Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie Kortekaas

Een fantastisch bedrijf! Van het eerste gesprek tot de 'laatste tegel', alles klopte. Zeer kundige en prettige vakmensen.

Zeer prettig en kundig personeel, komen afspraken na en met de nieuwe showroom ...een prachtig bedrijf!

Nee, alles klopt.

Familie Ruijssenaars

Super geholpen in showroom door Rene ( helaas nu met pensioen) en ook de uiteindelijke plaatsing is erg goed uitgevoerd. Wij zijn super tevreden.

advies en montage.

slechts 1 openstaand puntje zelf moeten oplossen. Waarschijnlijk in alle drukte ter voorbereiding opening nieuwe showroom vergeten

Familie de Gans

Wij hadden echte vakmensen van Hek over de vloer. Ze werken enorm netjes en communiceerden goed over de keuzes die gemaakt moesten worden. Ik ben erg tevreden.

Goede communicatie, netjes werken (iedere dag alles netjes opruimen), stiptheid (altijd op tijd), er kunnen altijd dingen mislopen maar de specialisten van Hek geven je het gevoel dat alles goed zal... Goede communicatie, netjes werken (iedere dag alles netjes opruimen), stiptheid (altijd op tijd), er kunnen altijd dingen mislopen maar de specialisten van Hek geven je het gevoel dat alles goed zal komen.

Familie Eenkhoorn

Zeer tevreden over het gehele proces van ontwerp tot offerte en de uitvoering

Prettige afstemming en vriendelijke benadering van alle betrokken mensen

Fam Schilder

Zeer tevreden

Vakkennis, hoog werktempo en meedenken.

Continueer dit hoge niveau.

Mevrouw Anna van der Wal

Positief

Houden zich aan de afspraken w.b. Planning en uitvoering en hebben oog voor wat de client nodig heeft en echt graag wil .

Heb ik niet .

fam. Couwenberg

Prettig ontvangst. Goed advies van uitgebreid assortiment.

Persoonlijk.

Indien niet conform bevestiging geleverd gaat worden, klant vooraf informeren.
Levertijd 2x verplaatst, maar lag aan toeleverancier(s).
Uiteindelijk alles netjes opgelost.

Dhr. H. Kremers

Prima. Indertijd aankoop gedaan, suggesties gehad om eea slimmer aan te pakken. Monteur voor ons gezocht, planning gemaakt. Uitvoering door een zeer competente monteur / installateur. Bij latere... Prima. Indertijd aankoop gedaan, suggesties gehad om eea slimmer aan te pakken. Monteur voor ons gezocht, planning gemaakt. Uitvoering door een zeer competente monteur / installateur. Bij latere kleinigheid is zeer accuraat en coulant het probleem opgelost. Redenen om terug te komen

Integrale aanpak voor klant

Kan ik niet direct op komen

Familie Lenferink

Fijne communicatie en een ontzettend mooie badkamer & wc gekregen! Ze denken goed mee en zijn oplossingsgericht.

Vakmannen aan het werk, communicatie, meedenkend

Anneloes en Wilbert

Prima advies en vooral meedenken in oplossingen.
Prijs stelling concurrerend maar vooral kwalitatief goede spullen

snelle en transparante communicatie!

Retourbeleid voor Hotbath veranderen