Nvt

Mooie kwaliteit

Slechte info over de levering Post stond plotsklaps voor de deur. Kleur weergave op de site kan beter

H.Verheijen

Snelle en correcte levering

Koeslag

Prima, snel geleverd

Degenen die je aangeklikt hebt kun je naast elkaar vergelijken.

Alles zag er prima uit

Hans

Alles volgens wens verlopen

Correcte levering

Voor mij niet van toepassing!!

Hermine Huis in t Veld

Heb steeds meer mijn twijfels bij het online bestellen. Hier heb ik zelfs kvk,-nr nagezocht. Alles goed, maar toch met twijfels mijn bestelling geplaatst. (door de berichten over fraude in de media)... Heb steeds meer mijn twijfels bij het online bestellen. Hier heb ik zelfs kvk,-nr nagezocht. Alles goed, maar toch met twijfels mijn bestelling geplaatst. (door de berichten over fraude in de media) Maar prima op tijd!!! En keurig verpakt.

goede foto,s en productomschrijvingen!

Harry van Gent

Top webshop

erg mooie webshop, overzichtelijk en veel keus

Dylan

Top!

Heel goede service! Aquanova badmat was al defect (was niet goed te zien dus kon Badmatten.nl niks aan doen) bij ontvangst. Mail gestuurd, meteen mail terug dat ik hem op de kosten van badmatten.nl... Heel goede service! Aquanova badmat was al defect (was niet goed te zien dus kon Badmatten.nl niks aan doen) bij ontvangst. Mail gestuurd, meteen mail terug dat ik hem op de kosten van badmatten.nl kon terugsturen en meteen een nieuwe ontvangen. Super!

Marjolein

Een badmat besteld. Deze ging na een paar keer wassen los aan de rand. Contact gezocht. Gevraagd of ik een nieuwe kon krijgen en eventueel kon ruilen voor een andere badmat. Deze badmat was wel iets... Een badmat besteld. Deze ging na een paar keer wassen los aan de rand. Contact gezocht. Gevraagd of ik een nieuwe kon krijgen en eventueel kon ruilen voor een andere badmat. Deze badmat was wel iets duurder. Kreeg een reactie terug dat dit geen probleem was en zij het verschil in kosten voor rekening namen. Geweldig!

Snelle respons en verzending. Fantastische service.

Jacqueline van Amsterdam

Moeilijk om feedback te geven als je de bestelling nog niet heb ontvangen.

Er kwam netjes een mail dat de bestelling een week langer ging duren.

Feedback formulier pas sturen als bestelling geleverd is.

O. ten Cate

Fijne website, goede informatie over levering, leuke prijzen

Ruime keuze