Peter

Super vriendelijke en goede service

Beste Peter,
Bedankt voor uw review en interesse in Badkamerwinkel! En erg fijn om te lezen dat u goed bent geholpen.
Fijne dag en alvast mooie jaarwisseling toegewenst!

Monique Van Bree

Pakketje zou gisteren geleverd worden, maar heb nog niets ontvangen.

Hoi Monique,
Hoi Monique,
Wat vervelend dat je levering vertraagd was. We hebben hier melding en onderzoek in gedaan. Hierna heb je product goed kunnen ontvangen. Excuus voor deze vertraging en hinder. Groetjes Jasmijn.

j diepenmaat

Heel tervreden

Hoi,
Bedankt voor je beoordeling.
Heel maar 1 ster, terwijl je heel tevreden bent. 5 Sterren is de hoogste score en 1 het laagste.
Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We...
Hoi,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We doen ons best een juiste service te bieden. Fijne dag. Groetjes Jasmijn.

cm lindhout

Het bestelde wacht op een van de kinderen om het te monteren

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Zoals besproken begrijpen we volledig dat u de zitting pas kan beoordelen als deze gemonteerd is. We verwachten dat uw installateur het juiste voor u heeft aangegeven en dat de zitting passend is op uw toilet. Mocht u hier vragen in hebben, kunnen we hierin ook nog iets voor u nakijken. We wensen dat de zitting goed past. Fijn te vernemen dat u deze tijdig en goed heeft ontvangen. Bedankt voor uw goede contact.

Bakker

Betrouwbaar online bestellen

Beste Bakker,
Bedankt voor de beoordeling en mooie complimenten. Dat waarderen wij enorm. Fijne dagen toegewenst en graag tot snel in één van onze winkels of webshop.

Marcel Hulswit

Beste Marcel,
Bedankt voor de complimenten en fijn om te lezen dat uw bestelling snel bij u is geleverd. Fijne dag!

Jan van Geest

Vriendelijke verkoper met verstand van zaken.

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Beste Jan van Geest, dank je wel voor je mooie beoordeling! Dit stellen wij erg op prijs. Groetjes, Isabel.

DiJo

Netjes snel, de bestelling binnen.
WC bril past prima. Al de schroeven en dergelijke zaten keurig in het bij geleverde zakje.

Beste DiJo,
Bedankt voor uw review en super fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling.
Fijne dag en hopelijk tot snel!
Groet, Jasmijn

Stephan van de Sande

Snel verzonden, sensor werkt niet

Beste Stephan,
Beste Stephan,
Wat vervelend dat er eerder een defect was voor het door uw bestelde product. Onze excuses. Na uw melding hebben we hier acties in genomen en naar uw tevredenheid een sensor aan u na geleverd. We hopen hiermee de juiste oplossing te hebben kunnen bieden. Excuus voor de eerdere hinder. Groetjes Jasmijn

J Weeda

Prima verwerking van de order, alles volgens afspraak geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemiddag J. Weeda, prettig om te lezen dat alles naar verwachting is verlopen. Ik wens u veel plezier van uw order. Groetjes, Jasmijn.