Round About Now

Ik werk al lang met Bandzoeker en ze stellen nooit teleur; snel, efficient en vriendelijk.

Vriendelijk personeel

Super avond gehad, dankzij Bandzoeker, die een geweldige band voor ons heeft gevonden.

Het super meedenken om de juiste band voor ons te zoeken. Zeer professioneel.

Jan van Dijk

Een feest geven waarover nog lang gesproken zou worden, was mijn plan. Dan mag er best wat geïnvesteerd worden in een leuk stukje muziek. Via Google kwam ik bij bandzoeker.nl. Na een mailtje werd... Een feest geven waarover nog lang gesproken zou worden, was mijn plan. Dan mag er best wat geïnvesteerd worden in een leuk stukje muziek. Via Google kwam ik bij bandzoeker.nl. Na een mailtje werd er al snel telefonisch contact met me opgenomen om te onderzoeken wat voor feest ik wilde geven en welk soort bandje ik wilde hebben. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en de jongens van bandzoeker.nl toverden een prima bandje uit de hoge hoed. Mijn gasten kijken nu al uit naar mijn volgende feest....

Luisteren goed naar je wensen en denken mee.

SAADIA Productions

Wij ervaren de prettige samenwerking al ruim 15 jaar. Bandzoeker is er 24/7 om je te voorzien van info en een goed product.
Er is natuurlijk genoeg concurrentie in deze sector maar kwalitatief...
Er is natuurlijk genoeg concurrentie in deze sector maar kwalitatief eigenlijk niet. Wij hoeven niet meer ergens anders naar toe en minder geleverd krijgen.

Kwaliteit-bereikbaarheid-klantvriendelijkheid

Petra

Bandzoeker heeft ons super geholpen bij het zoeken van de juiste band voor ons feest. Super bedankt! Het was top!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam en meedenkende.

Wij hebben een hele leuke avond gehad mede door de band die op ons feestje is komen spelen. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door de medewerker van bandzoeker. Zeker een aanrader!

Heel erg goed geholpen. Er werd echt naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan een goede band aanbevolen! De medewerker had er duidelijk veel verstand van en was erg vriendelijk. Voor een... Heel erg goed geholpen. Er werd echt naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan een goede band aanbevolen! De medewerker had er duidelijk veel verstand van en was erg vriendelijk. Voor een volgende gelegenheid zou ik Bandzoeker zeker weer bellen!

Jorrit Datema

Zeer vriendelijk door Jan geholpen, wat een toffe peer!

Sociaal, denkt mee en zoekt altijd een oplossing. Top bedrijf!

Top! Ik was snel en professioneel geholpen!

Voor ieder budget wel een band!

Koen en Corina

Zeer goed geregeld allemaal!!!!!

-duidelijke offerte op maat.
- communicatie is nettjes.
-ook het meehelpen voor de keuze van de band.

Mijn ervaring is bijzonder Positief!