Kwaliteit montage
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail
8.3/10

H. Halajyan

Lack of communication from the company. My email was ignored and never responded.

Professional replacement crew

1. Check your mailbox
2. If you state the appointment time, then keep it.

Ronald Jansen

Bestelling makkelijk en snel geregeld. Medewerker prettig in de omgang, en goed werk geleverd.

Groot assortiment. Makkelijk afspraak te maken.

Vlak voor de afspraak komt er een e-mail met de exacte tijd. Hierin wordt gevraagd terug te koppelen of dit kan. Dat had ik over het hoofd gezien. Iets van "bevestiging nodig" oid. zou de lezer hierop alerter kunnen maken.
Alle banden worden keurig voorzien van specificaties en selectiecriteria. Wat nog fijn zou zijn is een rij-impressie van een of andere specialist. De scores vertellen wel veel, maar niet alles.

Avos

Zeer goed

Alles ging gewoon super goed en snel

Prima service.

Gemak dat snel aan huis je banden gewisseld worden.

Snel en goed

Snel te regelen, keuze van de band en montage datum. Monteur verscheen mooi op de afgesproken tijd en had goede zin in de klus.

De knop om de afspraak te bevestigen werkte niet op mijn telefoon (iphone). Wel op mijn macbook. Dus dat is wat lastig als je voor een bepaalde tijd moet bevestigen en je hebt geen pc in de buurt.
Ik heb geen gebruik gemaakt van after sales of ondersteunig, dus daar heb ik ook maar goed ingevuld. (zou liever NVT kiezen)

W.luites

Gewoon goed!!! Niks mis mee

Lekker makkelijk voor de deur en niet duur

Nee gewoon lekker doorgaan

Jan Breedijk

Deze keer zeer teleurstellend!!!!

Navolgen van de gemaakte afspraken lijkt nergens op.

Prima ervaring om banden op locatie te laten monteren.

Snelle reactie, goede service

Drie afspraakbevestigingmails zijn wel een beetje veel van het goede.

Dusan

Great experience, I am a returning customer since I bought and mount summer tyers first and after 6 months winter tyres as well

Guido van Gemert

Monteur werkte netjes en snel. Gaf tips mee voor nazorg.

Afspraak was snel gemaakt. De verkeerde banden werden geleverd voor de eerste afspraak. Veelvuldige communicatie omtrent levering juiste banden en tijdstip montage

In gebruik name van een nieuw erp-systeem vergt aanpassingen. Afspraak stond niet goed in het systeem vermeld. Telefoniste had niet alle informatie voorhanden. Diverse voorstellen gedaan om een nieuwe afspraak te plannen, zonder zeker te weten of de juiste banden binnen waren. Op mijn eigen verzoek wilde ik eerst zekerheid over het leermoment om daarna een afspraak te plannen. Dit zou ik mogen verwachten van bandenthuis.nl