G Klomp

Levering

Pluspunten

Prima verpakt

L Gorkink

Waskom/ Sifon en putje

Pluspunten

Super mooie producten. Goede service. Helaas is er bij de verzending een beschadiging ontstaan omdat de post het waskom heeft laten vallen. Super goede service van Badkamer Exclusief en wij hebben een nieuw kom ontvangen. Snelle reacties op vragen.

Brigitte Hoogstraaten

Herstelonderhoud

Pluspunten

Goede tips ontvangen en het juiste materiaal om mijn marmeren waskom weer te renoveren.

H.E. Scholten

Bestelling sifons

Pluspunten

Bij badkamer Exclusief twee sifons besteld. Deze zouden geleverd worden door DHL op dinsdag. Er was echter niemand thuis, maar volgens DHL wel bezorgd, met tijdstip erbij vermeld. Contact opgenomen met badkamer exclusief, zij hebben binnen enkele dagen twee nieuwe sifons opgestuurd en nu wel ontvangen. Snelle en vriendelijke service door badkamerExclusief. Met dank aan Martin en Erik .

Fam. van Kemenade

Waskommen

Esther

Kiezels

Pluspunten

Aardig te woord gestaan toen ik belde voor advies. Mooie pebbles geleverd. Zeer goede klantenservice.

Peter Peeters

Optimaal resultaat

Pluspunten

Ik had ontkalker gebruikt bij een chinees natuurstene wasbak en deze was helemaal wit uigedlagen. Door het opvolgen van het advies betreffende werkwijze en producten is de wasbak weer als nieuw.

R Bonsee

Hardsteenolie

E Van der Molen

Toppers

Pluspunten

Goed en snel gelevert, zeer goede comunicatie ook ivm levering!!!

J Leenders

Super service

Pluspunten

Zelden zo’n vlotte levering en heldere communicatie meegemaakt. De bestelde waskom is werkelijk prachtig! Ik ben uiterster Eden!