Petra

Bandzoeker heeft ons super geholpen bij het zoeken van de juiste band voor ons feest. Super bedankt! Het was top!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam en meedenkende.

Wij hebben een hele leuke avond gehad mede door de band die op ons feestje is komen spelen. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door de medewerker van bandzoeker. Zeker een aanrader!

Heel erg goed geholpen. Er werd echt naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan een goede band aanbevolen! De medewerker had er duidelijk veel verstand van en was erg vriendelijk. Voor een... Heel erg goed geholpen. Er werd echt naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan een goede band aanbevolen! De medewerker had er duidelijk veel verstand van en was erg vriendelijk. Voor een volgende gelegenheid zou ik Bandzoeker zeker weer bellen!

Jorrit Datema

Zeer vriendelijk door Jan geholpen, wat een toffe peer!

Sociaal, denkt mee en zoekt altijd een oplossing. Top bedrijf!

Top! Ik was snel en professioneel geholpen!

Voor ieder budget wel een band!

Koen en Corina

Zeer goed geregeld allemaal!!!!!

-duidelijke offerte op maat.
- communicatie is nettjes.
-ook het meehelpen voor de keuze van de band.

Mijn ervaring is bijzonder Positief!

Fam. van de Vrugt

Via Bandzoeker de perfecte band voor onze bruiloft gevonden.

Goede website, snelle en vriendelijke respons.

Peter Schietecatte

Website en adviseurs gebruikt voor het boeken van 2 bands op ons trouwfeest.

- eerlijke demofilmpjes op website
- gebruiksvriendelijke website
- vriendelijke adviseurs
- vlot contact met adviseurs

Hans en Ria

De bemiddeling van dit bedrijf heeft er voor gezorgd dat alles perfect is geregeld voor ons bruiloftsfeest. We hebben een juiste keuze weten te maken door het zien van korte videofragmenten.... De bemiddeling van dit bedrijf heeft er voor gezorgd dat alles perfect is geregeld voor ons bruiloftsfeest. We hebben een juiste keuze weten te maken door het zien van korte videofragmenten. Bedankt, top geregeld

De communicatie is vriendelijk en snel

Fam van de Rotten

Alles super geregeld, vriendelijke mensen
Zeker aan te bevelen

Vriendelijk