Leon

Heel goed aanbod gekregen van Jan en zo op korte termijn een te gekke band voor ons jubileum gevonden. Vakwerk!

Duidelijke communicatie, afspraak = afspraak, denken echt mee

Sem

Goed geholpen op korte termijn

Heldere communicatie, veel kennis

Danütha

Ik ben heel erg tevreden en zeer goed te spreken over de samenwerking met Bandzoeker music b.v
Het contact verliep erg goed, en ook voelde ik mij erg begrepen. Ik wist namelijk helemaal niet hoe en wat erbij komt kijken met het huren van een band, dus ontving heel veel informatie waardoor ik een goede opstelling kon uitkiezen. Ook werden mijn persoonlijke wensen mee genomen en was niets te veel gevraagd.

- Comminucatie
- Klantvriendelijkheid
- Service

Jack Hofman

Ik was op zoek naar een band voor het feest ter ere van mijn 50e verjaardag, een allround band dus met muziek voor jong en oud.
Bandzoeker (Jan) gaf een aantal opties en dat was gelijk raak.

Duidelijke afspraken, goede contracten en geen rompslomp.
Kennis van zaken .
Je kan bandzoeker gerust een selectie voor je laten maken.

Miriam

Snelle reactie en goed voorstel. We hebben er uiteindelijk geen gebruik van gemaakt maar dat lag niet aan de service van Bandzoeker.

Snelle en accurate reacties en heel vriendelijk aan de telefoon! Top service!

B. vd Laan

Fijn geholpen door Bandzoeker. Zeer vriendelijk en behulpzaam en..we hebben een topavond gehad, ook al waren we wat laat met boeken. Dank daarvoor

Snel en vriendelijk gereageerd op onze aanvraag. Prima bereikbaar en gewoon leuke professionele mensen,

We zijn enorm goed geholpen door pandzoeker! We zochten redelijk laat naar een passende band voor een feestje op de avond van koningsdag. Bandzoeker heeft goed meegedacht met onze wensen en ideeën... We zijn enorm goed geholpen door pandzoeker! We zochten redelijk laat naar een passende band voor een feestje op de avond van koningsdag. Bandzoeker heeft goed meegedacht met onze wensen en ideeën en daar diverse alternatieven voor aangedragen. Merijn heeft ons goed begrepen en ook naar ons als personen gekeken en wat voor type band daar bij zou passen. Dit is fantastisch gelukt! Het contact is zakelijk correct en ook persoonlijk en prettig tegelijk. Ook erg attent en toen Merijn er even niet was werd het vloeiend overgenomen door een collega en daarna weer terug naar Merijn.

Erg attent, professioneel, prima meedenken met wensen en ideeën van klanten.

Yorick

In één woord GE-WEL-DIG!! Voor mijn 50ste verjaardag was ik op zoek naar een reggea / grind band. Muziekkenner en bandzoeker adviseur Merijn wist precies wat we nodig hadden. Over 10 jaar weer!!!

Merijn

Koert

Wederom weer een paar fantastische feesten georganiseerd door de twee toppers van bandzoeker Jan en Merijn.
Nog nooit een bemiddelaar meegemaakt die onze wensen zo goed aanvoelen als deze mensen!

Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer meedenkend en door hun ervaring en goede en rustige gesprekken voelen ze exact aan wat de wensen zijn en hebben tot nu toe voor ons altijd de perfecte invulling... Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer meedenkend en door hun ervaring en goede en rustige gesprekken voelen ze exact aan wat de wensen zijn en hebben tot nu toe voor ons altijd de perfecte invulling voor onze feesten weten te vinden.

Chris Molenaar

Mijn ervaringen met Bandzoeker zijn heel positief. Klantvriendelijk, behulpzaam en vragen goed door zodat elk feest ook een feest wordt.

Goede bereikbaarheid, breed aanbod, oprechte interesse en aandacht.