9.6 / 10
54 beoordelingen

54 Reviews

Gidion

10/10

Overzichtelijke site met een ruim aanbod aan bands met duidelijke video's en toelichtingen van de diverse bands. Daarnaast hebben het contact met Merijn van BandZoeker als zeer prettig ervaren ook... Overzichtelijke site met een ruim aanbod aan bands met duidelijke video's en toelichtingen van de diverse bands. Daarnaast hebben het contact met Merijn van BandZoeker als zeer prettig ervaren ook in tijden dat zaken anders lopen dan gepland als gevolg van de corona pandemie.

Snelle communicatie, goed bereikbaar (ook in de avond), heldere offertes en flexibel in de samenwerking!

10/10

Na de eerste aanvraag kwam er snel een belletje. Beide heren zoeken goed mee en hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader om een band bij te zoeken, of het nu voor een... Na de eerste aanvraag kwam er snel een belletje. Beide heren zoeken goed mee en hebben verstand van waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader om een band bij te zoeken, of het nu voor een trouwerij, een jubileum of een ander feestje is.
Ook nu, met het corona gedoe, was het verplaatsen van de band geen enkel probleem!

Goede communicatie, snelle service, goed in het meedenken!

Jori en Rachel

10/10

Hele goede service, er werd prima mee gedacht toen we onze bruiloft wilden verzetten in verband met de coronacrisis, waarvoor dank!

Zeer flexibel, denken goed mee

Kim & Nick

10/10

Helaas onze bruiloft vanwege crisis moeten afzeggen maar zonder problemen kunnen verplaatsen. Super behulpzaam en fijn contact:)

Goed contact

ISW

10/10

Merijn en Jan denken goed met je mee.
Geen probleem om feest te verzetten ivm de Coronacrisis.

Zeer flexibel en kundig.

Fam Rosmolen

10/10

Wij hebben een heel prettig overleg gehad met Bandzoeker. De heren Jan en Merijn staan je vriendelijk en geduldig te woord en denken vooral goed met je mee. Ze zijn echt in de weer voor je! Top!

Goed en geduldig vriendelijk overleg
Denken goed mee

Kevin en Ilse Westerman

10/10

Wij waren voor onze bruiloft eind september op zoek naar muziek voor de receptie en het avondfeest. Via internet kwamen wij in januari bij Bandzoeker. Na onze aanvraag werden we snel gebeld om onze... Wij waren voor onze bruiloft eind september op zoek naar muziek voor de receptie en het avondfeest. Via internet kwamen wij in januari bij Bandzoeker. Na onze aanvraag werden we snel gebeld om onze wensen te bespreken. Binnen een dag hadden we een offerte en na een week de band vastgelegd! Fantastische en enthousiaste medewerkers, die hun bands kennen en weten waar ze het over hebben. Ons feest was fantastisch dankzij het advies van Bandzoeker! De band had zelfs nog onze openingsdans ingestudeerd!

Snelle communicatie, goed bereikbaar (ook in de avond), heldere offertes en begrijpbare contracten!

Kevin Nomden

10/10

Ik zocht al een tijd naar een bandje voor ons jubileum. Bleek een populaire datum te zijn, maar bij Bandzoeker (Merijn) hadden ze binnen 20 minuten 2 geschikte EN betaalbare bands gevonden.... Ik zocht al een tijd naar een bandje voor ons jubileum. Bleek een populaire datum te zijn, maar bij Bandzoeker (Merijn) hadden ze binnen 20 minuten 2 geschikte EN betaalbare bands gevonden. Eigenlijk was het meteen raak en we konden snel overgaan tot boeken. Fijn ook, dat ik persoonlijk met de band alles kon kortsluiten over de avond zelf.

Nette contracten, goede afspraken, geen gedoe. Heel netjes en vriendelijk aan de telefoon!

M. Lap

10/10

Ondanks dat ik twijfelde tussen drie bands voor ons feest, heeft bandzoeker ons super geholpen. De band had zelfs ons nummer ingestudeerd, super! Ik raad bandzoeker zeker aan als je een band zoekt... Ondanks dat ik twijfelde tussen drie bands voor ons feest, heeft bandzoeker ons super geholpen. De band had zelfs ons nummer ingestudeerd, super! Ik raad bandzoeker zeker aan als je een band zoekt voor je bruiloft.

Geduldig, goede afspraken, denken goed mee.

Martijn de Wijk

10/10