Geweldig assortiment

N.v.t.

Manuela

Snelle levering ...

Margrita

Ik heb dezelfde badmat in het wit al een paar jaar. Twee is handiger als je ze regelmatig wil wassen.

Nee, betaald en dus geleverd.

Het gaatje waar een bandje o.i.d. in moet om ze te kunnen ophangen, scheurt uit op de duur. Het is dus geen goed idee om de badmat na gebruik op te hangen. Maar wat dan. Over een krukje leggen en... Het gaatje waar een bandje o.i.d. in moet om ze te kunnen ophangen, scheurt uit op de duur. Het is dus geen goed idee om de badmat na gebruik op te hangen. Maar wat dan. Over een krukje leggen en niet vergeten om te draaien. Ik zoek naar een constructie om de mat aan knijpers in de douche te kunnen ophangen.

Supersnelle levering

Prima op tijd en mooie spullen.

Telefonische informatie prima afgehandeld zonder idiote wachttijd.

Ria de Witte

Mooi bedrijf met heel veel keuze aan badmatten. En binnen 3 dagen in huis. En een hele mooie badmat in okergele kleur.

Super aardige meneer aan de lijn gehad.

Bedrijf ok, badmat bleek gespikkeld in plaats van effen was op foto niet goed te zien. De info op de webfoto is onduidelijk. Teruggestuurd .

Foto met detail of close up van mat erbij had geholpen

Omdat badmatten.nl met vakantie was, kreeg ik korting. Ik kreeg ook keurig een mail waarin de vertraging werd gemeld en uiteindelijk kwam hij binnen. Goede service!

Mw. Brouwer

Zeer goede ervaring! Goed produkt en snelle levering!

Snel antwoord op vragen en snelle levering!

Had het binnen 1 dag binnen super

Goede service