Bart

Voortreffelijk communicatie met de verkoop.

Welke twijfels had je van tevoren?

of de overeengekomen leveringsvoorwaarden werden nagekomen, echter alles was tot in de finesse verzorgd door Auke.
Ook de aflevering door de heren chauffeurs was optimaal.
Echt een...
Ook de aflevering door de heren chauffeurs was optimaal.
Echt een aanrader dit bedrijf.

BadkamerXXL.nl

Heel goede service ervaring

niet van toepassing

Tineke Stikkelman

2 maanden geleden een toiletpot met bijbehorende toiletzitting besteld. De pot was prima maar de soft close bril kwam niet vanzelf helemaal naar beneden, zelfs niet na 2 maanden gebruik. Het was dus... 2 maanden geleden een toiletpot met bijbehorende toiletzitting besteld. De pot was prima maar de soft close bril kwam niet vanzelf helemaal naar beneden, zelfs niet na 2 maanden gebruik. Het was dus geen nieuwigheid. Dit maandag gemeld bij Badkamerxxl. Dinsdag werd er een nieuwe toiletzitting geleverd. En die bril komt wel naar beneden. Topservice!

Coby

Geweldige service . Goed telefonisch bereikbaar . Binnen 1 dag product omgeruild . Kunnen veel andere collega/ concurrenten nog wat van leren .

Nee goede recensies

Guus

Slechte service. Retourbelofte wordt niet nageleefd.

Welke twijfels had je van tevoren?

Geen twijfels. Ging af op de belofte te kunnen omruilen. Niet dus.

Reactie BadkamerXXL.nl:

Wij vinden het altijd jammer om te vernemen wanneer onze service niet aan de gewenste standaard voldoet maar in dit geval kan ik u helaas niet helpen. Een gebruikte douchekop kunnen wij helaas niet... Wij vinden het altijd jammer om te vernemen wanneer onze service niet aan de gewenste standaard voldoet maar in dit geval kan ik u helaas niet helpen. Een gebruikte douchekop kunnen wij helaas niet retour nemen.

Cornelese

Slechte service, wij worden niet serieus genomen, wachten al een half jaar op ons afbouwdeel van hotbath cobber, er wordt geen contact opgenomen met ons

Welke twijfels had je van tevoren?

Van te voren geen twijfel

Ron

Erg goede service
geduldige ondersteuning
snelle levering
webshop met hoge service.
zeker dikke aanrader.

niet per se

Nico Schmetz

Goed!

Sophie Kamphuis

Geweldige en snelle service!
Geweldige en snelle service!
Een doucheset en inbouwkranen besteld voor onze badkamer. Een aantal delen duurden langer met verzenden. We hebben dezelfde dag als we de bestelling hebben gedaan gemaild met de vraag of de inbouwdelen van beide voorradig waren. Supersnelle reactie op mijn mail en de onderdelen hebben ze dezelfde dag nog opgestuurd. De volgende dag in huis! Supertevreden!!

Welke twijfels had je van tevoren?

Of de inbouwdelen van onze douche en kraan wel op tijd zouden worden geleverd.

Jurgen den Uijl

Slechte klantenservice. Zelf flink investeren om een wc pot retour te sturen. Omruilen kan niet. Chauffeur kan huidige pot ook niet meenemen.
Helaas niet teruggebeld wat wel was afgesproken

Welke twijfels had je van tevoren?

Geen reviews waren goed dus had deze tegenvaller niet verwacht.