Danütha

Ik ben heel erg tevreden en zeer goed te spreken over de samenwerking met Bandzoeker music b.v
Het contact verliep erg goed, en ook voelde ik mij erg begrepen. Ik wist namelijk helemaal niet...

- Comminucatie
- Klantvriendelijkheid
- Service

Jack Hofman

Ik was op zoek naar een band voor het feest ter ere van mijn 50e verjaardag, een allround band dus met muziek voor jong en oud.
Bandzoeker (Jan) gaf een aantal opties en dat was gelijk raak.

Duidelijke afspraken, goede contracten en geen rompslomp.
Kennis van zaken .
Je kan bandzoeker gerust een selectie voor je laten maken.

Miriam

Snelle reactie en goed voorstel. We hebben er uiteindelijk geen gebruik van gemaakt maar dat lag niet aan de service van Bandzoeker.

Snelle en accurate reacties en heel vriendelijk aan de telefoon! Top service!

B. vd Laan

Fijn geholpen door Bandzoeker. Zeer vriendelijk en behulpzaam en..we hebben een topavond gehad, ook al waren we wat laat met boeken. Dank daarvoor

Snel en vriendelijk gereageerd op onze aanvraag. Prima bereikbaar en gewoon leuke professionele mensen,

We zijn enorm goed geholpen door pandzoeker! We zochten redelijk laat naar een passende band voor een feestje op de avond van koningsdag. Bandzoeker heeft goed meegedacht met onze wensen en ideeën...

Erg attent, professioneel, prima meedenken met wensen en ideeën van klanten.

Yorick

In één woord GE-WEL-DIG!! Voor mijn 50ste verjaardag was ik op zoek naar een reggea / grind band. Muziekkenner en bandzoeker adviseur Merijn wist precies wat we nodig hadden. Over 10 jaar weer!!!

Merijn

Koert

Wederom weer een paar fantastische feesten georganiseerd door de twee toppers van bandzoeker Jan en Merijn.
Nog nooit een bemiddelaar meegemaakt die onze wensen zo goed aanvoelen als deze...

Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer meedenkend en door hun ervaring en goede en rustige gesprekken voelen ze exact aan wat de wensen zijn en hebben tot nu toe voor ons altijd de perfecte invulling voor onze feesten weten te vinden.

Chris Molenaar

Mijn ervaringen met Bandzoeker zijn heel positief. Klantvriendelijk, behulpzaam en vragen goed door zodat elk feest ook een feest wordt.

Goede bereikbaarheid, breed aanbod, oprechte interesse en aandacht.

Round About Now

Ik werk al lang met Bandzoeker en ze stellen nooit teleur; snel, efficient en vriendelijk.

Vriendelijk personeel

Super avond gehad, dankzij Bandzoeker, die een geweldige band voor ons heeft gevonden.

Het super meedenken om de juiste band voor ons te zoeken. Zeer professioneel.