Kwaliteit montage
Gemak maken afspraak
Informatie per e-mail
8.3/10

André Mirck

Na vele male een bestelling te hebben gedaan ( wel verschillende bestellingen ) kan ik zeggen dat de afhandeling correct is verlopen.

Andre

Keurige dienstverlening!

Goede website prima prijs kwaliteit

Velgranden beschadigd bij montage
. Monteur was eerder dan gepland ik had nieuwe centreerringen gekocht want de oude was doormidden. Monteur heeft toch de oude er op gezet. Had ik niet gedaan.

Jan

Goede prijs voor thuismontage.

Goede prijs voor thuismontage. Maandag de bestelling geplaatst, donderdag gemonteerd.

Bericht sturen als de montage later is. Montage zou tussen 15.00 en 16.00 uur zijn. Zonder bericht kwam de bus om 16.30 uur. Auto is een dag later gekeurd. 1 voorband had een veel te hoge bandenspanning. Verder brandt na de montage een bandencontrole lampje. Blijkt dat na een bandenwissel een knop moet worden ingedrukt. Monteur was dit vergeten.

m eekels

Zeer netjes perfect

de montage zeer goed

neen het is perfect uit gevoerd ik wist niet dat u bedrijf bestond plus dat u zo netjes personeel heeft petje af

Goede dienstverlening

Goede prijs en duidelijk

Omdat het om een zeer specifieke band ging was hij toch niet voorradig terwijl dat wel was aangegeven. Realtime voorraad zou top zijn maar zeer goed opgelost

Twan

Vriendelijke snelle monteur

Ging erg makkelijk en snel

Vooral zo door blijven gaan

Snelle service, vriendelijke en bekwame monteur. goede communicatie

CVB ENTERTAINMENT ANDREA HAZES

Super service en zeer scherpe prijzen.

Snelle levering. Scherpe prijzen. Bekwaam personeel. Op locatie hoe mooi is het.

Marco

Goede ervaring met Bandenthuis.nl

Een compressor met geluiddemper zou niet verkeerd zijn. Die nu gebruikt worden zijn niet echt geluidsarm te noemen.