Ambulance Amsterdam

Positieve ervaring. Snelle service.

zwemschool het Groene Hart

Via internet de fa. gevonden, goed kunnen kijken wat de mogelijkheden waren. heel duidelijk, snel geleverd. Tevrden

nvt

nvt

Snelle service, goede informatieverschaffing per mail, eindproduct goed.

Snelheid van handelen
Goede bereikbaarheid (in dit geval via mail)
Op de hoogte gehouden van status
Eindproduct goed

m.dijkstra

Goed bedrijf .netjes behandeling .

Nee

Nee

Annie Maas

Bestellen van schoenletters, duidelijke informatie, bijkomende kosten, etc.

schoenletters zijn netjes ingepakt, duidelijke op doos aangegeven "extra breekbaar"

haha, lagere prijzen
verwarrend dat ik bij de aankoop met "fortunefactory" te maken krijg en met "banketletters"

TPS Racing

Snel en goed

Snel en goed

Zeer prettige ervaring. Fijne medewerkers die meedenken (terugkoppeling in controle aantallen etc.), vriendelijk in communicatie en goede service verlenen.

Correcte levering: tijd, maar ook leveren wat besteld is! (Bij concollega's in het verleden kregen we vaak vanwege de hoge aantallen letters die we helemaal niet wilde hebben, terwijl we met... Correcte levering: tijd, maar ook leveren wat besteld is! (Bij concollega's in het verleden kregen we vaak vanwege de hoge aantallen letters die we helemaal niet wilde hebben, terwijl we met accountmanagement afspraken P en S. Hetzelfde geldt voor strooigoed.)
Deze service, samen met een vriendelijk behulpzaam team, is voor mij zonder twijfel de reden om met jullie zaken te doen. Het gaat toch om de meest belangrijke bestelling van het jaar!:-)

n.v.t.

Mijn eerste ervaring is uitmuntend!

Punctuele levering

n.v.t.

Wij bestelden dit jaar voor de 1e keer bij dit bedrijf en is erg goed bevallen, je krijgt waar voor je geld en er wordt snel geleverd.

Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon en duidelijke voorwaarden