Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Anja Vreman

Fijne chauffeur reed perfect! op dagtocht naar dusseldorf

alles op tijd

S. Van Outersterp-Bechtle

Voor de eerste keer met Bakreizen op pad. De aangegeven tijden klopten. Service van ophalen en thuisbrengen is prettig en comfortabel. Fijne 6 dgn gehad in Odoorn. Ga zeker weer met Bak op reis.

Sterke punten tijdens uw reis

Het hotel in Odoorn is zeer comfortabel, goed verzorgd, vriendelijke bediening en uitstekende keuken.

Jammer dat de chauffeur weinig bij de groep was betrokken.

Anna en Jan

6 daagse reis naar Hotel de Oringer Marke in Odoorn/Drenthe.
Fijn , niet al te grootschalig hotel, met vriendelijk personeel.

Sterke punten tijdens uw reis

Fijne, gezellige chauffeur ( Wil Alkemade ).
Ruime kamer met ruime badkamer ( douche en apart bad).
Prima eten, ontbijt en lunch zeer uitgebreid

Henk en Grė

Mooie reis naar het eiland Rügen met Olga als chauffeur/reisleider. Prima hotel en vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet en ook het diner was prima. Op de dag van vertrek naar huis, stond om... Mooie reis naar het eiland Rügen met Olga als chauffeur/reisleider. Prima hotel en vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet en ook het diner was prima. Op de dag van vertrek naar huis, stond om 6.00 uur het ontbijtbuffet klaar. Super

Heel de reis was goed

Voor deze reis niet

G.Jansen

Goede (nieuwe) taxivervoerder van deur tot deur !
Super chauffeur-reisleider (Wil Alkemade) altijd behulpzaam en vriendelijk.
Hotel Waldhorn in Kempten (Allgäu) was meer dan...
Goede (nieuwe) taxivervoerder van deur tot deur !
Super chauffeur-reisleider (Wil Alkemade) altijd behulpzaam en vriendelijk.
Hotel Waldhorn in Kempten (Allgäu) was meer dan uitmuntend. Goede zet om dit hotel te contracteren. Uitgebreid ontbijtbuffet en minstens een 4 **** diner, wat uitgeserveerd werd. Dit hotel is een absolute aanrader.

Sterke punten tijdens uw reis

De héle reis was een aanéénschakeling van hoogtepunten.

Deze héle reis is bíjna niet te overtreffen.

I rene

Prima reisorganisatie, je weet waar je aan toe bent komen geen verassingen bij.

Sterke punten tijdens uw reis

Het afscheidsdiner is altijd een fijne afsluiting. Voor de rest is het altijd goed met deze organisatie.

Iets meer aandacht voor het diner met name tijdens het verblijf in Oostenrijk.

D. Vas

Kerstreizen Berlijn, Krakau en Wenen zijn ons zeer goed bevallen.

Sterke punten tijdens uw reis

Taxi service verdient +++++++.

Kerstviering in Wenen is wat tegengevallen. Viering in Oostenrijk is veel minder in vergelijking met Duitsland. We zijn op 2e dag heenreis hiervoor door chauffeur gewaarschuwd. Hadden dit echter gaarne in uw folder willen lezen, want het is een bekend item bij Bak maar niet bij alle klanten. Wij hadden soort Duitse kerstviering verwacht met veel kerstversiering en verliching.

Gerard Tervoort

Was eerste ervaring. Is ons prima bevallen

Sterke punten tijdens uw reis

Dat alle zorg is geregeld.
Dat zoveel als mogelijk inclusief in het reispakket zit. Je weet waar je aan toe bent, de info is goed

Kerstreis met een wat Kerstsfeer loos Wenen was en is op die dagen geen succes voor ons.
In folder stond genoemd een Kerstdiner?? Dus niet waar. De diners in Wenen waren ons inziens dik onder de maat die we dachten te verwachten. Ontbijten waren prima

J Mol

Jammer dat we in 2018 naar schotland zijn geweest, die reis ziet er nu wel wat beter uit toen was er geen sprake van een gids, om maar te zwijgen van diverse bezichtigingen. Wellicht hebben we... Jammer dat we in 2018 naar schotland zijn geweest, die reis ziet er nu wel wat beter uit toen was er geen sprake van een gids, om maar te zwijgen van diverse bezichtigingen. Wellicht hebben we lesgeld betaald voor de komende Schotlandgangers.
M.v.g J.Mol.

Eduardo

Na vorig jaar een geweldige reis te hebben gemaakt, voldeed de reis dit keer niet helemaal aan de verwachting.
Na contact met fa. Bak bleek, dat dit lag aan de organisatie die ter plekke de hotels had geregeld.
In overleg hebben we de iets mindere hotels gecompenseerd gekregen. (Dank!)

Sterke punten tijdens uw reis

Mini cruise naar Newcastle, Veel gezien.

Controle op geboekte hotels.