Petra van der Meer

Het verzoeknummer voor onze bruiloft was niet doorgegeven aan de band. Antwoord: we konden het gewoon laten afspelen. Tsja, fijn dat de band zo flexibel was om het op korte termijn in te studeren.... Het verzoeknummer voor onze bruiloft was niet doorgegeven aan de band. Antwoord: we konden het gewoon laten afspelen. Tsja, fijn dat de band zo flexibel was om het op korte termijn in te studeren. De bezetting van de band was anders dan op de video's. Hierover waren wij niet ingelicht.
Het optreden was in een theater met licht- en geluidsinstallatie. Niet doorgegeven aan de band. Ter plekke voorafgaan aan het optreden discussie over het geluid waarvan ik op het moment zelf gelukkig niets heb meegekregen. Wel was het volume van de eerste set onder de maat alsof de band op gang moest komen. Dat bleek achteraf gezien niet het geval. Heel vervelend, onnodig als er vooraf goede afstemming en communicatie was geweest tussen bandzoeker, band en theater. We betalen voor bemiddeling, meedenken en service.

Er werd bedankt voor de terugkoppeling. Geen voornemen om zaken te verbeteren.

Reactie Bandzoeker:

Beste Petra,
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Onze excuses voor de aanvankelijke verwarring rondom je verzoeknummer. We...
Beste Petra,
Onze excuses voor de aanvankelijke verwarring rondom je verzoeknummer. We zijn blij dat we dit snel hebben kunnen oplossen en dat de band het nummer heeft kunnen spelen op je feest.
Het is waar dat als een van de bandleden niet beschikbaar is, de band altijd een getalenteerd alternatief achter de hand heeft. We willen benadrukken dat ze altijd van gelijkwaardige kwaliteit zijn. Ons doel is om ervoor te zorgen dat de muziek tijdens je evenement altijd door kan gaan en van hoge kwaliteit is.
Wat betreft het geluidsniveau tijdens de eerste set, begrijpen we dat dit niet aan je verwachtingen voldeed. Het is belangrijk om te verduidelijken dat de band verplicht was om de op de locatie aanwezige geluidsapparatuur te gebruiken, ondanks dat wij van te voren met jou en de band hadden afgesproken dat de band dit zelf zou verzorgen. Hierdoor hadden ze helaas geen directe controle over het volume. De verantwoordelijkheid voor het volume lag bij de geluidstechnicus van de locatie ter plaatse.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden tijdens jouw huwelijk, en we waarderen het enorm dat je ons en de band de gelegenheid hebt gegeven om van jouw huwelijk een geslaagd feest te maken.
Team Bandzoeker

Dennis

Na wat technische problemen, goed geholpen met het vinden van een band voor ons feest.

Carla van Eersel (Hans Bader)

Meerdere keren fijn contact en overleg gehad met Bandzoeker.
Met onze vragen over de bandkeuze werden we zeer goed geholpen.

Het prettige contact met de medewerkers van Bandzoeker.

Mariet van der Lecq

Een grote service, goed bereikbaar.

Luisteren en daarop handelen
Aanpassingsvermogen
Service gericht

Van der Heijden

Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf altijd contact gehouden met elkaar omdat door de corona iedere keer ons feestje werd uitgesteld. Altijd even vriendelijk en contract zat goed in elkaar.

Vrij snelle reactie als we weer gemaild hadden.

Na al verschillende jaren naar tevredenheid via Bandzoeker bands te hebben geboekt zijn we nu enorm teleurgesteld. We kregen 's-middags telefoon dat de band niet kon komen maar er wel een dj... Na al verschillende jaren naar tevredenheid via Bandzoeker bands te hebben geboekt zijn we nu enorm teleurgesteld. We kregen 's-middags telefoon dat de band niet kon komen maar er wel een dj beschikbaar was. We hadden voor corona al een aanbetaling gedaan voor de band, deze krijgen we niet terug en ook de dj was ineens 200 euro duurder dan op de website staat. Ze staan je vriendelijk te woord maar je kan blijven praten wat je wil zonder een uiteindelijke oplossing.

Anton en Willeke

Jan snapte meteen wat voor band wij zochten

Alles makkelijk online te regelen. Ook het contract online te bekijken en te ondertekenen

Bjorn en Maaike

Wij zijn opgelicht via bandzoeker.nlk

Snelle website

K Rewijk

Prima en we zijn benieuwd naar het optreden!

Snelle reactie, gelukkig konden we het optreden iom de zanger verzetten voor de bruiloft ivm Covid.

Martin

Het feest is niet doorgegaan i.v.m. corona en je krijgt je aanbetaling niet terug. Hoe slecht is dat. Ze kunnen dan wel zeggen dat ze kosten hebben gemaakt maar moet ik die betalen? Ze hebben de... Het feest is niet doorgegaan i.v.m. corona en je krijgt je aanbetaling niet terug. Hoe slecht is dat. Ze kunnen dan wel zeggen dat ze kosten hebben gemaakt maar moet ik die betalen? Ze hebben de band niet kunnen leveren en de band heeft ook niets ontvangen van de aanbetaling. Ik heb ze zelfs een redelijk aanbod gedaan van 70 %. Daar begonnen zij niet aan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

U kunt nu wel in uw antwoord schrijven dat we het feest kunnen verplaatsen en dat we dan het geld niet kwijt zijn. Maar je wilt iets vieren op een belangrijke datum en dat ga je dan niet 2 jaar later vieren. Als je iets niet kan leveren dan moet je gewoon netjes iemands geld terug geven dan doe je netjes zaken en nu niet. Nu hou je iemands geld. Schandalig

Snelle reactie maar aan het antwoord heb je helemaal niets