C Bosse

Goede en snelle levering.

Pluspunten

Zeer enthousiast over het product!

Lucy

Zeer klantvriendelijk!

Pluspunten

Er waren geen gegevens van de vorige eigenaar over de wasbakken in onze badkamer.
Ik had geen idee hoe ik de lelijke vlekken kon verwijderen en kwam na lang zoeken op de site van BadkamerExclusief.
Snel kreeg ik na het sturen van foto's uitgebreid advies met een link naar de juiste producten. Ik bestelde Metalino staalwol 00, Bellinzoni blanke wax, onderhouds was en Moeller stone care HMK-P324 edelzeep. Niet alle vlekken zijn helemaal weg, maar het ziet er nu weer acceptabel uit. Hartelijk dank voor de goede service!

Nicole Herrema

Top service

Pluspunten

Nette en zeer snelle service zelfs door mijn eigen fout een verkeerd onderdeel erbij besteld direct veranderd in het goede. Met recht een aanrader voor anderen op hier een bestelling te plaatsen.

Visser

Supersnelle levering.

Fam. Jongen

Top bedrijf

Pluspunten

Top bedrijf met een

Prachtige showroom.
We zijn super blij met onze wasbak en kraan.

A Van der Feen

Totaal oordeel

Pluspunten

Ik kreeg snel een antwoord op mijn vraag over dit product.

Dieter Verkest

Zeer tevreden

Pluspunten

Zeer snelle levering +- 2 dagen na bestelling waren deze strips al bij mij thuis geleverd. Produten zijn van top kwaliteit.

E De Man

Natuursteen plateau

Pluspunten

Super snelle levering en zeer mooi stuk natuursteen

Mr Smidtman

Super vlot geleverd

Pluspunten

Enige winkel die de tegels nog kon leveren. Super snel gedaan! Wij zijn uit de brand geholpen. Heel vriendelijk ook allemaal