2031 beoordelingen

2031 Reviews

Snelle service, wel duurder dan gemiddeld

Ruim assortiment

Een goede ervaring en snelle service. Volop keuze.

Sterke punten zijn klantvriendelijk en goede aflevering van het bestelde product.

Snelle levering goede kwaliteit badjas

T, Koopmans

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Rob

Geweldig!

Goede service!

Snelle levering en keurig verpakt

Makkelijk te bestellen via de site

Bente

Website prima, bestellen prima, badjas werd erg mooi verpakt ontvangen!
Maar ik ben toch teleurgesteld in mijn badjas... de stof is superzacht maar 'verstikt'. De stof 'ademt' niet fijn en is...

Badjas was prachtig ingepakt!

Reactie Badjasparadijs:

Goedemorgen,

Zoals zojuist telefonisch besproken en per mail bevestigd.

Ik hoop dat u tevreden bent met de oplossing en mocht dit niet het geval zijn dan kunt u mij persoonlijk bereiken op 0610010505 of op info@badjasparadijs.nl .

Ik hoop dat u naar aanleiding van ons contact een prettig gevoel heeft en dat wij met deze mogelijke oplossing ook de juiste oplossing hebben aangedragen.

Naar aanleiding van ons contact en de afhandeling kunt u uw feedback nogmaals geven.

Alvast hartelijk dank voor uw mening en een hele fijne dag.

Niels

Lida Buitelaar

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Snelle service

Snel en netjes

Levering was de volgende dag al, goed verpakt en een prima product, eigenlijk van iets beter kwaliteit (lees: dikkere badstof) dan ik had verwacht.

Zeer behulpzaaam, vriendelijk (en vooral proactief toen ik het product niet bij een Post.nl punt kon laten afleveren via Bol.com). Ik ben super geholpen door dit bedrijf. Dank voor uw moeite!!!

Overzichtelijke website. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Netjes verpakt.
Graag vermelding dun of dikke badjas.