Baitshop

Bestel maandelijks voer mijn salamanders, prima kwaliteit en altijd mooi op tijd

Gert-Jan

Goeie service!

Product besteld, snelle levering.

Product besteld

Correcte en snelle communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

geen aanduiding elemente die al dan niet voorradig zijn

Klaas Westra

Zoals altijd dik tevreden !

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen zonder problemen, snelle levering.
Super vriendelijke mensen.

Eline van Weijen

Top leverancier van levende meelwormen. Snelle, nette levering. Mooie meelwormen, goed formaat. Voor mij blijft Baitshop de beste leverancier van hoge kwaliteit levend aas.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Verpakking van levende meelwormen prima, keurig in een goed afgesloten net. Mooi formaat wormen met slechts een enkele worm die het niet overleefd heeft.

Geen, prima levering, service en mooie wormen.

kippenvriend

Zeer correct bedrijf, leveren prima kwaliteit levende wormen

Goede service, snelle levering.

Paul de Groot

Een bedrijf dat met je meedenkt. Super oplossingen aandraagt waardoor je vistrip naar Frankrijk gewoon doorgang kon vinden

Rowena Gerrits

Snelle levering echter had ik aangevinkt de wasmotten gekoeld te versturen en heb daar ook voor betaald maar de bestelling was niet gekoeld. Had het netjes gevonden dit te vermelden als het niet... Snelle levering echter had ik aangevinkt de wasmotten gekoeld te versturen en heb daar ook voor betaald maar de bestelling was niet gekoeld. Had het netjes gevonden dit te vermelden als het niet nodig was en het geld te retourneren, dit is helaas niet gebeurd. Ondanks dat verder helemaal tevreden.

Zie bovenstaande

Zie bovenstaande