Sophie Kamphuis

Geweldige en snelle service!
Een doucheset en inbouwkranen besteld voor onze badkamer. Een aantal delen duurden langer met verzenden. We hebben dezelfde dag als we de bestelling hebben gedaan...

Welke twijfels had je van tevoren?

Of de inbouwdelen van onze douche en kraan wel op tijd zouden worden geleverd.

Jurgen den Uijl

Slechte klantenservice. Zelf flink investeren om een wc pot retour te sturen. Omruilen kan niet. Chauffeur kan huidige pot ook niet meenemen.
Helaas niet teruggebeld wat wel was afgesproken

Welke twijfels had je van tevoren?

Geen reviews waren goed dus had deze tegenvaller niet verwacht.

Benjamin

Uitstekende en snelle service vanuit badkamer xxl! Zeer tevreden! Helaas is bezorging ook belangrijk onderdeel en DHL heeft de bal meerdere keer de bal laten vallen...vandaar 4 sterren ipv 5 sterren

Andere bezorg bedrijf

Egon Steuer

Ik heb een probleem. Wij hebben een zeepbakje voor op de douchestang bij Badkamer XXL gekocht maar wel in een verkeerde maat en nu wil ik het bakje verwisselen voor een in de goede maat van 2,8 mm....

Bong Mei

Netjes alles op tijd ontvangen goede service.

Perfect

Wat waren je resultaten van het gebruik van het product?

Prima zoals ik had verwacht

Aan al mij kennissen.

Shirley

Super goede en snelle service, krijg mijn douchecombi morgen pas binnen maar ben nu al een tevreden klant.

Geen twijfels.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Top ervaring, ik kon zelfs na 16:00 mijn bestelling nog wijzigen en het word alsnog morgen geleverd, perfect!

Wat waren je resultaten van het gebruik van het product?

Nvt, krijg het morgen pas binnen.

Iedereen!

Shirley

Geen twijfels.

Wat waren je resultaten van het gebruik van het product?

Nvt, krijg het morgen pas binnen.

Iedereen!

Cicek

Niet klantvriendelijk. Op het site staat wit maar wordt gebroken wit geleverd en word niet eens geruild...!! Ik verwachte wel als je zoveel geld betaald en zoveel revieuws, dat je wat dan ook...

Welke twijfels had je van tevoren?

Ivm nieuw huis en vertrouw in badkamerxxl had ik het doos niet geopend.. Maar mn annemer heeft zonder te vragen en te laten zien al gemonteerd.. Dus had ik een mail gestuurd maar werd gezegd dat ik niet geholpen kon worden... Met zoveel vertrouw wordt ik niet geholpen.. ik vind dit echt heel jammer... Ik heb een groot familie kring die na mijn huis zijn badkamer wilden vernieuwen maar na dit zal dat denk ik niet gebeuren ..

Niet gebruikt

Niemand

Blom

We hadden een inloop douche gekocht snelle levering

Geen twijfels

Uitstekend

Ziet er erg mooi uit

Familie kennissen

Philippe Verhoeven

Pakketje is verkeerd geleverd.
Maar vriendelijke en snelle klantendienst.
Al bij al dus tevreden.

Wat waren je resultaten van het gebruik van het product?

Ze zijn nog niet geĆÆnstalleerd.