Marco

J.A.Groenewegen

snelle levering goed verpakt

niets te verbeteren

Ballon

Slechte kwaliteit en duur betaald. Afgezet dus!

keuze

KWALITEIT

Reactie Badmatten.nl:

Erg jammer dat u geen klacht bij ons hebt neergelegd zodat wij uw probleem, zoals we altijd zullen doen voor u hadden kunnen oplossen. Mocht u alsnog aan ons willen laten weten wat uw klacht precies... Erg jammer dat u geen klacht bij ons hebt neergelegd zodat wij uw probleem, zoals we altijd zullen doen voor u hadden kunnen oplossen. Mocht u alsnog aan ons willen laten weten wat uw klacht precies is verzoek ik u contact met ons op te nemen.

Nvt

Mooie kwaliteit

Slechte info over de levering Post stond plotsklaps voor de deur. Kleur weergave op de site kan beter

H.Verheijen

Snelle en correcte levering

Koeslag

Prima, snel geleverd

Degenen die je aangeklikt hebt kun je naast elkaar vergelijken.

Alles zag er prima uit

Hans

Alles volgens wens verlopen

Correcte levering

Voor mij niet van toepassing!!

Hermine Huis in t Veld

Heb steeds meer mijn twijfels bij het online bestellen. Hier heb ik zelfs kvk,-nr nagezocht. Alles goed, maar toch met twijfels mijn bestelling geplaatst. (door de berichten over fraude in de media)... Heb steeds meer mijn twijfels bij het online bestellen. Hier heb ik zelfs kvk,-nr nagezocht. Alles goed, maar toch met twijfels mijn bestelling geplaatst. (door de berichten over fraude in de media) Maar prima op tijd!!! En keurig verpakt.

goede foto,s en productomschrijvingen!

Harry van Gent

Top webshop

erg mooie webshop, overzichtelijk en veel keus

Dylan

Top!

Heel goede service! Aquanova badmat was al defect (was niet goed te zien dus kon Badmatten.nl niks aan doen) bij ontvangst. Mail gestuurd, meteen mail terug dat ik hem op de kosten van badmatten.nl... Heel goede service! Aquanova badmat was al defect (was niet goed te zien dus kon Badmatten.nl niks aan doen) bij ontvangst. Mail gestuurd, meteen mail terug dat ik hem op de kosten van badmatten.nl kon terugsturen en meteen een nieuwe ontvangen. Super!