Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Magnus Rolf

Prima advies, vriendelijke ontvangst. Goede keuzes

Blijf zo doorgaan

Hoedemakers

We werden goed en vakkundig geholpen. Zeer tevreden.

Zie verbeterpunten

Als werk wordt uitbesteed aan derden dient controle plaats te vinden bij oplevering. De communicatie moet aanmerkelijk verbeteren, vooral als er klachten zijn.

wcahklijn

Vriendelijke ontvangst en deskundig advies en nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden.
Ruime keuze en goede opstellingen van verschillende producten.
Installatie van materialen...
Ruime keuze en goede opstellingen van verschillende producten.
Installatie van materialen worden goed toegepast.

Sj. Kimenai

Goed en vriendelijk kontakt. Ruim opgezette showroom. Heel goed advies. Keurig netjes in huis gewerkt. Nette betrouwbare medewerkers.

Neen

Positief. Een aantal verbeterpunten in communicatie en de timing van de werkzaamheden maar we zouden Badkamer ID zeker aanbevelen.

Communicatie: meerdere verschillen tussen eindresultaat en wat in eerste instantie besproken was (wel in alle gevallen net zo goed of een verbetering) en communicatie over timeline van werkzaamheden... Communicatie: meerdere verschillen tussen eindresultaat en wat in eerste instantie besproken was (wel in alle gevallen net zo goed of een verbetering) en communicatie over timeline van werkzaamheden kan beter.

Peter Damen

Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst, meedenken met de klant en de uiteindelijke uitvoering van de werkzaamheden.

Goed, raad deze iedereen aan.

Nee