Kwaliteit montage
Snelheid reacties
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail

Centurus IT bv

Perfecte service, vriendelijke maar vermoeide medewerker omdat ik de laatste van de dag was

Geen gezeur, gewoon aan huis

Keuze banden voor! montage

Pieter Hollenberg

Service aan huis

Steven

Zeer prettige ,service heel goed,en op afgesproken tijden aanwezig

Goede service

Nvt

Ron Putting

Uitstekend

Gemak

Super handig en snel

Monteur super beleefd en werkt snel en goed.

Koop van Benthem

Perfecte organisatie

Goede communicatie

One Zero IT

Fijne dienst waar je ontzorgt wordt.

Service

Eerste afspraak was om een of andere reden 3 maanden in de toekomst. Dat zou veel te lang zijn om zomerbanden pas in juni te monteren.

Inftech

Heel jammer

heel handig dat jullie thuis langskomen

2x niet op komen dagen en dan 2 weken niks laten horen... zelfs niet na 5 terugbelverzoeken... heeft mijn ervaring toch wel "enigszins" negatief beinvloed.
Verder vind ik het nogal jammer dat...
Verder vind ik het nogal jammer dat er tijdens de montage de hele tijd een aggregaat CO2 staat te produceren, terwijl er een 220V aansluiting (Type 2) naast de auto zit.

Reactie BandenThuis:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat de communicatie onzerzijds onvoldoende is geweest. Wij nemen deze feedback mee in de evaluatie deze maand.
Voor wat betreft...
Goedemiddag,
Voor wat betreft de aggregaat: 220V is niet overal beschikbaar voor ons, zodoende is onze bus voorzien van deze machine. We zullen bekijken wat er in onze macht ligt om andere oplossingen aan te wenden in de toekomst. Ook wij erkennen de geluids- en milieuhinder die de aggregaat kan veroorzaken en dit item staat dus reeds op de agenda.

Scrambled BV

Zoals altijd: super service

Complimenten voor de monteur, altijd aardig, snel en goed!!

Geen, keep up the good work

Iets

Ik kon pas na 2,5 week een afspraak maken niet de geadviseerde tijd