Onwijs vriendelijk en meedenkend.

Goed advies gegeven

Bas Voerman

In 1 woord TOP. Had bij een ander bedrijf een bandje geboekt maar deze annuleerde helaas.
Bij toeval bij Bandzoeker terecht gekomen. Want ik had met spoed een band nodig.
De snelheid en...
De snelheid en professionaliteit waarmee er gereageerd werd was fantastisch en kan menig bedrijf nog iets van leren.

Natasja en Richard

Bandzoejer heeft ons heel erg fijn geholpen in het enorme aanbod van bandjes. We konden aangeven voor welke gelegenheid we iets zochten, wat voor muziek we graag zouden willen en een... Bandzoejer heeft ons heel erg fijn geholpen in het enorme aanbod van bandjes. We konden aangeven voor welke gelegenheid we iets zochten, wat voor muziek we graag zouden willen en een prijsindicatie. Daarna kregen we verschillende bandjes die beschikbaar waren toegestuurd, waarvan we filmpjes konden bekijken en data's voor eventuele kijksessies.

Vlotte reacties, toegankelijk en vriendelijk.
Groot aanbod en wij vonden ze echt goed meedenken met ons.

Klantvriendelijk, behulpzaam en initiatiefrijk.

De communicatie is duidelijk, adequaat en vriendelijk.

We zochten een band voor onze bruiloft en zijn via vrienden terecht gekomen bij Bandzoeker. Dezelfde dag hadden ze al een optie voor een band, een week later zijn we er wezen kijken en hebben hun... We zochten een band voor onze bruiloft en zijn via vrienden terecht gekomen bij Bandzoeker. Dezelfde dag hadden ze al een optie voor een band, een week later zijn we er wezen kijken en hebben hun meteen geboekt!

Fijn contact. Ze denken goed en snel met je mee. Dikke pluim!

Vriendelijk en behulpzaam

Denken goed mee.

Vlotte en vriendelijke afhandeling

Flink aantal keuze mogelijkheden

Positief, goed aanspreekbaar, reageren snel

Communicatie

Zeer snelle reactie op mail

Fam. Otten

Een goede site om een band te vinden die aan jouw criteria voldoet. Vervolgens wordt in een gesprek per telefoon een toelichting gegeven op de door jou geselecteerde band(s) en wordt er gevraagd wat... Een goede site om een band te vinden die aan jouw criteria voldoet. Vervolgens wordt in een gesprek per telefoon een toelichting gegeven op de door jou geselecteerde band(s) en wordt er gevraagd wat voor feestje het wordt, zodat ze een toegespitste offerte kunnen maken. Prima service!

Makkelijk te vinden via Google
Veel bands in hun "assortiment"
Persoonlijke service