Bambuu

Bart van der Wielen / Financieringsfabriek.nl

Begeleiding bij de gehele online propositie van www.financieringsfabriek.nl

Een vestiging in Brabant!

Martijn / Opladen met de Zon

Bambuu heeft ons geholpen met het opzetten van een nieuwe landingspagina die is ingericht op het verzamelen van interessante leads. Op deze manier is ons netwerk uitgebreid en zijn wij sneller op de... Bambuu heeft ons geholpen met het opzetten van een nieuwe landingspagina die is ingericht op het verzamelen van interessante leads. Op deze manier is ons netwerk uitgebreid en zijn wij sneller op de hoogte wanneer een mogelijke klant interesse toont in ons product. Dit is voor ons heel waardevol. Ook zijn we samen aan de gang gegaan om de huidige website verder te optimaliseren en te bepalen wat onze ultieme doelgroep is. Vervolgens hebben ze ons geholpen om deze personen in kaart te brengen en ze via verschillende manieren en kanalen toe te voegen aan ons netwerk.

Bambuu denkt graag mee en is altijd bezig met de volgende stap, hoe kan de online online marketing nog beter? Welke stappen kunnen wij zetten voor betere online zichtbaarheid? Dit is fijn omdat zij expert zijn op dit vlak en de kennis bij ons omtrent online marketing niet toereikend genoeg is. Het is geruststellend om te weten dat wij ons kunnen focussen op ons product maar dat wij online zeker aanwezig zijn''.

De persoonlijke benadering spreekt ons ook ontzettend aan.

Daar zou ik heeeeeel diep over moeten nadenken.

Annelies

Lekker praktisch en to the point, gas erop! Wij zijn erg blij met Bambuu.

Elza de Hooge

Een team vakfanaten die vol plezier en energie werken aan projecten. Ik vind hun manier van het 'nieuwe werken' erg inspirerend.

Van Berkel Aannemers Leimuiden

Een top bedrijf! denkt mee, neemt initiatief en aan creativiteit ontbreekt het ook zeker niet.

Marisja

Bambuu heeft ons geholpen met het professionaliseren van de werving van nieuwe medewerkers. De recruitment-marketingstrategie die zij voor ons hebben opgesteld, leidt ons stapsgewijs naar het... Bambuu heeft ons geholpen met het professionaliseren van de werving van nieuwe medewerkers. De recruitment-marketingstrategie die zij voor ons hebben opgesteld, leidt ons stapsgewijs naar het gewenste resultaat. Bambuu is innovatief en efficiënt en door hun aanpak houden wij onze recruitmentactiviteiten nu veel meer in eigen hand. Het is prettig om met ze samen te werken, doordat zij snel reageren op vragen en echt de tijd voor je nemen.

Reactie Bambuu:

Thnx Marisja!

Bambuu heeft ons geholpen om onze Adwords campagnes te verbeteren en ze hebben campagnes op Facebook voor ons ingericht, waardoor we meer leads aantrekken. Ook hebben ze advies gegeven over de... Bambuu heeft ons geholpen om onze Adwords campagnes te verbeteren en ze hebben campagnes op Facebook voor ons ingericht, waardoor we meer leads aantrekken. Ook hebben ze advies gegeven over de website en met ons meegedacht over verbetermogelijkheden. Het contact met Bambuu verloopt altijd prettig, ze reageren snel op vragen.

Suzan

Bambuu geeft advies en werk op maat en denkt goed mee met ons groeiende bedrijf!

Ben

Bambuu heeft ons geholpen met opzetten van Marketing en ze zijn als projectleiding actief geweest in het neerzetten van onze nieuwe webshop. Voor nu zijn we samen nog volop actief om eea goed te... Bambuu heeft ons geholpen met opzetten van Marketing en ze zijn als projectleiding actief geweest in het neerzetten van onze nieuwe webshop. Voor nu zijn we samen nog volop actief om eea goed te laten lopen. Met Bas, Sietse en hun team is het zeer goed werken, afspraken worden nagekomen en durven ook out off the box te denken.

Dikwijls komen ze zelf met verbeterpunten en ja... ook ik heb ze wel en wordt t snel opgepakt.

Sjoerd

Lekker proactief