Roemers

Prima ervaring. Weten wat ze doen en doen dat ook goed

goede en snelle communicatie

Erik

Prettig in omgang en komen met een goed alternatief als de band van keuze niet beschikbaar is.
Profesionele afhandeling van de papierwinkel.

Zeer goede communicatie

Bas Peeters

Prettige en professionele service! Bandzoeker is snel in het contact, heeft professionele voorwaarden en is heel flexibel in de huidige coronamaatregelen.

Snel, flexibel, professioneel

Frans

Hele goede service!! Flexibel toen we onze bruiloft wilden verzetten in verband met de Corona crisis.

Snelle communicatie, goed bereikbaar, flexibel en altijd vriendelijk.

Gidion

Overzichtelijke site met een ruim aanbod aan bands met duidelijke video's en toelichtingen van de diverse bands. Daarnaast hebben het contact met Merijn van BandZoeker als zeer prettig ervaren ook... Overzichtelijke site met een ruim aanbod aan bands met duidelijke video's en toelichtingen van de diverse bands. Daarnaast hebben het contact met Merijn van BandZoeker als zeer prettig ervaren ook in tijden dat zaken anders lopen dan gepland als gevolg van de corona pandemie.

Snelle communicatie, goed bereikbaar (ook in de avond), heldere offertes en flexibel in de samenwerking!

Na de eerste aanvraag kwam er snel een belletje. Beide heren zoeken goed mee en hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader om een band bij te zoeken, of het nu voor een... Na de eerste aanvraag kwam er snel een belletje. Beide heren zoeken goed mee en hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader om een band bij te zoeken, of het nu voor een trouwerij, een jubileum of een ander feestje is.
Ook nu, met het corona gedoe, was het verplaatsen van de band geen enkel probleem!

Goede communicatie, snelle service, goed in het meedenken!

Jori en Rachel

Hele goede service, er werd prima mee gedacht toen we onze bruiloft wilden verzetten in verband met de coronacrisis, waarvoor dank!

Zeer flexibel, denken goed mee

Kim & Nick

Helaas onze bruiloft vanwege crisis moeten afzeggen maar zonder problemen kunnen verplaatsen. Super behulpzaam en fijn contact:)

Goed contact

ISW

Merijn en Jan denken goed met je mee.
Geen probleem om feest te verzetten ivm de Coronacrisis.

Zeer flexibel en kundig.

Fam Rosmolen

Wij hebben een heel prettig overleg gehad met Bandzoeker. De heren Jan en Merijn staan je vriendelijk en geduldig te woord en denken vooral goed met je mee. Ze zijn echt in de weer voor je! Top!

Goed en geduldig vriendelijk overleg
Denken goed mee