Al gehele ervaring
Netheid van de touringcar
Eenvoud boeken
Klantvriendelijkheid chauffeur

Lida

Wij zijn zeer tevreden over Bakreizen. Vooral met de ophaaldienst . Ook de reizen zijn uitstekend en de accommodatie is ook goed.

Graag zouden we zien dat de reizen in Duitsland 14 dagen zouden duren. Nu is 8 of 6 dagen wat aan de korte kant.

mevrouw e.m lautenschutz v Seventer

Zeer goed

alles netjes geregeld

zonde dat opstapplaats Heilo weg is het was er zo gezellig en goed diner en lieve mensen probeer weer zo een locatie te vinden daar in de buurt

G Jansen

Prima vakkundige, behulpzame en gastvrije chauffeurs op al onze reizen.
Goede hotels gehad die allen goed toegankelijk waren voor mensen met een rollator.

Sterke punten tijdens uw reis

Goede en leuke excursies.

Watt ons betreft, GA ZO DOOR !!!

A.Broersen

We hebben een reis naar Andorra gemaakt.

Sterke punten tijdens uw reis

Prachtige bus reis door de Piryneeen

De afstanden van 2 excurcies waren meer in de bus als ter plekke om ietste bekijken.

Jaap Baltus

Deze laatste reis was niet onze beste Bakreis. We waren betere gewend.

Kan ik niet noemen.

De juiste taxi vinden na afloop van de reis is een punt om dat beter te organiseren. Zeker als er meerdere bussen tegelijk thuis komen en daardoor er veel taxies nodig zijn.
De taxi nummeren...
De taxi nummeren bv. en dat nummer doorgeven aan de klant of werken met plaatsnaambordjes. Zomaar een idee.

Gerda

Heb een fantastischè reis gemaakt.
Voor het eerst met bak, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens uw reis

Dat alles zo perfect geregeld is.

Tip. Geen volle bus, houd 3 plaatsen over, voor callimiteiten, verhoog desnoods de prijs iets.

Marian Jonker

Wij boekten op aanraden van mijn buren een 12 daagse busreis met BAK door Schotland. De goede ervaring die zij hadden met BAK is voor ons helaas niet van toepassing. Wij boekten van 24 augustus... Wij boekten op aanraden van mijn buren een 12 daagse busreis met BAK door Schotland. De goede ervaring die zij hadden met BAK is voor ons helaas niet van toepassing. Wij boekten van 24 augustus tot 4 september 2018.
De hotels waarin wij werden gedropt waren allen van slechte tot zeer slechte kwaliteit. Slechts 1 nacht hadden we een goed hotel in Aberdeen. Het programma was ook niet volgens belofte. Om Edinburgh te verkennen moesten wij zelf een gids inhuren om nog iets over deze stad te weten te komen. Dit heeft onze chauffeur geregeld. In Aberdeen was er geen genoeg tijd om iets te zien. In Oban (slecht hotel) hebben we de oversteek naar het belangrijkste eiland Mull gemaakt en zouden daar overnachten. Dit werd afgeblazen waardoor wij dus in een dag Mull bezochten en niets anders dat water hebben gezien. De rotspartij in het midden van de zee, is voor oudere mensen niet te beklimmen (levensgevaarlijk).
Het beloofde hotel op het eiland was afgeblazen en wij moesten weer terug naar Oban. 2 Uur gewacht om met de laatste veerboot weer naar het (slechte) hotel te gaan. WAARDELOZE DAG. Niks gezien van de hoofdstad of andere bezienswaardigheden. Hadrian' s Wall hebben we nooit kunnen vinden. Al met al hebben we een waardeloze vakantie met BAK gehad en wij kunnen het niemand aanbevelen. Ik zou u aanraden om deze reis eerst zelf te ondernemen en niet te verkopen aan oudere mensen. Er kunnen ongelukken van komen. Wij hebben in ieder geval niets van Schotland ontdekt.
De informatie staat goed in de brochure maar in de praktijk klopt er helemaal niets van.

De rots die wij moesten beklimmen is levensgevaarlijk en absoluut niet geschikt voor mensen boven de 65.
Al met al een waardeloze reis!!

Sterke punten tijdens uw reis

De chauffeur was een ervaren en veilige rijder. Door hem hebben we nog wat genoten van de reis. Ook heeft hij de gids in Edinburgh en een bezoekje aan een whisky distillery geregeld. (tegen... De chauffeur was een ervaren en veilige rijder. Door hem hebben we nog wat genoten van de reis. Ook heeft hij de gids in Edinburgh en een bezoekje aan een whisky distillery geregeld. (tegen betaling). De overtocht bij boot was het beste van de hele reis maar in een stapelbed slapen is voor oudere mensen heel moeilijk.

Jan

Juli 2018 zijn wij met Bak Reizen naar Schotland geweest. Er was geen gids, de chauffeur was er niet bekend. Hioj schrapte ondanks protesten op eigen gezag onderdelen uit het programma. Beschreven... Juli 2018 zijn wij met Bak Reizen naar Schotland geweest. Er was geen gids, de chauffeur was er niet bekend. Hioj schrapte ondanks protesten op eigen gezag onderdelen uit het programma. Beschreven toeristische routes werden slechts deels gereden. Fotostopjes werden nauwelijks gemaakt en dienden vooral als rookpauzes voor de chauffeur. Zijn motto: Dan zijn we lekker vroeg bij ons hotel. Die hotels waren overigens van matige kwaliteit: dat in Oban was rijp voor de sloop. Een uitzondering was Aberdeen. Daar hebben we ook heel lekker gegeten. We kwamen voor het prachtige landschap, maar niet om dat slechts vanuit een rijdende bus te zien.

Al tijdens de reis hebben wij en anderen dit bij de chauffeur aangekaart. Zijn reactie: Ik kan het niet iedereen naar de zin maken. De heer Olaf Bak reageerde na ruim een maand en diverse brieven en mails op dezelfde wijze: Andere routes deden er niet toe want tenslotte was heel Schotland mooi. Ook wilde hij ons doen geloven dat een gids zo'n 200 euro per persoon zou hebben gekost. Wij weten uit ervaring dat je overal plaatselijke gidsen kunt huren die voor een habbekrats werken. In Edinburgh, Aberdeen en Glasgow zou dat een aangewezen oplossing zijn geweest. Eigenlijk zaten we volgens de heer Olaf Bak te zeuren.
Eens kijken of de Geschillencommissie Reizen er net zo over denkt. De reis krijgt van ons een mager 5je, alleen omdat het land zo mooi is.

Zie bovenstaande

J

Schotland Highlands en Isle of Mull. 05-07 t.m 16-07- 2018
Mooie reis, goede chauffeur, maar de vertelkunde van de chauffeur in de bus was 0,0.
We gaan op vakantie om een indruk van...
Schotland Highlands en Isle of Mull. 05-07 t.m 16-07- 2018
We gaan op vakantie om een indruk van een land te krijgen , en dat kwam zeker niet van de chauffeur.
Zelfs het (links ziet u dit rechts ziet u dat) zat er niet in.

Sterke punten tijdens uw reis

Goede chauffeur. Thuis ophalen, en brengen.

Het bovenstaande.