Vlotte en vriendelijke afhandeling

Flink aantal keuze mogelijkheden

Positief, goed aanspreekbaar, reageren snel

Communicatie

Zeer snelle reactie op mail

Fam. Otten

Een goede site om een band te vinden die aan jouw criteria voldoet. Vervolgens wordt in een gesprek per telefoon een toelichting gegeven op de door jou geselecteerde band(s) en wordt er gevraagd wat... Een goede site om een band te vinden die aan jouw criteria voldoet. Vervolgens wordt in een gesprek per telefoon een toelichting gegeven op de door jou geselecteerde band(s) en wordt er gevraagd wat voor feestje het wordt, zodat ze een toegespitste offerte kunnen maken. Prima service!

Makkelijk te vinden via Google
Veel bands in hun "assortiment"
Persoonlijke service

Duidelijke mail

RICK KONING

Super goed.
vriendelijke mensen.
duidelijke uitleg en verzorging

ze denken met je mee

Prettige telefoongesprek gehad met Merijn. Hij denkt mee en volgt goed op.

Zie boven, goede opvolging.

S. Hoekstra

Voor ons huwelijk waren wij op zoek naar een leuke coverband. Via google kwamen we uit bij Bandzoeker.
Zeer duidelijke site, waar je met een paar klikken een duidelijk beeld hebt van de verschillende bands. Van hun style en de prijs. Vervolgens wordt er snel gereageerd vanuit Bandzoeker met beschikbaarheid en uiteindelijke prijsopgave.
Wij zijn zeer tevreden.

Helder, duidelijk en super snel.

de emtuinen/ sanne van heel

Goede ervaring. Na telefonisch contact werden er een aantal passende bands gepresenteerd. Hieruit een goede keuze kunnen maken.

Er wordt in het telefonisch contact goed gevraagd naar het soort gasten, de leeftijdscategorie en wat het doel van het feest is. Dit alles om een goede selectie te maken.

Jaspers

Duidelijke website en makelijk opzoeken

Duidelijke website