Je aankoop wordt beschermd

Snelheid reacties
8.3/10
Kwaliteit montage
7.9/10

Prima. Heel vriendelijke monteur. Complimenten daarvoor.

Snelheid en prijs. Vriendelijke monteur

Als banden niet op voorraad zijn, tijdig laten weten

L.Lugaresi

Slechte opvolging en klantgerichtheid

...

Als er de avond voor de afspraak een probleem is (product niet leverbaar) lijkt het mij wel zo netjes even telefonisch contact op te nemen ipv via email. Daarna ben ik bezig geweest om jullie te contacteren voor een nieuwe afspraak (omdat ik van jullie geen info kreeg), maar jullie waren met geen mogelijkheid te bereiken. Het heeft drie dagen geduurd en ook daarna was de info en medewerking niet echt optimaal. Problemen kunnen altijd voorkomen, je bewijst wat voor service je verleent in hoe je de problemen oplost en in dit geval slaan jullie de plank behoorlijk mis. Ook al zijn jullie goedkoper dan de garage, deze ervaring zorgt er voor dat ik volgende keer niet via jullie mijn banden laat vervangen

Mireille Opstal

Snelle service, top geregeld!

Snelle mogelijkheden tot het maken het een afspraak. Een duidelijk tijdindicatie. Snel klaar.

Ik heb zelf zomer- en winterbanden. Die optie mag iets duidelijker aangegeven worden.

PRK

Snel, stipt en goed

door vervanging ter plaatse scheelt het mij heel veel tijd, of een vrije middag

niet specifiek

Goede service en communicatie.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Geen kommentaar.

Marcel

Bestelling en afspraak online snel en makkelijk kunnen maken alleen jammer dat de banden er op de afgesproken dag niet waren, wel een mail gehad voor een nieuwe afspraak, paar dagen later zijn de...

Na wat vertraging in de levering is de montage uitstekend uitgevoerd door een zeer vriendelijke monteur.

Communicatie is niet heel best, geen reactie meer gehad op mail en telefonisch niet of moeilijk bereikbaar, hier valt nog wel wat te verbeteren

Goed maar niet vlekkeloos

Vriendelijk en beleefd personeel. Auto rijdt prima na de wissel. Geen trillingen of naar één kant trekken.

Website was onduidelijk of de uitgezochte band een run-on-flat was. Ene pagina wel, andere niet.
Eerste afspraak ging mis. Tweede volgens plan. De bus maakt best wel herrie met de draaiende compressor.

Vriendelijke en professionele monteur, snelle acties

Vriendelijke service en correcte afhandeling van klachten.

Een geweldige monteur

Helaas een slechte eerste ervaring met bandenthuis.nl

Het is prettig dat er iemand bij je thuis komt voor de bandenmontage, helaas gaat er verder een hoop mis.

De initiele afspraak kon niet worden nagekomen, dag ervoor opgebeld om de afspraak te verzetten. Dat kan vervelend zijn als de bandenwissel voor een lange trip/rit gepland is. De betalingsmethode zoals op de website gecommuniceerd zijn (credit card / pin) zijn niet correct, alleen een pinbetaling is mogelijk. De banden die geleverd zijn waren niet van de specificatie zoals vermeld op de website. Bewust gezocht naar A label banden voor brandstofverbruik maar uiteindelijk B label banden gekregen. Ook het label voor het remmen ging van een B label op de website naar een C label in werkelijkheid. Helaas wat beschadigingen op de lichtmetalen (zwartgespoten) velgen - dit gebeurde bij het uitdraaien van de schroeven.