Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Tom Frantzen

Bereikbaarheid zeer slecht en foute factuur wordt maar niet hersteld

montage op locatie

Bereikbaarheid en opvolging klantenservice zeer slecht! Na telefonische toezegging om de foute factuur te corrigeren en terug te betalen gebeurde er niets. ik heb vervolgens telefonisch 4x... Bereikbaarheid en opvolging klantenservice zeer slecht! Na telefonische toezegging om de foute factuur te corrigeren en terug te betalen gebeurde er niets. ik heb vervolgens telefonisch 4x geprobeerd en telkens 16 minuten in de wachtrij gestaan om vervolgens verbroken te worden. Ook op 3 emails en klachten via de website werd niet gereageerd.

Bonjer

Goede service, medium communicatie

Monteur keurig en vriendelijk. Goed/netjes werk geleverd.

Een dag voor komst een bevestigingsmail sturen waarbij bij geen reactie niet gekomen zal worden is niet zo klantvriendelijk

Beste heer Bonjer,
Bedankt voor uw uiteindelijke beoordeling!
Beste heer Bonjer,
Bedankt voor uw uiteindelijke beoordeling!
Helaas hebben wij in de afgelopen periode veel achterstanden opgelopen door ziekte en uitval van personeel. Dit was ten nadele van onze klanten en dat wij natuurlijk erg vervelend.
Wij bieden onze excuses aan en zullen u in de toekomst beter van dienst zijn.

Gaat niets aan

Vervelend on via leasecontract aan vast te zitten

Handig, thuis bandenwissel

Bandenwissel te laat. najaar 2023 werd uiteindelijk februari. Het is nu maart en heb nog niets gehoord over zomerbandenwissel. Niet fijn

Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te horen dat wij u in de steek hebben gelaten omtrent de communicatie en bereikbaarheid. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren en op te lossen.
Helaas...
Beste heer/mevrouw,
Helaas hebben wij in de afgelopen periode veel achterstanden opgelopen door ziekte en uitval van personeel zowel op de weg als op kantoor.
Dit was ten nadele van onze klanten en dat vinden wij natuurlijk erg vervelend.
Wij bieden dan ook onze excuses aan en zullen u in de toekomst beter van dienst zijn.

Groeneveld

Helaas was de bus niet uitgerust met het juiste materiaal om mijn banden te wisselen en viel de compressor uit, een collega kwam later die dag nogmaals om de wissel af te maken en moest daarbij... Helaas was de bus niet uitgerust met het juiste materiaal om mijn banden te wisselen en viel de compressor uit, een collega kwam later die dag nogmaals om de wissel af te maken en moest daarbij gereedschap lenen van mijn man om de ventielen te vervangen.

Ontzettend aardige monteurs

Kwaliteit van het materiaal en volledigheid van gereedschap laat te wensen over.

Beste heer/mevrouw Groeneveld,
Bedankt voor uw review.
Beste heer/mevrouw Groeneveld,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat mijn collega niet de juiste gereedschap bij zich had om de wissel te kunnen uitvoeren en daardoor gereedschap moest lenen. Ik ga dit doorgeven aan het team om dit intern verder op te pakken en mee te nemen in ons verbetertraject.

Rolf Phielix

Service gerichte monteur

Het uit handen nemen van een vervelende klus en met een glimlach geholpen worden

Mocht het opgegeven tijdslot niet gehaald worden, geef dat dan aan zodat je als klant weet wat je te wachten staat.

Beste Rolf,
Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Wij nemen uw verbeterpunt mee in ons verbetertraject.
Met vriendelijke groet,...
Beste Rolf,
Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Wij nemen uw verbeterpunt mee in ons verbetertraject.

Jeroen

Prima service- lekker aan huis- en scherpe prijzen

Prijs, service aan huis

Beste Jeroen,

Robert Spruijt

Medewerker was op de afgesproken tijd ter plaatse waarna wielen zeer vakkundig verwisseld werden.

- deskundigheid
- prijs kwaliteit verhouding
- komt afspraken na

Beste Robert,
Bedankt voor uw positieve review!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met onze service,

DD

Goede service

Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Fijn te lezen dat u zo tevreden bent met onze service.

Richard

Foute factuur en bedrag!

Goede monteur

Foute factuur, geen reactie per mail

Beste Richard,
Ik heb mijn collega net gesproken en hij zal uw mail beantwoorden met de nieuwe factuur.
Excuses voor het ongemak.
Team...
Beste Richard,
Excuses voor het ongemak.

Harm Pijper

Goede en aardige monteur snel werk geleverd

Communicatie en afspraak zou geen geld mogen kosten

Beste Harm,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Wij staan onze klanten altijd graag te woord om ze verder te helpen, communicatie en een afspraak maken kost bij ons geen geld.
Met...
Beste Harm,