Miriam

Snelle reactie en goed voorstel. We hebben er uiteindelijk geen gebruik van gemaakt maar dat lag niet aan de service van Bandzoeker.

Snelle en accurate reacties en heel vriendelijk aan de telefoon! Top service!

B. vd Laan

Fijn geholpen door Bandzoeker. Zeer vriendelijk en behulpzaam en..we hebben een topavond gehad, ook al waren we wat laat met boeken. Dank daarvoor

Snel en vriendelijk gereageerd op onze aanvraag. Prima bereikbaar en gewoon leuke professionele mensen,

We zijn enorm goed geholpen door pandzoeker! We zochten redelijk laat naar een passende band voor een feestje op de avond van koningsdag. Bandzoeker heeft goed meegedacht met onze wensen en ideeën... We zijn enorm goed geholpen door pandzoeker! We zochten redelijk laat naar een passende band voor een feestje op de avond van koningsdag. Bandzoeker heeft goed meegedacht met onze wensen en ideeën en daar diverse alternatieven voor aangedragen. Merijn heeft ons goed begrepen en ook naar ons als personen gekeken en wat voor type band daar bij zou passen. Dit is fantastisch gelukt! Het contact is zakelijk correct en ook persoonlijk en prettig tegelijk. Ook erg attent en toen Merijn er even niet was werd het vloeiend overgenomen door een collega en daarna weer terug naar Merijn.

Erg attent, professioneel, prima meedenken met wensen en ideeën van klanten.

Yorick

In één woord GE-WEL-DIG!! Voor mijn 50ste verjaardag was ik op zoek naar een reggea / grind band. Muziekkenner en bandzoeker adviseur Merijn wist precies wat we nodig hadden. Over 10 jaar weer!!!

Merijn

Koert

Wederom weer een paar fantastische feesten georganiseerd door de twee toppers van bandzoeker Jan en Merijn.
Nog nooit een bemiddelaar meegemaakt die onze wensen zo goed aanvoelen als deze mensen!

Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer meedenkend en door hun ervaring en goede en rustige gesprekken voelen ze exact aan wat de wensen zijn en hebben tot nu toe voor ons altijd de perfecte invulling... Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer meedenkend en door hun ervaring en goede en rustige gesprekken voelen ze exact aan wat de wensen zijn en hebben tot nu toe voor ons altijd de perfecte invulling voor onze feesten weten te vinden.

Chris Molenaar

Mijn ervaringen met Bandzoeker zijn heel positief. Klantvriendelijk, behulpzaam en vragen goed door zodat elk feest ook een feest wordt.

Goede bereikbaarheid, breed aanbod, oprechte interesse en aandacht.

Round About Now

Ik werk al lang met Bandzoeker en ze stellen nooit teleur; snel, efficient en vriendelijk.

Vriendelijk personeel

Super avond gehad, dankzij Bandzoeker, die een geweldige band voor ons heeft gevonden.

Het super meedenken om de juiste band voor ons te zoeken. Zeer professioneel.

Jan van Dijk

Een feest geven waarover nog lang gesproken zou worden, was mijn plan. Dan mag er best wat geïnvesteerd worden in een leuk stukje muziek. Via Google kwam ik bij bandzoeker.nl. Na een mailtje werd... Een feest geven waarover nog lang gesproken zou worden, was mijn plan. Dan mag er best wat geïnvesteerd worden in een leuk stukje muziek. Via Google kwam ik bij bandzoeker.nl. Na een mailtje werd er al snel telefonisch contact met me opgenomen om te onderzoeken wat voor feest ik wilde geven en welk soort bandje ik wilde hebben. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en de jongens van bandzoeker.nl toverden een prima bandje uit de hoge hoed. Mijn gasten kijken nu al uit naar mijn volgende feest....

Luisteren goed naar je wensen en denken mee.

SAADIA Productions

Wij ervaren de prettige samenwerking al ruim 15 jaar. Bandzoeker is er 24/7 om je te voorzien van info en een goed product.
Er is natuurlijk genoeg concurrentie in deze sector maar kwalitatief...
Er is natuurlijk genoeg concurrentie in deze sector maar kwalitatief eigenlijk niet. Wij hoeven niet meer ergens anders naar toe en minder geleverd krijgen.

Kwaliteit-bereikbaarheid-klantvriendelijkheid