Lotte

In juni 2019 boekten mijn aanstaande en ik een band voor onze bruiloft in april 2020. Halverwege maart 2020 is de horeca gesloten in verband met overheidsmaatregelen. Hierdoor kon onze bruiloft... In juni 2019 boekten mijn aanstaande en ik een band voor onze bruiloft in april 2020. Halverwege maart 2020 is de horeca gesloten in verband met overheidsmaatregelen. Hierdoor kon onze bruiloft begin april niet doorgaan. In de algemene voorwaarden van Bandzoeker staat beschreven dat je bij overheidsmaatregelen recht hebt op een volledige restitutie. Uit coulance hebben wij geprobeerd een nieuwe datum te vinden waarop wij alsnog ons bruiloftsfeest konden vieren. Helaas kwam er opnieuw een maatregel vanuit de overheid waardoor dansfeesten niet meer mogelijk waren (hiervoor hebben wij immers een band geboekt). We hebben wederom contact opgenomen met Bandzoeker en aangegeven ons geld terug te willen ontvangen, omdat het bruiloftsfeest wegens overheidsmaatregelen geen doorgang kon vinden. Ineens blijken niet meer de algemene voorwaarden van toepassing op onze boeking, maar de zogeheten corona voorwaarden die Bandzoeker zelf in het leven heeft geroepen. Dit zijn niet de voorwaarden waaronder wij het contract zijn aangegaan. Als je een nieuwe datum wilt uitzoeken is het allemaal prima, maar als je je geld terug wilt waar je conform hun eigen voorwaarden recht op hebt, geven ze ineens niet meer thuis. Alsof je bruiloft een verjaardagsfeestje is waar je wel even een nieuwe datum voor uitzoekt. Bij dezen wil ik iedereen waarschuwen voor deze geldgraaiers, want dat zijn het. Ze gebruiken jouw geld om hun eigen zaakje te redden. Deze ene ster die ik ze helaas nog moet geven, is erg duur betaald.

Patricia Vernooij

Super geregeld, ivm met de corona maatregelen konden we kostenloos onze band verzetten naar volgend jaar!
We kijken er naar uit, en laten jullie zéker weten hoe het was.

Goede communicatie, duidelijk, en rechtstreeks kunnen afspreken, TOP!

Roemers

Prima ervaring. Weten wat ze doen en doen dat ook goed

goede en snelle communicatie

Erik

Prettig in omgang en komen met een goed alternatief als de band van keuze niet beschikbaar is.
Profesionele afhandeling van de papierwinkel.

Zeer goede communicatie

Bas Peeters

Prettige en professionele service! Bandzoeker is snel in het contact, heeft professionele voorwaarden en is heel flexibel in de huidige coronamaatregelen.

Snel, flexibel, professioneel

Frans

Hele goede service!! Flexibel toen we onze bruiloft wilden verzetten in verband met de Corona crisis.

Snelle communicatie, goed bereikbaar, flexibel en altijd vriendelijk.

Gidion

Overzichtelijke site met een ruim aanbod aan bands met duidelijke video's en toelichtingen van de diverse bands. Daarnaast hebben het contact met Merijn van BandZoeker als zeer prettig ervaren ook... Overzichtelijke site met een ruim aanbod aan bands met duidelijke video's en toelichtingen van de diverse bands. Daarnaast hebben het contact met Merijn van BandZoeker als zeer prettig ervaren ook in tijden dat zaken anders lopen dan gepland als gevolg van de corona pandemie.

Snelle communicatie, goed bereikbaar (ook in de avond), heldere offertes en flexibel in de samenwerking!

Na de eerste aanvraag kwam er snel een belletje. Beide heren zoeken goed mee en hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader om een band bij te zoeken, of het nu voor een... Na de eerste aanvraag kwam er snel een belletje. Beide heren zoeken goed mee en hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader om een band bij te zoeken, of het nu voor een trouwerij, een jubileum of een ander feestje is.
Ook nu, met het corona gedoe, was het verplaatsen van de band geen enkel probleem!

Goede communicatie, snelle service, goed in het meedenken!

Jori en Rachel

Hele goede service, er werd prima mee gedacht toen we onze bruiloft wilden verzetten in verband met de coronacrisis, waarvoor dank!

Zeer flexibel, denken goed mee

Kim & Nick

Helaas onze bruiloft vanwege crisis moeten afzeggen maar zonder problemen kunnen verplaatsen. Super behulpzaam en fijn contact:)

Goed contact