Kwaliteit montage

Mark

Prima geregeld

Duidelijke communicatie

Hans

Prima, vriendelijke en vakkundige monteur

zie boven

graag een factuur mailen

Verwer

Goed en voordelig gemonteerd.

Banden monteren op locatie.

Het bandenassortiment binnen de a-kwaliteit banden is wel wat beperkt.

Jasper

Uitstekend

Snel, makkelijk en goedkoop

Nvt

Robbert

Snel en goedkoop.

Prijs en service.

Ik kreeg 3 of 4 mail waarbij ik de afspraak kon bevestigen. Dan klikte ik daarop en dat stond er "de afspraak is al bevestigd ". 1 mailtje voor de afspraak en dan 1 de dag voor de afspraak is... Ik kreeg 3 of 4 mail waarbij ik de afspraak kon bevestigen. Dan klikte ik daarop en dat stond er "de afspraak is al bevestigd ". 1 mailtje voor de afspraak en dan 1 de dag voor de afspraak is voldoende.

Annelies

Enorm goede monteur, slechte communicatie

De monteur die de banden kwam installeren was vriendelijk, kundig en snel. Echt een topper. De banden lijken ook goed te zijn (maar zitten er natuurlijk net op).

Afspraken nakomen! De eerste afspraak kon niet doorgaan ivm ziekte (wat natuurlijk kan gebeuren). We werden netjes gebeld voor een nieuwe afspraak en die werd voor donderdag gemaakt. Op woensdag... Afspraken nakomen! De eerste afspraak kon niet doorgaan ivm ziekte (wat natuurlijk kan gebeuren). We werden netjes gebeld voor een nieuwe afspraak en die werd voor donderdag gemaakt. Op woensdag werd die afspraak (zonder te overleggen) verzet naar vrijdag tussen 16.45 en 17.30. Op e-mails wordt niet gereageerd.
Vervolgens belde de monteur op vrijdag op of het goed is dat hij iets eerder kwam (erg netjes). Bleek dat de afspraak (zonder het ons mede te delen) was verplaatst naar 15.00 uur.

House of Light B.V.

Verheugt

Snel en uitstekend

Snel en betrouwbaar

Alex Knops

Zodra de monteur er eenmaal was , was hjet prima

de website

het nakomen van de afspraak