Bako.nl

Vakkundigheid / advies
Netheid van werken
Nakomen afspraken
Eerste indruk bedrijf

Klantvriendelijk. Werken netjes en denken met je mee.

Je wordt altijd te woord gestaan. Werken netjes en denken met je mee.

Nvt

A. Tevel

Fijne hardwerkende en vriendelijke ploeg installatiemonteurs.

goed samenwerkend team

Wiercx

Zeer prettig eerst contact. Is een familiebedrijf en je krijgt gelijk een het gevoel dat men zeer betrouwbaar is en ook verstand van zaken heeft en conform zal leveren. Deskundig personeel die heel... Zeer prettig eerst contact. Is een familiebedrijf en je krijgt gelijk een het gevoel dat men zeer betrouwbaar is en ook verstand van zaken heeft en conform zal leveren. Deskundig personeel die heel netjes werkt. Zeer tevreden met de installatie van de airconditioner.

Klein familie bedrijf wat zeer vertrouwend wekkend overkomt/is en ook conform levert. Prettig verkoop proces en er wordt ook heel netjes gewerkt.

Verkoop en uitvoering iets beter afstemmen. Buitenunit kon niet op de plaats waarvan verkoop had gezegd dat het wel kon. Uiteindelijk is dat natuurlijk ook opgelost.

van Wijnen

Uitstekend

Vakkennis, tempo

Iets positiever omgaan met de leerling monteur

Hameete

Heel goede ervaring.

Prima monteurs. Beleeft en netjes

De waal

Prettig omgangsvormen. Deskundig en betrouwbaar is mijn indruk.

Betrouwbaar

Geen idee

CO

Goed advies

Duidelijke offerte, snelle communicatie, goede afspraken, flexibiliteit waar nodig, werken netjes

We hebben aardig wat units laten plaatsen, dat daar zoveel mensen voor langskwamen op één dag had ik niet verwacht. Handig om te weten. Iets meer uitleg over werking en bediening is prettig.

Arnoud Boesveld

Prima ervaring met dit bedrijf levert vakwerk af.

Aflevering werk en gedrag technici is top!

Nieuwenhuis

We moesten even op de installatie wachten, maar dit lag aan het merk airco dat wij hadden besteld. Een en ander is keurig gemonteerd door zeer prettig monteurs die plezier hebben in hun werk en er... We moesten even op de installatie wachten, maar dit lag aan het merk airco dat wij hadden besteld. Een en ander is keurig gemonteerd door zeer prettig monteurs die plezier hebben in hun werk en er iets moois van willen maken. Heel erg tevreden en grote aanrader als je een airco wilt laten monteren.

Goed advies, keurig gewerkt en mooi resultaat.

lagerwerf van den Engel

Geen negatieve punten