Baitshop

Je aankoop wordt beschermd

P.Ebeltjes

1 bestelling gedaan, en ben niet tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had betaald voor gekoelde verzending. Een deel van de bestelling was niet gekoeld. Daardoor zijn de levende maden dood aangekomen, want die waren als enige niet gekoeld verzonden. De pieren en meelwormen waren wel gekoeld en waren wel levend aangekomen. De hele zending had gekoeld verstuurd moeten worden, zeker in deze hete zomer. Ik heb niets aan dode maden en heb ze moeten weggooien.

Betaald gekoeld verzenden! doe dat dan voor de hele bestelling! Je betaald er wel voor.

Altijd tevreden geweest.
nu niet meer. al besteld van 10-8-2018 en nog altijd niets ontvangen. al een paar keer wisten vissen en mijn aas moeten kopen in de winkel omdat NIET geleverd is....

idem

snel leveren

Reactie Baitshop:

Geachte,

Wij vinden het spijtig te horen dat uw pakket nog niet bij u is afgeleverd. Daarnaast vinden we het spijtig dat u geen contact met ons heeft opgenomen. We hadden dan aan de hand van de track and trace kunnen kijken wat er met uw zending aan de hand zou zijn.

Dit hebben wij nu voor u gedaan en zijn er achter gekomen hoe het mogelijk is dat uw pakket zo lang onderweg is.
Bij uw gegevens ontbreekt een straatnaam, dit is dan ook waarschijnlijk de oorzaak dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.

Wij zullen telefonisch nog even contact op nemen zodat wij dit in orde kunnen maken.

Baitshop

Slechts één bestelling gedaan

Beschrijf hier uw ervaring

Na bestelling snelle verzending. Wormen verpakt met koelelement.

Alle wormen waren dood door oververhitting. Ligt niet aan bedrijf maar aan de levering door de PTT. Donderdag verzonden en vrijdag niet geleverd (pas vrijdagavond werd de levering op de website van track&trace gewijzigd) maar pas op zaterdag rond 17.00. Met deze hitte hebben de dieren in een veel te warme opslag gestaan. Ze waren al aan het verslijmen.

Snelle levering,ook naar België

Uitstekende service, goede productkwaliteit.

Prima. Graag optie voor 2 kleinere boxen bij 500 pieren. Doos is te groot voor de koelkast.

Zie ervaring

Rdamen

Top

Snel verstuurd en koel

Uiters tevreden...snelle levering en correcte afhandeling ....heel goed

Uiters goed

Al lange tijd bestel ik met regelmaat levend aas.

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd zeer goed verlopen, netjes op tijd, goed verpakt en ontvangen.
Aan de telefoon zijn de medewerkers erg vriendelijk.

Al met al, bijzonder tevreden.

Versturen kan niet op vrijdag, al zijn er tegenwoordig wel mogelijkheden voor.