W Purschel

Product

Pluspunten

Prima service

Aan te bevelen!

DHE De la Haye

Bestelling

Pluspunten

Snelle levgoeie en snelle serviceering en goeie service

H.K. Lindahl

Terrazo wasschaal

Pluspunten

Een mooi product met uitstekende klantenservice

Ben Hout

Hardsteen olie

Pluspunten

Goed en snel geleverd

J Bos

Tegelmatjes

Pluspunten

Hadden te weinig besteld 2 bij besteld super snel geleverd.

Kristin Stroobandt

Vlotte en eerlijke communicatie ....

Pluspunten

Eerst en vooral was dit de eerste bestelling dat ik willekeurig via internet deed,: ik botste op de site toen ik accessoires zocht voor nieuwe badkamer en vond het aanbod apart, zalig mooi en dus... Eerst en vooral was dit de eerste bestelling dat ik willekeurig via internet deed,: ik botste op de site toen ik accessoires zocht voor nieuwe badkamer en vond het aanbod apart, zalig mooi en dus wel exclusief. Dus bestelde ik een staande houten kapstok. Ik had enkele vragen over dit product en deze werden me zo goed als direct beantwoord. Een zeer open en vlotte communicatie, eerlijk en correct. Top. Ik onthoud de site want er zijn nog zaken waarop ik mijn oog liet vallen. Bedankt voor deze service.

M.c.l. Jansen

Super goede service

Pluspunten

Snelle levering en de spiegel die ik besteld had was super goed verpakt. Zelden zoiets gezien. Klasse!

Aukje Poppen

Badkamerkast

Pluspunten

Goede snelle levering en kast is onbeschadigd aangekomen.. we zijn erg blij met deze mooie en goede kwaliteit van de kast. Echt e en aanrader.

D.J.Garvelink

Top service, fijn bedrijf

Pluspunten

Mooie producten, zeer vriendelijke goede service. Per ongeluk verkeerde wastafelplugs ontvangen, werd gelukkig snel opgelost. Heel tevreden, goed geholpen door fijne mensen.