Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

A.F.J.

Super op tijd, super snel, super goed.

Snel, goede prijs en keus en op locatie

Nvt

Patrick

Goed service

Snelle service, vakmannen.

Afspraak tijdvak, 3x keer verandert. Eigenlijk moet je hele dag vrij houden. Is geen touw aan vast te knopen wanneer ze komen.

Jelle van Keimpema

Iedere keer weer super geholpen en zaktijd volgens afspraak

Altijd bereidt om mee te denken , afspraken worden keurig nagekomen , super vriendelijke service en nette monteurs

Houdt de service op dit hoge niveau

C. Jooren

Goede service, de monteur was exact op tijd en werkte vakkundig en razendsnel. Ik doe dit de volgende keer weer op deze manier. Top bedrijf met lage prijzen.

Zoals gezegd, de service en de prijzen

Ljiljana Marijanovic

Makkelijk geregeld. Netjes op tijd en een kundige monteur.

Makkelijk te plannen. Monteur was netjes op tijd.

Mark Ruts

Wat de website tekort schiet is ruim goed gemaakt door de medewerker die ik aan de telefoon kreeg. Zeer kundig en ging duidelijk de "extra mile" om mij tevreden te krijgen

website niet compleet/up to date. In mijn specifieke geval ging het om Run Flat banden. Op de website niks. Na een telefoontje waren er toch mogelijkheden...

ALC

Bijna perfect.

Op locatie banden wissel. Fijn.

Als je de klep openlaat bij een Tesla, en na de bandenwissel weer dicht doet, gaat er auto niet automatisch op slot. Even bellen naar mij dat de auto klaar is, zou fijn zijn. Nu heeft de auto van... Als je de klep openlaat bij een Tesla, en na de bandenwissel weer dicht doet, gaat er auto niet automatisch op slot. Even bellen naar mij dat de auto klaar is, zou fijn zijn. Nu heeft de auto van 10.30 tot 17 u open gestaan.

Thomas

Heel plezierige en professionele bandenwissel

Echt mooi nieuw concept om op locatie te komen voor de bandenwissel: op kantoor, thuis, vakantie adres enz

Maarten

Top

Snelle duidelijke afspraken

Koen

Uiterst fijn en vlotte service

Snelheid en comfort