Een sloffenring besteld, deze kwam beschadigd aan. Gebeld met de klantenservice. Ik kon het retour sturen op mijn eigen kosten!!! Met hoge uitzondering kreeg ik uiteindelijk een label waarmee ik het...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestel nooit meer bij dit bedrijf! Als dingen al beschadigd in jullie assortiment liggen moeten jullie dat vermelden op de site! En mensen de keuze geven of ze een beschadigd ‘nieuw’ product willen kopen of niet!

Masha

Nou, ik krijg het verzoek om feedback te geven eerder binnen dan mijn bestelling. Die heb ik een week geleden geplaatst maar helaas nog niets ontvangen. Dus op dit moment is mijn ervaring dat de...

Nog niet.

Mario Watté

Bij mijn eerste bestelling worden er slechts 8 ipv 10 bestelde schorten geleverd. Zonder mail of bericht .

Beschrijf hier uw ervaring

Levering was snel maar niet kompleet

Heel goed

alles goed

Ok de tool om het pakket voot levering te volgen is een meerwaarde

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wil heel graag in de toekomst nog bestellingen plaatsen maar hou er absoluut niet van dat de bestelling niet volledig is en dat je niet weet wanneer de producten de worden nageleverd eullen aankomen. Tot op vandaag heb ik nog steeds 1 potje zwarte eetbare verf niet terwijl ik dit dringend nodig heb voor mijn opdracht. Ik mort nu elders een extra brstrlli g plaatsen. Ik wilde hier voorzf over geïnformeerd worden

Niets op aan te merken.

Niet speciaal

De Bakjuf

Regelmatig wat duurder dan een andere webshop en je moet best veel bestellen om boven de verzendkosten uit te komen, maar ze hebben wel een enorm assortiment en versturen heel snel!
Ook de...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een probleem met mijn printer, Sander heeft me super op weg gehopen, serieus naar mijn probleem geluisterd en direct met een oplossing gekomen. Ook nog even gebabbeld over mijn taartwerk en wat Bouwhuis nog meer zou kunnen betekenen voor mij.

Lotte's hoeve-ijs

Gemakkelijk, voldoende keuze, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering is voor mij gemakkelijk. Meestal bestellen mensen last minute en om dan nog aan de juiste versieren te geraken is niet zo gemakkelijk. Tot hier toe op tijd en geen problemen

Goed geregeld, snel geleverd, veel keuze, veel productinformatie.
Ik ben zeer tevreden

Tales of Pastry

Bouwhuis.com heeft heel erg veel producten. Bijna alles is wel te bestellen behalve een grote hoeveelheid aan hippe sprinkle mixtures en eenvoudige dunne kartonnen Taartdozen uit twee delen met...

Beschrijf hier uw ervaring

Bouwhuis heeft een gebruiksvriendelijke site, snelle levering en vriendelijke goed bereikbare klantenservice