Offerte

Familie Moises

Goede service en prettige communicatie

Goede service en prettige communicatie

Renske Lamers

Een prachtige nieuwe badkamer! Heel blij mee. Fijne persoonlijke begeleiding van Jos. En vooral ook een dikke duim voor Jurgen en Bart, de mannen die hem gebouwd hebben. Wat een vakmannen, zo netjes... Een prachtige nieuwe badkamer! Heel blij mee. Fijne persoonlijke begeleiding van Jos. En vooral ook een dikke duim voor Jurgen en Bart, de mannen die hem gebouwd hebben. Wat een vakmannen, zo netjes gewerkt en wat denken ze goed mee. Heel prettige partij.

Persoonlijk en vakkenners

Tijdsindicatie voor zo’n verbouwing had iets realistischer gemogen. Duurde wel echt langer. Niet erg, want was nodig. Maar wel fijn om iets realistischere range te krijgen. Bv in gunstig scenario,... Tijdsindicatie voor zo’n verbouwing had iets realistischer gemogen. Duurde wel echt langer. Niet erg, want was nodig. Maar wel fijn om iets realistischere range te krijgen. Bv in gunstig scenario, mits we geen verrassingen tegenkomen.

Fam. vd Bijl

Buitengewoon tevreden over de verkoop en after sales , geen vraag is teveel en men is uiterst flexibel mocht iets niet naar wens zijn . Degenen die uiteindelijk het installatie werk komen doen zijn... Buitengewoon tevreden over de verkoop en after sales , geen vraag is teveel en men is uiterst flexibel mocht iets niet naar wens zijn . Degenen die uiteindelijk het installatie werk komen doen zijn de echte helden , wat een vakkundige mannen👍

Vakkundige verkopers , ze komen met ideeën waar jezelf niet aan denkt . Ook technische veranderingen in de badkamer , andere indeling en kennis van heel veel materialen zorgt uiteindelijk voor het... Vakkundige verkopers , ze komen met ideeën waar jezelf niet aan denkt . Ook technische veranderingen in de badkamer , andere indeling en kennis van heel veel materialen zorgt uiteindelijk voor het eindresultaat waar wij verstelt van stonden . MAAR…. Het echte sterke punt ligt bij de vakmensen die het installatie werk doen , wat een toppers ! Men neemt de tijd, werkt super netjes, in overleg kunnen zaken nog veranderd worden , echt respect voor wat er allemaal gedaan is voordat het project klaar was ! Nogmaals alle complimenten voor het installatie werk .

Showroom mag wat strakker ingericht worden

Paul Hooijer

Goed advies, uitstekende service en aandacht. Een aanrader, zijn erg tevreden.

Aandacht, meedenken, korte lijnen, fijne vakmensen die netjes werken.

de heer en mevrouw Koster

Uitstekende ervaring, met advies qua componentenkeuze, layout en ontwerp. Ook m.b.t. de planning en uitvoering geen opmerkingen.

Meedenken in oplossingen en alternatieven.

Dhr. Claassens

Keurig

Goede vakmensen in dienst

Planning kan helderder/eerder gecommuniceerd worden

Fam. Salfishberger

Top bedrijf. Goede uitleg, service. Luisteren goed naar je wensen en vullen deze aan met hele goede tips. Super vriendelijke medewerkers

Rustige duidelijke hulp

Fam. van den Hogen

Helemaal super! Ik zou zeker aanraden om met Baden+ in zee te gaan!

Zeer professioneel en een personal touch

Ga zo door!

Kees en Henriëtte van de Werdt

Heel klantvriendelijk en goede uitleg gehad, wij zijn enorm goed geholpen door badkamer ID en mede door dochter Lenny: dat mag óók gezegd worden, wij hebben 'n goede keuze gemaakt om door badkamer... Heel klantvriendelijk en goede uitleg gehad, wij zijn enorm goed geholpen door badkamer ID en mede door dochter Lenny: dat mag óók gezegd worden, wij hebben 'n goede keuze gemaakt om door badkamer ID onze badkamer en toilet te laten maken waar wij héél blij mee zijn We kunnen iedereen aanbevelen bij badkamer ID een badkamer of sanitair uit te zoeken. Een gewaardeerd familie en badkamerbedrijf. En óók veel dank aan Dennis die onze badkamer en toilet heeft geïnstalleerd...'n Dikke 10 van ons vóór Dennis. Complimenten is zó netjes gemaakt...geweldig gewóón...Toppie!
Dankjewel Badkamer ID...onze nieuwe badkamer en toilet is zó prachtig geworden, we genieten er nu al van!
Badkamer ID heeft het vóór ons helemaal waar gemaakt! TOP

Badkamer ID lost alles op als er iets niet goed is voor de klanten. TOP

Géén verbeterpunten en géén tips van ons...want Badkamer ID zorgt dat alles weer goed komt, mocht er iets zijn! Zij hebben hele goede kwaliteiten om Badkamer ID te runnen. Een familiebedrijf en dat... Géén verbeterpunten en géén tips van ons...want Badkamer ID zorgt dat alles weer goed komt, mocht er iets zijn! Zij hebben hele goede kwaliteiten om Badkamer ID te runnen. Een familiebedrijf en dat maakt vóór ons hierdoor een gewaardeerd badkamerbedrijf.

fam. Mommersteeg

Zeer positief!

Heel goed advies en er werd actief meegedacht. De gesprekken waren erg prettig.

geen, ga zo door :)