Fam. Hermsen

Spullen badkamer

Pluspunten

Wij zijn zeer vriendelijk en netjes geholpen in de winkel. Ook bij evt vragen aan de telefoon werd je vriendelijk geholpen. De spullen voor onze badkamer spullen zijn geleverd. Deze waar zeer Netjes en goed ingepakt. Kregen een mail met de verontschuldiging dat er iets niet jij zat. Echt super netjes. Dit werd de dag erna direct geleverd.
Zeer tevreden over dit alles. Komen zeker terug
Mvg Ramon en Wendy Hermsen

G Hardeman

Prima service

Pluspunten

We zijn erg tevreden over de levering van onze bestelling. Het pakket was goed ingepakt en de levering was supersnel.

Fam. v.d. Berg

B-keus gekocht stenen wastafel

Pluspunten

We waren naar Someren gegaan voor een stenen wastafel die we op marktplaats hadden gezien, en ons verraste de mooie zaak,met zeer mooie en aparte spullen.
Verder deskundige en vriendelijke medewerkster.
kortom een bedrijf waar je merkt dat service hoog in het vaandel staat..

M. van den Berge

Snelle service , levering

Pluspunten

Prachtig product

C Krouwel

Service

Pluspunten

snelle goede service
duidelijke site
snelle levering

Mevr. Neervens

Waskommen

Pluspunten

Zeer vriendelijk personeel, en heel behulpzaam.
Heb er 2 mooie waskommen gekocht, en legde me fijn uit voor onderhoud waskommen.
Ga er zeker nog eens heen voor de mooie beelden voor binnen en buiten...Toppie
B. Neervens

E.s Scherer jansen

Top

Pluspunten

Snelle levering, fijn retour proces (wel zelf betalen voor verzendkosten)
Goed product , fijn contact

Erna

Prachtige rivierstenen waskommen

Pluspunten

Gisteren bezochten we de prachtige winkel van Badkamer Exclusief.
Wij werden hartelijk verwelkomd en mochten in de werkplaats rivierstenen waskommen uitkiezen. De keuze was reuze en iedereen nam alle tijd voor ons. Uitleg was helder, we kregen koffie en konden rustig de tijd nemen om te kiezen. Naast de waskommen kregen we ook nog adviets over een meubel, kranen, afvoer ed. Zonder dat we ons verplicht voelden om dat te kopen.
“ Denk er maar rustig over na en dan horen we het graag”
Het was de reis van 1, 5 uur meer dan waard. Met 2 mooie bijelkaarpassende rivierstenen waskommen keerden via Nuenen blij huiswaarts.
Bedankt voor de zeer klantvriendelijke deskundige hulp.!

V Stijnman

Perfect spul

Pluspunten

Impregneerset voor mijn badkamer gekocht. Ideaal spul! Waterdicht en makkelijk zonder druppels aan te brengen.