Marco

Correcte, snelle afwikkeling.

Pluspunten

Snel, duidelijk

J.Bultstra

Heb kortgeleden de pebbeles wit gekocht voor mijn douchevloer en ben er zéér tevreden over.
Staat erg mooi !!
Hen alleen zelf de steentjes van de matten gehaalt daar ik het makkelijker...
Staat erg mooi !!
Hen alleen zelf de steentjes van de matten gehaalt daar ik het makkelijker vind om ze stuk voor stuk te leggen.
Lekker geduld karweitje hahaha.

Pluspunten

De pebbles zijn lekker plat en toch weer net te plat.

Peter SIEMERINK

Vlot na aanvraag een proefstukje grintmatje toegestuurd gekregen.

Pluspunten

Duidelijk proefstukje. Prima prijs.

Erik Bangert

Keurige en duidelijke site, zeer snelle levering conform opgave

Pluspunten

Duidelijke site, voordeur levering

J. Vos

Super behulpzaam geholpen na wat twijfel over het te bestellen sample in vergelijking met de foto van de wasbak. Na contact gezocht te hebben via de telefoon via de mail een extra foto vanuit een... Super behulpzaam geholpen na wat twijfel over het te bestellen sample in vergelijking met de foto van de wasbak. Na contact gezocht te hebben via de telefoon via de mail een extra foto vanuit een andere hoek gekregen. Daarna direct besteld en persoonlijk contact over een lever moment naar keuze. Helemaal top!

Pluspunten

Snel, kwaliteit en behulpzaam

Ester K

Prima aankoop snelle levering

Tessa van Helmondt

Mooie assortiment en goede ervaring

Pluspunten

Leuke producten en snelle en nette verzending

Bob van Dorp

Via internet heb ik een groot model waskom besteld. Echter bleek deze niet te gaan passen. Telefonisch contact gehad en de situatie uitgelegd. Ze hebben de bestelling gepauzeerd en mij de tijd... Via internet heb ik een groot model waskom besteld. Echter bleek deze niet te gaan passen. Telefonisch contact gehad en de situatie uitgelegd. Ze hebben de bestelling gepauzeerd en mij de tijd gegeven om iets anders uit te zoeken. Dat zijn twee betonnen waskommen geworden die snel en zorgvuldig verpakt geleverd werden. Mooie kommen van hoge kwaliteit. Nette onderhouds beschrijving toegevoegd en tot onze verbazing een hoogwaardige afvoer-stop met druk functie, tevens met een betonnen kop. Heel blij mee!

Pluspunten

Service van hoog niveau, soms ver te zoeken. Fijn dat dit er nog steeds is.

Maarten de Hoog

Zeer tevreden

Pluspunten

Er is een goede communicatie tussen de klant en het bedrijf.
Je wordt netjes en persoonlijk behandeld en je kan goed overleg met het bedrijf hebben over jouw aankoop.

Tamara Sergeant

Mooie tegels

Pluspunten

Simpele matten maar moderne uitstraling