Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Alain

Goede monteur, planning kan beter

Monteur bandenwissel

Planning en contact met het bedrijf

Beste Alain,

Van Putte

Snel en vakkundig tegen een nette prijs.

Beste heer Van Putte,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Paul de Vries

Zeer tevreden over de dienstverlening

Snel en vriendelijk

Beste Paul,
Bedankt voor uw positieve review!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met onze service.

VSR Groep

Top!

Banden, aan huis wisselen, top!

Planning tool op de website. Evt extra diensten aanbienden (bijv. ruitenwissers?)

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent.
Wij nemen uw verbeterpunt mee in ons verbetertraject.
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent.
Wij nemen uw verbeterpunt mee in ons verbetertraject.

Nexton

Volgens afspraak alles gedaan.

Klant bellen om afspraak in te plannen.

Een klein minpuntjes was dat er voor 3 collega's een afspraak was gevraagd en er in eerste instantie maar 2 waren ingepland. Aanpassing is wel netjes en snel geregeld.

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw positieve eind beoordeling!

prive

Slechte communicatie

montage op locatie

beter communiceren. banden lagen blijkbaar niet in de opslag; men belt vervolgens 2 uur nadat de afspraak al had moeten plaatsvinden terwijl je natuurlijk al veel eerder weet dat banden er niet... beter communiceren. banden lagen blijkbaar niet in de opslag; men belt vervolgens 2 uur nadat de afspraak al had moeten plaatsvinden terwijl je natuurlijk al veel eerder weet dat banden er niet zijn. Ik blijf dan speciaal thuis voor de afspraak, maar er komt niemand. Zelf bellen lukt ook niet, na 5 minuten nog niemand aan de lijn maar opgehangen. Reden om ooit voor jullie te kiezen is gemak en tijd besparing, maar op deze manier kost het meer tijd dan traditioneel even langs de garage.

Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend om te horen dat de afspraak niet heeft plaatsgevonden.
Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend om te horen dat de afspraak niet heeft plaatsgevonden.
Wanneer u in de tussentijd ons nog niet heeft kunnen bereiken, wilt u ons dan mailen op info@bandenthuis.nl? Dan zullen wij dit intern verder met u oppakken.
Excuses voor het ongemak.

Frank

Goede prijs, prima service

Monteur lag flink achter op schema maar hield me prima op de hoogte van de verwachte aankomsttijd. Tijdens de zeer professionele bandenwissel had hij ook nog de tijd om mij erop te wijzen dat ik... Monteur lag flink achter op schema maar hield me prima op de hoogte van de verwachte aankomsttijd. Tijdens de zeer professionele bandenwissel had hij ook nog de tijd om mij erop te wijzen dat ik mogelijk dubbel voor de wissel betaald had. Inderdaad bleek de wissel dubbel op mijn factuur te staan maar had ik toch maar een keer hiervoor betaald.

website

Beste Frank,
Bedankt voor uw positieve eindbeoordeling!
Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service.

wim

Goede en symphatieke monteur, maar met Bandenthuis is het slecht afspraken maken en nakomen.

goede communicatie en service van monteur

zorg dat afspraken nagekomen worden. Niet veelvuldig moeten afzeggen of geen afspraak maken

Beste Wim,
Bedankt voor uw review!

Pieter

Hendig!

makkelijk, snel geregeld, niet te duur

eerder info over planning

Beste Pieter,
Bedankt voor uw positieve review!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent en wij nemen uw punt over de planning mee in ons verbetertraject.
Beste Pieter,

Leonie Maat

Jammer dat er niks met de opmerkingen word gedaan en we alsnog naar de dealer ook moesten.

Aardige monteur, werkt snel

Bied meer service, help klant even met banden opruimen bijvoorbeeld. En zorg dat alle apparatuur aanwezig is voor het instellen van de wielen! Het laatste zeker als er wat over vermeld staat in de... Bied meer service, help klant even met banden opruimen bijvoorbeeld. En zorg dat alle apparatuur aanwezig is voor het instellen van de wielen! Het laatste zeker als er wat over vermeld staat in de opmerkingen, erg jammer dat de monteur dan zegt dat die alleen gezien worden door de planner 'die alleen van banden weet dat ze rond en zwart zijn'

Beste Leonie,
Bedankt voor uw review.
Wij nemen uw verbeterpunten mee in ons verbetertraject en ik zet het intern door zodat het wordt opgepakt.
Beste Leonie,
Bedankt voor uw review.