Kwaliteit montage
Informatie per e-mail
8.3/10

Super vriendelijk !

Wilf Mcfarlane

Good prices, excellent friendly service

Vriendelijke en deskundige monteur heeft de bandenwissel netjes en ik korte tijd gedaan.

Website kon duidelijker. Het leek een paar keer erop dat ik deze banden niet kon bestellen en toen bij weer verversen pagina ineens wel

Rob Oerlemans

Leek professionele club Website en bestellen is prima Prijs ook oke Service aan huis ook goed. Grote probleem is de communicatie en het reageren op moment dat het mis gaat. Ik heb vergeefs...

nee

gewoon terugbellen en klant niet in ongewisse laten omdat klant ook een planning heeft heeft mij veel tijd gekost en bijna was apk keuring in honderd gelopen

Olaf Brouwer

Kinderlijk eenvoudig om afspraak te maken, vlotte service, concurerend geprijsd, extreem vlotte uitvoering.

Voor mij de tweede keer dat men banden bij mij thuis vervangt, 6 in totaal. Prijzen banden zijn iets lager als elders, gemak en vlotheid zijn super.

Niets te verbeteren.

Montage goed, tijd levering te lang 10 dagen

Op website wordt gezegd montage binnen 2 dagen, bij mij duurde het 10dagen. De banden zouden max 1 jaar oud zijn die van mij zijn echter 2 jaar oud

RPM

Overzichtelijke website en makkelijk in te vullen, ging mis met sturen van bevestiging en factuur

Waren wat problemen met mailen van factuur en bevestiging, dit is snel en goed opgepakt door de medewerkers

Redelijk bedroevend. 2 no-shows waarbij geen info vanuit BT is gegeven en pas dag later eindelijk geplaatst. Via de leasemaatschappij moest ik vernemen dat de banden zoek waren. Dat had BT...

Prettig geregeld

Eigenlijk ging alles goed.

Beetje jammer dat de afspraak email in mijn SPAM email terecht kwam, daar kwam ik zelf wat laat achter om de afspraak eventueel te kunnen verzetten

Prima dienst voor werkende mensen

Ik had afspraak om 12:30 en niet om 10:00 het had gekund dat ik niet aanwezig was op die betreffende locatie dan had konteur terug moeten komen