Al gehele ervaring

nee

Huijerman

Heel goed. deskundige chaufeur Goede verzorging (hotels) vriendelijkheid en

Gezelligheid en mooie excursis

Voor mij mag het zo blijven

Huijerman

Goed tot Zeer goed

Sterke punten tijdens uw reis

Vriendelijkheid en informatie chaufeur.
Nette en schone en gezellige hotels.
Leuke excursis en nederlands sprekende gids

Ik zou het niet weten

Corry Lampers

De reis naar Slovenie was prachtig! Goede hotels en een uitstekende bus-reisleider, Peter van Diepen.

We hebben veel gezien, alhoewel er wel wat meer natuur bij mag. Watervallen,...

We hebben veel gezien, alhoewel er wel wat meer natuur bij mag. Watervallen, grotten en zo. Maar dat is persoonlijk!

Sterke punten tijdens uw reis

Een heel goed rijdende buschauffeur en relaxed.

Wat meer natuur tussen door. We zijn nu alleen richting Hongarije natuurpark geweest en dat was prachtig!

Mieke Goosen

Prachtige reis; Leuke enthousiaste buschauffeur, mooie bus, leuke hotels
In een woord prachtig

Sterke punten tijdens uw reis

Je wordt thuis opgehaald, gezellige kennismaking op een mooie lokatie, leuk zo met alleen de groep waar je mee op reis gaat...

Wij vonden alles leuk

R Beers

Wij zijn meerdere keren mee geweest en alle keren is alles prima geregeld.

Sterke punten tijdens uw reis

Prima hotels, goede ophaal service ,mooie vertellingen en kennis van de chauffeurs.

Wat ons de laatste keer is opgevallen dat oudere mensen geen Engels spreken, in Slovenië hadden wij geen Nederlands sprekende gidsen en dat vonden veel mensen erg jammer.

coco

Prachtige Hotel,goede serves,schoon ,goed eten. Daar zou menig hotel een voorbeeld aan kunnen meten
Ook de busschauffeuse Olga, dacht met de groep mee, voldoende stops, maar je kunt niet verwachten 100%
Dat is erg afhankelijk of je veel vlotte mensen in de bus hebt, of zo bij ons erg veel ouderen die niet zo goed ter
been zijn. Maar ja, dat is omdat wij kwa konditie er nog boven uitstegen. Wij vallen nog tussen het wal en schip,ha,ha

Sterke punten tijdens uw reis

door de de excursie Stolberg en Thale in één dag te doen. Was er een lege dag over.
Nu komplimenten voor Olga en Theo onze gids, een verassingstocht gedaan door de Eifel, met o.a. koffiepause met koekje
door het Hotel verstrekt , dit is erg leuk idee zo in het bos
met prachtig uitkijk op Wildermann, daarna verder door diverse plaatsen en uitstapjes. Leuke verhalen verteld onderweg door de gids. Op de terugweg naar Nederland nog een verrassing een stop in Hameln(stadje van de rattenvanger) Ik vindt het een mooie omgeving ,vooral die vele vakwerkhuisjes met diverse kleuren.

ja, de exersiedag Stolberg en Hexsentansplats in één dag, want Stolberg op maandag is alles dicht en het kasteel ligt
hoog en in de steigers , dus had men ter plekke besloten dit te doen....
hoog en in de steigers , dus had men ter plekke besloten dit te doen. Dat was goed gekozen (veranderen in de gids)

fam B.uyzer

We hebben een mooie reis gehad naar Andorra
het was een lange reis maar de chauffeur deed vele stops
en het was een ervaren chauffeur

Sterke punten tijdens uw reis

de excursies waren heel mooi daar was veel aandacht aan besteed
zowel door bakreizen en de gidsen en het is voor andere vakantie gangers
een reis die ik aan beveel

meer natuur reizen

H.H. Westland-Roseboom

Vriendelijk aan de telefoon.
Haal/breng service met taxi

Sterke punten tijdens uw reis

Behulpzaam, uitleg van dag programma

Ga zo door

antoon maria van seventer

Bij bak reizen is alles goed geregeld

Sterke punten tijdens uw reis

goede chauffeurs zij razen tijdens de reis niet gekke over de snelwegen

zonde dat opstapplaats Heilo weg is het was daar oer gezellig zeer goed diner en leuke mensen erg jammer probeer weer zo een locatie te vinden Want Naarden is pet