Fam. van de Vrugt

Via Bandzoeker de perfecte band voor onze bruiloft gevonden.

Goede website, snelle en vriendelijke respons.

Peter Schietecatte

Website en adviseurs gebruikt voor het boeken van 2 bands op ons trouwfeest.

- eerlijke demofilmpjes op website
- gebruiksvriendelijke website
- vriendelijke adviseurs
- vlot contact met adviseurs

Hans en Ria

De bemiddeling van dit bedrijf heeft er voor gezorgd dat alles perfect is geregeld voor ons bruiloftsfeest. We hebben een juiste keuze weten te maken door het zien van korte videofragmenten.... De bemiddeling van dit bedrijf heeft er voor gezorgd dat alles perfect is geregeld voor ons bruiloftsfeest. We hebben een juiste keuze weten te maken door het zien van korte videofragmenten. Bedankt, top geregeld

De communicatie is vriendelijk en snel

Fam van de Rotten

Alles super geregeld, vriendelijke mensen
Zeker aan te bevelen

Vriendelijk

Onwijs vriendelijk en meedenkend.

Goed advies gegeven

Bas Voerman

In 1 woord TOP. Had bij een ander bedrijf een bandje geboekt maar deze annuleerde helaas.
Bij toeval bij Bandzoeker terecht gekomen. Want ik had met spoed een band nodig.
De snelheid en...
De snelheid en professionaliteit waarmee er gereageerd werd was fantastisch en kan menig bedrijf nog iets van leren.

Natasja en Richard

Bandzoejer heeft ons heel erg fijn geholpen in het enorme aanbod van bandjes. We konden aangeven voor welke gelegenheid we iets zochten, wat voor muziek we graag zouden willen en een... Bandzoejer heeft ons heel erg fijn geholpen in het enorme aanbod van bandjes. We konden aangeven voor welke gelegenheid we iets zochten, wat voor muziek we graag zouden willen en een prijsindicatie. Daarna kregen we verschillende bandjes die beschikbaar waren toegestuurd, waarvan we filmpjes konden bekijken en data's voor eventuele kijksessies.

Vlotte reacties, toegankelijk en vriendelijk.
Groot aanbod en wij vonden ze echt goed meedenken met ons.

Klantvriendelijk, behulpzaam en initiatiefrijk.

De communicatie is duidelijk, adequaat en vriendelijk.

We zochten een band voor onze bruiloft en zijn via vrienden terecht gekomen bij Bandzoeker. Dezelfde dag hadden ze al een optie voor een band, een week later zijn we er wezen kijken en hebben hun... We zochten een band voor onze bruiloft en zijn via vrienden terecht gekomen bij Bandzoeker. Dezelfde dag hadden ze al een optie voor een band, een week later zijn we er wezen kijken en hebben hun meteen geboekt!

Fijn contact. Ze denken goed en snel met je mee. Dikke pluim!

Vriendelijk en behulpzaam

Denken goed mee.