Baitshop

Peter

Heel vlotte verkoop en communicatie, top!

I am happy with their service. I wish they shipped some products on more days however. They have a very nice employee named Annemarie who had helped me many times

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb springstaarten besteld en ze zijn gezond aangekomen

Beschrijf hier uw ervaring

de bestelling kwam snel en levend aan

het zou fijn zijn als er tips bijstonden waneer er verwarmings- of coolingselementen bijgevoegd zouden moeten worden.

Bestelling gedaan via de webshop.

Snelle levering wat zeer belangrijk is
En aan de afspraak gehouden

Michelle

Geen eerdere ervaring.
Sinds paar dagen een axolotl en voer hier gekocht. Voortaan de wormpjes hier halen!

Fijne site, makkelijke indeling
Goede kwaliteit tegenover goedkope prijs

Isaias Wolfs

Verliep zeer vlot.

Beschrijf hier uw ervaring

Alle dieren kwamen levend aan dus zeer tevreden.

Alles was zeer duidelijk uitgelegd op de site bomtrent hoe de verzending zou verlopen en is zo ook verlopen dus mijn tip is blijf zo verder doen. De enigste tip die ik heb is om misschien ook de wetenschappelijke benaming bij de voedseldieren te plaatsen.

Altijd duidelijke feedback over bestelling; ook als het later/niet leverbaar is. keurige terugstortingen van evt niet geleverd voer.

Beschrijf hier uw ervaring

de website onthoudt de bestellingen die ik eerder heb gedaan, dat vind ik zó handig!

Een digitale reminder om op tijd voer te bestellen, met een deadline (in mijn geval maandag 12u, geloof ik) zou fijn zijn. ik zou dan vaker voer bestellen; ik bestel bij Baitshop namelijk alleen luxe voer (levende muggenlarven e.d.), dus het zit niet standaard elke week in mijn hoofd/agenda.
Korting kunnen sparen zou ook leuk zijn! kijk eens hoe dierapotheker.nl dat aanpakt met 'petpoints', waarmee je korting of gratis bezorging kan sparen na een aantal bestellingen/een bepaald besteed totaalbedrag.

Chris Nahoel

Heel goede sevice. Vriendelijke en behulpzame mensen.
Snelste levering ooit.
Vogende keer beste ik zeker terug bij hen.

Heel tevreden

Hier kan niets aan vebeterd worden,gewoonweg perfect.

Goede ervaring