Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Ely de Bie

Wij zijn al een vijftal keer met Bak reizen meegegaan ...
Het is ons zo goed bevallen dat we weer met kerst een reis naar Trier hebben geboekt ..
En verwachten daar het nodige van...

Sterke punten tijdens uw reis

Het sterke punt ...is toch wel de chauffeur annex reisleider .
, daar staat of valt de reis voor een groot deel mee ...
We hebben bijna altijd geluk hiermee gehad ,...Ook wel eens iets minder ,..maar ze deden allemaal hun best ,de een is de ander niet .
Het zelf regelen van bepaalde ideeën en / of suggesties van uit de chauffeur hebben wij als zeer goed ervaren ..altijd mee denken en alternatieven aan dragen ..kijk dat is waarom wij graag met Bak mee reizen .

Zo nu en dan hebben we wel eens wat problemen met de terug keer taxi .. altijd slecht weer natuurlijk ,..zelf zoeken naar de juiste taxi's, voor al met meerdere bussen die tergelijk weggaan ...da I,s te kort of nog niet terug.
Bij een van de laatste reizen uit Slovenië heeft onze top chauffeur Peter van Diepen het mooi opgelost ...zou eigenlijk in het protocol moeten worden opgenomen ...
Tijdens de terug reis voor het afscheid diner en in de busal,.. taxi, geregeld met een nummer ..b.v. 1 t/ m 4...met de personen die daarbij horen ..
Je eet met een gerust hart aan tafel om dat je al weet welke taxi je moet hebben .
En je kan normaal afscheid nemen van de chauffeur,..Een zeer zeer goed idee van meneer Peter...trouwens we hebben een toppertje gehad ,. Samen met zijn vrouw een reis om echt nooit te vergeten ,.en hopen dat we hem in de toekomst weer een krijgen .

GMToorenburg

Wij zijn net terug van de twaalf daagse reis naar Benidorm en hebben het geweldig goed gehad.
Alles was zeer goed verzorgd vanaf de afhaalservice tot de terugbrengservice.
Zelden hebben...

Sterke punten tijdens uw reis

De excursies naar Valencia en het achterland van Spanje hebben op ons een geweldige indruk gemaakt en niet te vergeten de gids Sergio die tijdens deze excursies op een humoristische wijze allerlei zaken over Valencia en het achterland vertelde.

Bedankt voor dit alles en gaarne tot een volgende reis.
Met vriendelijke groet Joke en Gerard Toorebug.

Wij zijn heel erg tevreden over de service die Bak bied. Met name het ophalen en thuis brengen.
Zijn zeer tevreden over de bussen. Bij onze laatste reis naar Andorra hadden we de in druk dat...

Sterke punten tijdens uw reis

Ons is opgevallen dat de chauffeurs flexibel zijn als het om excursies en route gaat. Werden soms aangepast.

Iets minder kilometers maken bij de excursies. Hotels liggen soms ver van excursie berstemming af.

Met bakreizen 12 dagen naar zuid kroatie geweest ...We hebben een mooie reis gehad ..alleen de buschauffeur annex reisleider was helemaal niks....geen interesse voor de passagiers. .wilde niks voor...

De natuur en de hotels

j de kleijn

We zijn met bak reizen naar winterberg geweest was een geweldige reis hotel 100% kregen 3 kamer app was luxe de
bediening het eten alles was perfect

Sterke punten tijdens uw reis

het van huis ophalen is een heel sterk punt. en de chauffeurs weten goed de weg

nee alles is al goed geregeld alleen het laatste diner in Uitgeest was iets minder dan we gewend zijn

Greet Sedney

Wij zijn nu 2 keer met Bakreizen mee geweest, beide keren prima bevallen.

Sterke punten tijdens uw reis

Sterkste punt: van deur tot deur.

w.h.j .wijnbelt

Goede reis,onwijs goed hotel.

Sterke punten tijdens uw reis

goede chauffeur,maar een mindere reisleider,zeker met bejaarden

minder winkelexcursie op zo,n korte reis.

Anna

Wij hebben in september 2018 met chauffeur/reisleider Timothy Hin de 11-daagse reis naar Lourdes & Andorra gemaakt.
De reis is geworden zoals wij ons die hadden voorgesteld!

Sterke punten tijdens uw reis

Strak georganiseerd, een goede balans tussen rijden en pauzes tijdens de reisdagen.
Vrijheid/blijheid vonden wij erg fijn, de keuze tussen meedoen of je eigen gang gaan werd gerespecteerd.
Keurige hotels, prima eten!
We hebben heel veel kunnen zien, toch voelde het als een rustige reis.
De stop in Reims om de kathedraal te kunnen bezoeken, was geweldig!
Ook het verblijf in Rocamadour was een pluspunt.
Lourdes was een prachtige ervaring, uitgebreid de tijd gehad om deze plaats te verkennen, maar vooral te beleven.
Andorra maakte de reis compleet, werkelijk schitterend!

Een tip voor de overnachting in Troyes: wij zijn 's avonds het centrum ingelopen, zeer aan te bevelen vanwege de fraaie vakwerkhuizen!

B.Huijzer

Ontbijt in het hotel was zeer uitgebreid, dus prima.
Diner was niet goed. Er werd geen rekening gehouden met mijn dieetlijsten .
De reis naar Luxemburg was goed.
Diner bij...

Zie ervaring.

Zie ervaring.

EMMA GHEZZI-ZWEERIS

ÉÉN WOORD:GEWELDIG

Sterke punten tijdens uw reis

DE CHAUFFEUR, ZIJN SAMENSPRAAK EN OVERLEG MET DE DEELNEMERS VAN DE REIS.

HET OPHALEN EN THUISBRENGEN VOOR EN NA DE REIS,GEWELDIG. UNIEK DIT SYSTEEM EN GEEN VERPLICHTE DEELNAME AAN EXCURSIES. DE CHAUFFEUR MOET ZICH GOED VOORBEREIDEN OVER DE TE MAKEN REIS.