Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

peperkamp72

Een fijne pinkster tocht naar Leerdam

Sterke punten tijdens uw reis

Ik was mijn Tablet vergeten op de boot werd weer netjes terug bezorgd

Anna en Jan

Hebben voor de eerste keer een meerdaagse busreis gemaakt met Bak Reizen.
Het was de 6-daagse reis naar Hotel Der Brabander in Winterberg.
Met een geweldige chauffeur ( Ben Kunst ),...
Hebben voor de eerste keer een meerdaagse busreis gemaakt met Bak Reizen.
Het was de 6-daagse reis naar Hotel Der Brabander in Winterberg.
Met een geweldige chauffeur ( Ben Kunst ), die binnenkort met pensioen gaat, via 2 tussenstops naar het hotel.
Dagelijks zijn er uitstapjes en uitgebreidere excursies. Wellicht voor mensen op leeftijd een te druk programma.
Maar dat beslis je gewoon ter plekke zelf. Altijd gaf Ben zeer informatieve uitleg over wat er onderweg allemaal te zien
was.
Over de ophaal- en terugbreng service van huis zijn wij erg enthousiast en velen met ons.
Echter om dat ook de provincie Utrecht er bij is betrokken, had dat tot gevolg dat een aantal mensen in onze taxi,
zowel op heen- als terugreis nog zo'n 2 tot 2½ uur in het taxi-busje zaten.
Als zoals wij hoorden er soms ook uit Naarden-Bussum werd vertrokken, c.q. aangekomen, zou dat voor ons ook zo'n
zelfde lange taxirit worden. Zou voor ons een breekpunt kunnen zijn om wel of niet te boeken.
Om duidelijkheid te scheppen zou Bak reizen dit reeds in de brochure moeten opnemen en in ieder geval moet dat bij het
moment van boeken bekend zijn.

Sterke punten tijdens uw reis

Geweldige chauffeur en dito touringcar. ( ben 1,96 lang ) maar had meer dan genoeg beenruimte.
Sterk punt is ook je vast plaatsen in de bus.

Zie onze reiservaring. Wellicht iets minder druk excursie programma en de duur van de haal- en breng rit met de taxibusjes.

Heel goed

Goede reisleiding

Nee

Hr piet van Schie

Wij gaan graag met Bak reizen op vacantie. Het zijn betaalbare reizen en bij vragen word je altijd goed

en vriendelijk te woord gestaan

Sterke punten tijdens uw reis

Het thuis ophalen en het aanbieden van ,n kop koffie

uitgebreid hebben wij er over nagedacht ,maar wij vinden geen verbeteringen

Kuiters

Niets dan lof.

Sterke punten tijdens uw reis

Het ophalen met taxi, en ruime gereserveerde zitplaatsen.

Zou het zo niet weten.

Mevr. A.T.de Vries

Vriendelijk personeel aan de telefoon.
Eigen ophaal en thuisbrengservice, fantastisch.
Vaste plaats in de bus vind ik zeer prettig.

Sterke punten tijdens uw reis

Het grote verschil tussen chauffeurs. Mijn eerste reis naar Duitsland had ik een zeer goede chauffeur.
Hij was vriendelijk, gaf veel uitleg en voelde zich betrokken bij de gasten.
Mijn...
Hij was vriendelijk, gaf veel uitleg en voelde zich betrokken bij de gasten.
Mijn 2e reis naar Polen had ik een chauffeur die totaal geen interesse toonde in de gasten, het deed mij denken aan
een taxichauffeur die ons van en naar een plek moest brengen.

Ik denk dat chauffeurs nog beter getraind moeten worden, hoe zij om moeten gaan met de klant.
Een chauffeur bepaald wel de sfeer in de bus!!

T.M.A.Kroonberg-Kuil

Mijn ervaring met Bakreizen is zeer positief.
Thuis opgehaald worden op een "redelijk" tijdstip is echt een groot voordeel.
Half Nederland door voor onze reis pas begint is niet zo...
Mijn ervaring met Bakreizen is zeer positief.
Thuis opgehaald worden op een "redelijk" tijdstip is echt een groot voordeel.
Half Nederland door voor onze reis pas begint is niet zo prettig.

Sterke punten tijdens uw reis

Dat is nog wel eens afwachten van de chauffeur die we hebben.
Maar dat zet ik liever niet zwart op wit.

Iedere reis is mij prima bevallen.
Alleen in Winterberg werd ons een plaats aangewezen en daar moesten we het mee doen.
Samen met mijn vriendin was het prima maar ik had liever met...
Iedere reis is mij prima bevallen.
Samen met mijn vriendin was het prima maar ik had liever met z'n vieren aan een tafel gezeten.
Stel je voor dat ik alleen was geweest. . . !

Mevr. C.spijker

Leuke reis, goede bus en prima chauffeur . Geweldig hotel, Monopole in Valkenburg Limburg. Niet zozeer de kamers, die zijn ouderwets maar wel schoon en goed bed. Maar in de badkamer ontbreekt van... Leuke reis, goede bus en prima chauffeur . Geweldig hotel, Monopole in Valkenburg Limburg. Niet zozeer de kamers, die zijn ouderwets maar wel schoon en goed bed. Maar in de badkamer ontbreekt van alles! Je kunt gewoon bijna niets ophangen. Geen haakjes voor kleding of washandje ? Dat kan voor weinig geld te investeren echt beter!

Sterke punten tijdens uw reis

Prachtige dagtochten, zelfs sneeuw in Monschau? Zeer interessante “ dingen “ bezocht. Niets dan lof.

Maar toch kritiek, 31 december een dagtocht Bonn. Alles gesloten winkels Musea en restaurant ? Monschau is echt 7 dagen per week alles open. Waarom niet nagedacht en omgedraaid door de chauffeur of... Maar toch kritiek, 31 december een dagtocht Bonn. Alles gesloten winkels Musea en restaurant ? Monschau is echt 7 dagen per week alles open. Waarom niet nagedacht en omgedraaid door de chauffeur of Bak reizen? En hetzelfde bij Bob Saloon, we werden afgezet en konden binnen wachten, toilet bezoeken en koffie voor eigen rekening. Bus hard toeteren en reed weg ! Stonden wij in de kou met onze koffers in het donker en Bob Saoon GESLOTEN. Echt niet leuk er werd heel erg gemopperd. Want niet alle taxie waren er. Fout van Bak en de Chauffeur .

P Hes

Dat alles goed geregeld is. en dat je van huis opgehaald word.

Sterke punten tijdens uw reis

Vasten plaatsen in de bus.

Meer Nederlands spreken gidsen en soms iets minder steden .
Beleving van een proeverij of pottenbakkerij of glasblazen

Henk van Dam

Goede Chauffeurs en leuke bestemmingen

Sterke punten tijdens uw reis

Als er iets niet kon doorgaan werden er meteen weer leuke oplossingen gevonden.

Die heeft u zelf al gevonden namelijk een nieuwe opstap plaats.