Kwaliteit
Website
Afspraak maken
Communicatie

Jaap

Goede ervaring kom er graag weer terug

?

Anne

Heel vriendelijk personeel ,en de banden zijn van kwaliteit en prijs in verhouding.De banden zijn zeker niet te duur !

Snel en vakkundig geholpen door Leo de Ruiter

Alberts

Vlot en bekwaam

snel antwoord

Superservice. Uiterst professioneel.

Vakbekwaamheid

Cees Riedijk

Een goed en een net bedrijf met een ruime sortering en een goede kwaliteit en service.

Gewoon goed

C. de Hoop

Zeer goede service

snelle montgae

G.A.Zijderveld

Zeer prettig en snel geholpen.

Makkelijk te vinden

A.Ridderhof

Is goed alleen het duurt vrij lang 2 banden wisselen

Reactie Bandenservicenumansdorp.nl:

Beste heer Ridderhof,
Beste heer Ridderhof,
Wij streven ernaar om onze klanten zo snel als mogelijk weer op weg te helpen. Daarom is ons doel om zoveel mogelijk op afspraak te werken. Ook u had bij ons een afspraak gemaakt om 11.00 uur voor de montage van 2 banden wat normaliter een half uurtje duurt. U kwam echter reeds om 10.45 bij ons aan waarna wij de auto direct binnen hebben gezet. Wij zijn volgens afspraak om 11.00 uur aan uw auto begonnen en deze was om 11.30 uur dan ook klaar. Na het afrekenen reed u dan ook om 11.35 uur bij ons weg. Alles is dus conform afspraak gelopen, maar doordat u een kwartier te vroeg bij ons was heeft alles 50 minuten geduurd.
Onze excuses, wij zullen volgende keer trachten direct aan de auto te beginnen.
M.vr.gr.
Bandenservice Numansdorp