9.1 / 10
70 beoordelingen

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

70 Reviews

Petra van der Meer

2/10

Het verzoeknummer voor onze bruiloft was niet doorgegeven aan de band. Antwoord: we konden het gewoon laten afspelen. Tsja, fijn dat de band zo flexibel was om het op korte termijn in te studeren.... Het verzoeknummer voor onze bruiloft was niet doorgegeven aan de band. Antwoord: we konden het gewoon laten afspelen. Tsja, fijn dat de band zo flexibel was om het op korte termijn in te studeren. De bezetting van de band was anders dan op de video's. Hierover waren wij niet ingelicht.
Het optreden was in een theater met licht- en geluidsinstallatie. Niet doorgegeven aan de band. Ter plekke voorafgaan aan het optreden discussie over het geluid waarvan ik op het moment zelf gelukkig niets heb meegekregen. Wel was het volume van de eerste set onder de maat alsof de band op gang moest komen. Dat bleek achteraf gezien niet het geval. Heel vervelend, onnodig als er vooraf goede afstemming en communicatie was geweest tussen bandzoeker, band en theater. We betalen voor bemiddeling, meedenken en service.

Er werd bedankt voor de terugkoppeling. Geen voornemen om zaken te verbeteren.

Reactie Bandzoeker:

Beste Petra,
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Onze excuses voor de aanvankelijke verwarring rondom je verzoeknummer. We...
Beste Petra,
Onze excuses voor de aanvankelijke verwarring rondom je verzoeknummer. We zijn blij dat we dit snel hebben kunnen oplossen en dat de band het nummer heeft kunnen spelen op je feest.
Het is waar dat als een van de bandleden niet beschikbaar is, de band altijd een getalenteerd alternatief achter de hand heeft. We willen benadrukken dat ze altijd van gelijkwaardige kwaliteit zijn. Ons doel is om ervoor te zorgen dat de muziek tijdens je evenement altijd door kan gaan en van hoge kwaliteit is.
Wat betreft het geluidsniveau tijdens de eerste set, begrijpen we dat dit niet aan je verwachtingen voldeed. Het is belangrijk om te verduidelijken dat de band verplicht was om de op de locatie aanwezige geluidsapparatuur te gebruiken, ondanks dat wij van te voren met jou en de band hadden afgesproken dat de band dit zelf zou verzorgen. Hierdoor hadden ze helaas geen directe controle over het volume. De verantwoordelijkheid voor het volume lag bij de geluidstechnicus van de locatie ter plaatse.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die je hebt ondervonden tijdens jouw huwelijk, en we waarderen het enorm dat je ons en de band de gelegenheid hebt gegeven om van jouw huwelijk een geslaagd feest te maken.
Team Bandzoeker

Dennis

8/10