Baitshop

Huib Sensen

Goede service perfecte levering

Beschrijf hier uw ervaring

Levend aas en visspullen besteld. Altijd een snelle levering die erg goed verpakt is. Als er zaken niet op voorraad zijn bellen ze ff en passen ze de bestelling naar wens aan. Top bedrijf.

Nog groter assortiment.

Byron Montague

Always excellent product and delivery is quick

Beschrijf hier uw ervaring

I can't complain about anything. Everything is excellent

More detailed description on size and update pictures for a better view on what's being bought.

Nick de Meester

Mijn pakketje werd snel geleverd.
De worden hebben een goede grootte en ze blijven lang levend.

Marnix Priem

Baitshop heeft alles voor het vissen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb er geen probleem met jullie

Het kan niet beter zijn

Ze hebben goed materiaal en redelijk geprijsd

Zoeken gaat goed

Nvt

m janssen

Altijd perfect,niks te klagen

Beschrijf hier uw ervaring

ben een vaste klant niks dan goede ervaringen,snel en correct

Roland Nierynck

Ben al enkele jaren een tevreden klant

Positief

Hun samenwerking met post NL moet verbeteren en zeker voor het leveren van levend aas.Post NL Verwittigd dat mijn bestelling op die bepaalde dag zal afgeleverd worden, ik blijf de ganse dag thuis om... Hun samenwerking met post NL moet verbeteren en zeker voor het leveren van levend aas.Post NL Verwittigd dat mijn bestelling op die bepaalde dag zal afgeleverd worden, ik blijf de ganse dag thuis om dan (te)laat verwittigd worden dat de levering s'anderdaags zal gebeuren. Teleurstellend

Theo de Jong

Prima service, kwaliteits product

Beschrijf hier uw ervaring

Alles zag er prima uit, helaas kondigde PostNL de dag van bezorging aan dat er die dag niet bezorgd zou worden, dus werd een dag later. Resultaat: de maden en wormen waren niet meer gekoeld en het... Alles zag er prima uit, helaas kondigde PostNL de dag van bezorging aan dat er die dag niet bezorgd zou worden, dus werd een dag later. Resultaat: de maden en wormen waren niet meer gekoeld en het koel element was geheel ontdooit. Baitshop kan hier totaal niets aan doen, daarom is dit geen klacht maar een advies om een bedrijf te nemen waar je van de bezorging van op aan kunt. PostNL is dat niet meer en verwijst vrolijk naar de verzender, ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid.

Selecteer een bezorger die kan garanderen dan het inderdaad de volgende dag bezorgd wordt

Henk de Groot

Goede producten en bijzonder goed verpakt. Doen wat ze beloven. Alle lof voor deze firma.
Ga zeker nog meer bestellen.

Zie hierboven

Ik ken niets verzonnen krijgen.
Alle lof.

hans de geus

Prima product en uitstekende verzending

Beschrijf hier uw ervaring

reeds meerdere malen meelwormen besteld . ze zijn niet goedkoop, maar de kwaliteit is prima