Ron

Erg goede service
geduldige ondersteuning
snelle levering
webshop met hoge service.
zeker dikke aanrader.

niet per se

Nico Schmetz

Goed!

Sophie Kamphuis

Geweldige en snelle service!
Geweldige en snelle service!
Een doucheset en inbouwkranen besteld voor onze badkamer. Een aantal delen duurden langer met verzenden. We hebben dezelfde dag als we de bestelling hebben gedaan gemaild met de vraag of de inbouwdelen van beide voorradig waren. Supersnelle reactie op mijn mail en de onderdelen hebben ze dezelfde dag nog opgestuurd. De volgende dag in huis! Supertevreden!!

Welke twijfels had je van tevoren?

Of de inbouwdelen van onze douche en kraan wel op tijd zouden worden geleverd.

Jurgen den Uijl

Slechte klantenservice. Zelf flink investeren om een wc pot retour te sturen. Omruilen kan niet. Chauffeur kan huidige pot ook niet meenemen.
Helaas niet teruggebeld wat wel was afgesproken

Welke twijfels had je van tevoren?

Geen reviews waren goed dus had deze tegenvaller niet verwacht.

Benjamin

Uitstekende en snelle service vanuit badkamer xxl! Zeer tevreden! Helaas is bezorging ook belangrijk onderdeel en DHL heeft de bal meerdere keer de bal laten vallen...vandaar 4 sterren ipv 5 sterren

Egon Steuer

Ik heb een probleem. Wij hebben een zeepbakje voor op de douchestang bij Badkamer XXL gekocht maar wel in een verkeerde maat en nu wil ik het bakje verwisselen voor een in de goede maat van 2,8 mm.... Ik heb een probleem. Wij hebben een zeepbakje voor op de douchestang bij Badkamer XXL gekocht maar wel in een verkeerde maat en nu wil ik het bakje verwisselen voor een in de goede maat van 2,8 mm. Het probleem is dat ik het bakje (2,5 mm ) al een jaar geleden heb gekocht maar niet gebruikt en toen ik over de teruggave telefonisch contakt met jullie heb opgenomen was mijn verzoek afgewezen omdat het een jaar geleden gekocht was. Begrijpelijk, maar ik probeer het toch nog via deze weg omdat de omstandigeden (beroerte die mij getroffen heeft in de periode van de bestelling) de oorzaak waren van de vertraging van de eerdere terugzending. Het nummer van de besteling vas: 1000 26643. Ik verzoek u vriendelijk om deze bezonderlijke omstandigheden in acht te nemen en mij een nieuw bakje (de andere,die in nieuwstand is stuur ik zowiezo terug omdat ik die anders moet veggooien) toe zenden. Eventuele kosten zijn natuurlijk van mijn rekening. Bij voorbaat mijn dank, Egon Steuer, 0653937424

Bong Mei

Netjes alles op tijd ontvangen goede service.

Shirley

Super goede en snelle service, krijg mijn douchecombi morgen pas binnen maar ben nu al een tevreden klant.

Geen twijfels.

Shirley

Geen twijfels.

Cicek

Niet klantvriendelijk. Op het site staat wit maar wordt gebroken wit geleverd en word niet eens geruild...!! Ik verwachte wel als je zoveel geld betaald en zoveel revieuws, dat je wat dan ook... Niet klantvriendelijk. Op het site staat wit maar wordt gebroken wit geleverd en word niet eens geruild...!! Ik verwachte wel als je zoveel geld betaald en zoveel revieuws, dat je wat dan ook geholpen kan worden..
Helaas niet ??

Welke twijfels had je van tevoren?

Ivm nieuw huis en vertrouw in badkamerxxl had ik het doos niet geopend.. Maar mn annemer heeft zonder te vragen en te laten zien al gemonteerd.. Dus had ik een mail gestuurd maar werd gezegd dat ik... Ivm nieuw huis en vertrouw in badkamerxxl had ik het doos niet geopend.. Maar mn annemer heeft zonder te vragen en te laten zien al gemonteerd.. Dus had ik een mail gestuurd maar werd gezegd dat ik niet geholpen kon worden... Met zoveel vertrouw wordt ik niet geholpen.. ik vind dit echt heel jammer... Ik heb een groot familie kring die na mijn huis zijn badkamer wilden vernieuwen maar na dit zal dat denk ik niet gebeuren ..