Ruud Van den Broek

Badkamermeubel

Pluspunten

Een prachtig meubel, en heel goed thuis aangekomen, mede door de zeer goede verpakking
Nog een vraag gehad en deze telefonisch gedaan, zeer goede, aardige en deskundig advies gehad.

Andy De Bie

Waskom riviersteen

Pluspunten

wij zij, heel blij met de riviersteen , snelle levering.

Rafaela Teunissen

Mozaïek tegels

Pluspunten

Mooie mozaiektegel, goed te bevestigen en een fijne service, kon het dezelfde dag al ophalen.

M Van Sinttruije

Puntgaaf en goed verzorgd

Pluspunten

Wij bestelden een natuurstenen wasbak en die is perfect afgeleverd. Heel erg mooi is hij/zij.

Lida

Behulpzaam

Pluspunten

De mannen denken met je mee en zijn behulpzaam. Ik kon mijn tegels zelfs op zaterdag ophalen, en een nabestelling had ik binnen 24 uur in huis.

Anne Hageman

Mooie mozaïek, prima service

Pluspunten

Niks op aan te merken!

Bernard

Alles prima!

Pluspunten

Mooie kwaliteit, goede communicatie en snel geleverd,

Florian Müller

Top levering

Pluspunten

Aantal onderhoudsproducten besteld, uitleg op de site was zeer behulpzaam en de artikelen zijn snel bezorgd.

B Kraaijeveld

Super geholpen

Pluspunten

Omdat Ivm met de lockdown het op t moment niet mogelijk is om de showroom te bezoeken , hebben de heren van badkamerexclusief mooie foto’s gemaild van bepaalde wasbakken waarin wij geïnteresseerd... Omdat Ivm met de lockdown het op t moment niet mogelijk is om de showroom te bezoeken , hebben de heren van badkamerexclusief mooie foto’s gemaild van bepaalde wasbakken waarin wij geïnteresseerd waren. Na een keus te hebben gemaakt, ben ik de wasbak wezen halen, en hij is helemaal naar wens. Bedankt hiervoor!