Bako.nl

Vakkundigheid / advies
Netheid van werken
Nakomen afspraken
Eerste indruk bedrijf

Prijsafspraken prima in de offerte weergegeven.
De dag van plaatsing vooraf alles nogmaals doorgenomen, evt aanpassingen/wijzigingen zijn nu nog mogelijk. Alles goed besproken, en dan gaan de...

Vakbekwame installateurs.

Koop je airco buiten t warme seizoen, dan heb je een mooie aanbieding en kun je de volgende warme avond/nacht ervan genieten.

Paul Cornelisz

Met volle tevredenheid, beschrijf ik even mijn ervaring met BAKO medewerkers.
Bij de montage is het naar mijn wens gegaan, zoals de mogelijkheid met het verzetten van de buitenunit.

wel een positieve opmerking en dat is: Op de zelfde voet doorgaan toppie!!!

Zo houden

Levering van de airco duurde lang, maar daar kon het bedrijf niets aan doen.
Installatie is zorgvuldig gedaan, inclusief uitleg.

Netjes geĆÆnstalleerd.
Vriendelijk personeel.
Ruimen op en nemen afval mee terug.

De kunstof goten buiten zijn niet wit, maar roomwit. Dit steekt af bij de witte huisjes van het park.

Maarten - 0180

Prima; men denkt, installeert, neemt de rommel mee en stofzuigt en dweilt zelfs

Persoonlijke benadering, ook al wilde ik slechts een basis airco.

Ja; stroomlijn het administratieve proces (voor BAKO zelf) van offerte (te ondertekenen) tot en met orderbevestiging.

Bako heeft een watergekoeld aircosysteem geplaatst in een groot appartement waarbij alle leidingen en uitblaasunits zijn weggewerkt in het verlaagd plafond c.q. de maatwerk inbouwkasten. De...

Goed advies over de aan te schaffen producten, zodat de apparatuur zodanig kon worden aangebracht dat deze niet zichtbaar is wanneer ze niet in gebruik is. Daarnaast flexibel wat betreft timing in de uitvoering.

Sjanie de Vroed

Uitstekend

Volledig goede uitleg

P. Hiemstra

Bijzonder prettig bedrijf. Vakkundig, vriendelijk en er wordt meegedacht door de monteurs. Afgesproken prijs is de te betalen prijs: geen onverwachte bijkomende kosten.

Vakkundigheid en vriendelijkheid. Er wordt bijzonder netjes gewerkt. Overal wordt de tijd voor genomen, er wordt niets afgeraffeld.

Zou het niet weten.

H.Tegelaar.

Heel tevreden ben ik over de uitgevoerde werkzaamheden.

Er wordt heel netjes gewerkt.

Huisman

Ik ken het bedrijf al jaren via m'n werk. Ik zoek dan niet verder. Weet dat het bedrijf te vertrouwen is,
dat vind ik belangrijk.

kennis van zaken

bij een klacht/vraag wat sneller reageren, al kan er niet direct een monteur komen, even laten weten

A. Post

Werken keurig netjes