Bambuu

&niped

Met Bambuu hebben we in rap tempo een professionaliseringsslag kunnen maken in onze online marketing! Er wordt écht meegedacht en snel geschakeld bij nodige koerswijzigingen. We zijn erg tevreden... Met Bambuu hebben we in rap tempo een professionaliseringsslag kunnen maken in onze online marketing! Er wordt écht meegedacht en snel geschakeld bij nodige koerswijzigingen. We zijn erg tevreden met deze samenwerking.

In alle snelheid iets vaker checken of iedereen nog aan boord is.

Reactie Bambuu:

Dank voor de review Mireille en natuurlijk voor de tip!

Carola Familiezaken

Bambuu heeft ons ontzettend goed geholpen met de overstap naar Active Campagain. Prettige samenwerking met Dennis. Voor ons een belangrijk systeem om alle benodigde informatie voor onze marketing.

Niet direct

Van Overbeek Makelaars

Wat is het fijn om een sparringpartner als Bambuu te hebben! Samen een koers bepalen en de juiste tools inzetten om dit te bereiken. Alles is meetbaar en de resultaten worden op een overzichtelijke... Wat is het fijn om een sparringpartner als Bambuu te hebben! Samen een koers bepalen en de juiste tools inzetten om dit te bereiken. Alles is meetbaar en de resultaten worden op een overzichtelijke manier gepresenteerd. Hierdoor weten wij precies of de marketing euro’s op de juiste manier worden inzetten en niet geheel onbelangrijk wat de resultaten zijn en die zijn er!

zorgen dat dit veld niet verplicht is ;-)

Elisabeth Hoffs/Profile Dynamics

Bambuu is een effectieve en efficiënte partner om mee te werken. Ze denken en werken proactief en doelgericht. En ze gaan tot de kern, je investeert op basis van ROI. Een aanrader!

Alis Quality Intelligence Software

Bambuu is voor ons een hele goede partner. De korte lijnen en heldere communicatie zorgt ervoor dat het voelt alsof ze onderdeel zijn van ons eigen team.

De resultaten van de eerste...

De resultaten van de eerste campagnes waren direct waar we naar op zoek waren: hogere marketingresultaten tegen lagere kosten!

NLPpuntNL

Bambuu is een hands-on marketing bedrijf met veel kennis en goede tips. De analyses zijn diep en helpen mee om een marketing strategie te formuleren. De toegankelijkheid is hoog

Soms mag de klant iets meer meegenomen worden in wat dingen betekenen. Wat voor jullie gesneden koek is, is voor de klant nog niet altijd zo.

De Bedstee

Sinds een half jaar werken wij nu samen met Bambuu en naar volle tevredenheid. We hebben goede overlegmomenten en de lijntjes zijn kort met vaste contactpersonen. Hierdoor kunnen dingen snel... Sinds een half jaar werken wij nu samen met Bambuu en naar volle tevredenheid. We hebben goede overlegmomenten en de lijntjes zijn kort met vaste contactpersonen. Hierdoor kunnen dingen snel geregeld worden.

Jeroen Koomen/Huisdierenbazaar

Bambuu en Huisdierenbazaar werken sinds enkele maanden samen op het gebied van internetmarketing. We zijn zeer tevreden over de resultaten en het fijne contact. De lijnen zijn kort er er wordt... Bambuu en Huisdierenbazaar werken sinds enkele maanden samen op het gebied van internetmarketing. We zijn zeer tevreden over de resultaten en het fijne contact. De lijnen zijn kort er er wordt uitstekend meegedacht. Keep pushing! 🚀🔥👍

Brenda Hoff

Bambuu is een fijne partner die mee denkt. Het is prettig dat er korte lijnen zijn en snel geschakeld kan worden indien dit nodig is.

Bart van der Wielen / Financieringsfabriek.nl

Begeleiding bij de gehele online propositie van www.financieringsfabriek.nl

Een vestiging in Brabant!