Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Pieternel Verhoeven

Prettige sfeer, klantvriendelijk. Goede vakmensen die de verbouwing van de badkamer deden. Overleg over alles mogelijk. Afwerking prima.

Klantvriendelijkheid en gericht op service.

Iets meer informatie over plussen en minnen van de te kiezen materialen en accessoires.

Anoniem, Boxtel

Zeer goed.
Klantgericht. Competente mensen met kennis en hart voor hun vak.
De rustige aanpak om te komen tot een mooi ontwerp sprak ons zeer aan.
Met uiteindelijk een prachtig...
Zeer goed.
Klantgericht. Competente mensen met kennis en hart voor hun vak.
De rustige aanpak om te komen tot een mooi ontwerp sprak ons zeer aan.
Met uiteindelijk een prachtig resultaat.

Prettige manier van communiceren. Goede advisering.
Lof voor de ons toegewezen installateur Allan. Hij zorgde voor de perfecte afwerking.

De showroom (vooral het achterste gedeelte) aantrekkelijker maken.

Goed. Rustig, niet opdringerig, nadruk op goed advies niet op verkoop, informatief t.a.v. opties, alternatieven, etc. Goed georganiseerd. Voor ons lokale ondernemer, lekker kortbij dus gemakkelijk

Goed advies.
Sterke combinatie met goede installateur (werkmap).

Die komen niet direct naar boven bij ons.
We hebben eigenlijk geen vergelijk met een andere sanitairzaak, maar hier zijn we dus echt wel tevreden over.
Enige tip: doorontwikkeling van...
Die komen niet direct naar boven bij ons.
Enige tip: doorontwikkeling van de werkmap (stond bv geen telefoonnr installateur op), maar zijn kleine dingen. Wellicht heeft Eef daar ook nog wel ideeen voor.

Anoniem Vlijmen

Zeer goede ervaringen. Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden qua inrichting, praktisch en mooi. Er werden foto's getoond van de gekozen inrichting, wat de keuze nog makkelijker maakte.

Zeer goede communicatie. Beloftes die worden gemaakt worden ook nagekomen. Ook kleine foutjes zijn meteen opgelost. Het maken van de toilet is zelfs eerder gelukt dan gepland, er wordt met je... Zeer goede communicatie. Beloftes die worden gemaakt worden ook nagekomen. Ook kleine foutjes zijn meteen opgelost. Het maken van de toilet is zelfs eerder gelukt dan gepland, er wordt met je meegedacht.

De showroom is minder mooi dan de uiteindelijke badkamer. Zonde van het tegelwerk in de showroom.

Goede ervaringen, net personeel / medewerkers met prima communicatie en nette offerte

Leuk ontwerp en goede nette installateurs

Het opruimen / meenemen van oud verpakkingsmateriaal en materialen

Fam. van den Boom

Wij zijn goed geholpen bij Badkamer ID. Men denkt creatief mee en kwam met een bijzonder ontwerp waar wij zelf nog niet aan gedacht hadden. Het eindresultaat is prachtig!

Bij Badkamer ID namen ze echt de tijd om met ons te kijken naar de beste oplossing. Omdat we een kleine badkamer hebben maar toch een aantal wensen was dat soms best wel lastig. Jos kwam... Bij Badkamer ID namen ze echt de tijd om met ons te kijken naar de beste oplossing. Omdat we een kleine badkamer hebben maar toch een aantal wensen was dat soms best wel lastig. Jos kwam uiteindelijk met de oplossing waar voor al onze wensen plaats was.

Ga zo door!

ton weernink

Uitstekend geholpen

communicatie

Tevreden over service en afwerking

goede informatie tijdens offerte

wel een opmerking op de prijs voor het anti slip maken van de douche (€ 400) voor 80 cm2
lijkt me erg hoog

Alleen materiaal besteld. Was goed. Service ook prima.

In het algemeen goed, zie opmerkingen hieronder.

Betreft communicatie, medewerkers en offerte heb ik redelijk ingevuld omdat deze items niet geheel vlekkeloos verliepen, met ons is vooraf niet besproken of, hoe en wanneer aanbetaling zou... Betreft communicatie, medewerkers en offerte heb ik redelijk ingevuld omdat deze items niet geheel vlekkeloos verliepen, met ons is vooraf niet besproken of, hoe en wanneer aanbetaling zou plaatsvinden. Ook is uiteindelijk het ligbad niet goed besteld, 1e keer werd verkeerde bad geleverd en uiteindelijk hebben we niet het bad dat we besteld hebben, was niet correct verwerkt bij bestelling terwijl het in de showroom uitvoerig is besproken dat we dat ene speciale ligbad wilden hebben. Een andere tip is om vooraf bij de mensen thuis de situatie in ogenschouw te nemen, nu wordt uitgegaan van de maten die je zelf doorgeeft.