Yorick

In één woord GE-WEL-DIG!! Voor mijn 50ste verjaardag was ik op zoek naar een reggea / grind band. Muziekkenner en bandzoeker adviseur Merijn wist precies wat we nodig hadden. Over 10 jaar weer!!!

Merijn

Koert

Wederom weer een paar fantastische feesten georganiseerd door de twee toppers van bandzoeker Jan en Merijn.
Nog nooit een bemiddelaar meegemaakt die onze wensen zo goed aanvoelen als deze...

Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer meedenkend en door hun ervaring en goede en rustige gesprekken voelen ze exact aan wat de wensen zijn en hebben tot nu toe voor ons altijd de perfecte invulling voor onze feesten weten te vinden.

Chris Molenaar

Mijn ervaringen met Bandzoeker zijn heel positief. Klantvriendelijk, behulpzaam en vragen goed door zodat elk feest ook een feest wordt.

Goede bereikbaarheid, breed aanbod, oprechte interesse en aandacht.

Round About Now

Ik werk al lang met Bandzoeker en ze stellen nooit teleur; snel, efficient en vriendelijk.

Vriendelijk personeel

Super avond gehad, dankzij Bandzoeker, die een geweldige band voor ons heeft gevonden.

Het super meedenken om de juiste band voor ons te zoeken. Zeer professioneel.

Jan van Dijk

Een feest geven waarover nog lang gesproken zou worden, was mijn plan. Dan mag er best wat geïnvesteerd worden in een leuk stukje muziek. Via Google kwam ik bij bandzoeker.nl. Na een mailtje werd...

Luisteren goed naar je wensen en denken mee.

SAADIA Productions

Wij ervaren de prettige samenwerking al ruim 15 jaar. Bandzoeker is er 24/7 om je te voorzien van info en een goed product.
Er is natuurlijk genoeg concurrentie in deze sector maar kwalitatief...

Kwaliteit-bereikbaarheid-klantvriendelijkheid

Petra

Bandzoeker heeft ons super geholpen bij het zoeken van de juiste band voor ons feest. Super bedankt! Het was top!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam en meedenkende.

Wij hebben een hele leuke avond gehad mede door de band die op ons feestje is komen spelen. We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd door de medewerker van bandzoeker. Zeker een aanrader!

Heel erg goed geholpen. Er werd echt naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan een goede band aanbevolen! De medewerker had er duidelijk veel verstand van en was erg vriendelijk. Voor een volgende gelegenheid zou ik Bandzoeker zeker weer bellen!

Jorrit Datema

Zeer vriendelijk door Jan geholpen, wat een toffe peer!

Sociaal, denkt mee en zoekt altijd een oplossing. Top bedrijf!