Bako.nl

Netheid van werken
Nakomen afspraken
Eerste indruk bedrijf

S de Waard

Bako is een professioneel bedrijf met goede voorlichting en tips. Afspraken werden netjes nagekomen. De monteurs waren zeer netjes en vriendelijk. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Goede informatie

Ga zo door

Jilles de Klerk

Bij offerte duidelijke uitleg over de plaatsing. bij montage alles netjes en de ruimtes weer netjes achtergelaten.

komt gemaakte afspraken na, zelfs sneller klaar dan in eerste instantie aangegeven.

Peter

Levering en installatie van 2 inverter wandmodel airconditioners, ncl. aanleg elektrische voeding t.b.v. airconditioners.

Arie Muizer

Installatie van een airco-systeem.

Opvallend vond ik de correcte communicatie met mij en de vakkennis.

Voldoet aan de verwachting.

Duidelijke en gedegen kennis van het airco sysyeem

Schoner opleveren als de Unit is gemonteerd.

Een professioneel, gedegen familie bedrijf dat kwaliteit leveren belangrijker vindt dan zo veel mogelijk airco s plaatsen.
Men neemt goed de tijd om te kijken wat mogelijk is, denkt mee.

Het stond al op de website dat men creatief is en meedenkt naar oplossingen. Opvallend flexibel en Out of the box= meedenken naar een oplossing op maat. Kwaliteit gaat boven kwantiteit, dat is merkbaar en prettig in deze snelle tijd.

Na het plaatsen en aanleggen van airco en de leidingen had ik graag iets meer tijd gehad om rustig het geheel en de afwerking ervan. De monteurs leken haast te hebben en daardoor was alles kort en niet volledig genoeg.

Prijsafspraken prima in de offerte weergegeven.
De dag van plaatsing vooraf alles nogmaals doorgenomen, evt aanpassingen/wijzigingen zijn nu nog mogelijk. Alles goed besproken, en dan gaan de...

Vakbekwame installateurs.

Koop je airco buiten t warme seizoen, dan heb je een mooie aanbieding en kun je de volgende warme avond/nacht ervan genieten.

Paul Cornelisz

Met volle tevredenheid, beschrijf ik even mijn ervaring met BAKO medewerkers.
Bij de montage is het naar mijn wens gegaan, zoals de mogelijkheid met het verzetten van de buitenunit.

wel een positieve opmerking en dat is: Op de zelfde voet doorgaan toppie!!!

Zo houden

Levering van de airco duurde lang, maar daar kon het bedrijf niets aan doen.
Installatie is zorgvuldig gedaan, inclusief uitleg.

Netjes geĆÆnstalleerd.
Vriendelijk personeel.
Ruimen op en nemen afval mee terug.

De kunstof goten buiten zijn niet wit, maar roomwit. Dit steekt af bij de witte huisjes van het park.

Maarten - 0180

Prima; men denkt, installeert, neemt de rommel mee en stofzuigt en dweilt zelfs

Persoonlijke benadering, ook al wilde ik slechts een basis airco.

Ja; stroomlijn het administratieve proces (voor BAKO zelf) van offerte (te ondertekenen) tot en met orderbevestiging.