Duidelijke mail

Super goed.
vriendelijke mensen.
duidelijke uitleg en verzorging

ze denken met je mee

Prettige telefoongesprek gehad met Merijn. Hij denkt mee en volgt goed op.

Zie boven, goede opvolging.

S. Hoekstra

Voor ons huwelijk waren wij op zoek naar een leuke coverband. Via google kwamen we uit bij Bandzoeker.
Zeer duidelijke site, waar je met een paar klikken een duidelijk beeld hebt van de verschillende bands. Van hun style en de prijs. Vervolgens wordt er snel gereageerd vanuit Bandzoeker met beschikbaarheid en uiteindelijke prijsopgave.
Wij zijn zeer tevreden.

Helder, duidelijk en super snel.

de emtuinen/ sanne van heel

Goede ervaring. Na telefonisch contact werden er een aantal passende bands gepresenteerd. Hieruit een goede keuze kunnen maken.

Er wordt in het telefonisch contact goed gevraagd naar het soort gasten, de leeftijdscategorie en wat het doel van het feest is. Dit alles om een goede selectie te maken.

Jaspers

Duidelijke website en makelijk opzoeken

Duidelijke website

Ik ben gaan googlen om een band te vinden voor mijn feest zodoende kwam ik bij jullie terecht. Ik had heel duidelijk voor ogen wat ik wilde en dat vond ik bij jullie op de site en de band was... Ik ben gaan googlen om een band te vinden voor mijn feest zodoende kwam ik bij jullie terecht. Ik had heel duidelijk voor ogen wat ik wilde en dat vond ik bij jullie op de site en de band was precies wat ik ervan verwachtte en heb alleen maar goede reacties gehad. Het was alleen jammer dat de datum die ik wilde door het niet synchroniseren van de agenda's later werd gecanceld. Daardoor heb ik het hele feest naar een andere datum moeten verplaatsen want ik wilde die band.

De bandzoeker is duidelijk vindbaar op inernet.

Hoekstra & Partners Notarissen

Uitstekend

Alles duidelijk. goed geregeld

goede communicatie. als je een vraag hebt wordt er snel op gereageerd.

Kees Koeleman

Handigals je een band zoekt.

De telefonische gesprekken vond ik een sterk en leuk punt.