Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jack Boelens

Mevr. Lenny Zwanenburg van Badkamer ID was de reden dat wij bij dit bedrijf onze badkamer en toilet hebben gekocht. In de ontwerpfase was geen moeite haar te veel en zij dacht actief met ons mee.... Mevr. Lenny Zwanenburg van Badkamer ID was de reden dat wij bij dit bedrijf onze badkamer en toilet hebben gekocht. In de ontwerpfase was geen moeite haar te veel en zij dacht actief met ons mee. Ook de snelheid waarmee de 3D-tekeningen en de offertes werden gemaakt was uitstekend. Ook de communicatie met haar in de vervolgfase was positief. Op een paar kleine puntjes na zijn wij ook zeer tevreden over de bouwfase en het uiteindelijke resultaat.

communicatie, snelheid, vakmanschap loodgieter en tegelzetter. Oplossen van problemen tijdens de installatie.

Maak in de offerte ook duidelijk als er bepaalde zaken NIET in de prijs zijn inbegrepen zoals schilderen en het kitten van het nieuwe verlaagde plafond.

Yvonne de Wit

Afgelopen week is onze badkamer opgeleverd. Wat een plaatje is het geworden! Niet in de laatste plaats vanwege de inzet van Lenny en Jos.

Prettig, persoonlijk, servicegericht, vriendelijk, komt afspraken na.

Dichterbij het werk op het moment dat het start. Misschien kun je in de eerste week een keer extra komen kijken om te polsen hoe het werk vordert en of alles naar wens is.

Jvromans

Vriendelijk, behulpzaam, correct en goed advies, niets is teveel. Duidelijke offertes. Goede afspraken. Goede planning.

Kennis, klantvriendelijk. Goede planning

Nee

Prima service en komen afspraken na

Fam van de Braak-Tshernysjeva

Een prima bedrijf komt afspraken goed na en zeer nette werknemers.

Van vugt

Prima offerte en eerlijke prijs. Installateurs vakkundig en denken mee tijdens het proces. Eindresultaat is uitstekend.

Open en transparant
Goede kwaliteit
Nazorg

j.nettenbreijers-walstra

Vriendelijke mensen die goed luisteren naar jouw wensen voor een andere (nieuwe) badkamer

goede service, goede uitleg,

n.v.t.

prima voorlichting
mooie materialen
goed werk en een uitstekende afwerking Goede ervaring: uitbreiding van de douche ruimte naar een inloopdouche; opbouw en vernieuwing
prima voorlichting
mooie materialen
goed werk en een uitstekende afwerking
planning en uitvoering conform planning

communicatie zeer goed;
ook meteen visueel maken (3D).

Roland Smorenberg

We hebben een badkamer geheel laten verbouwen.

Persoonlijke benadering, flexibiliteit en meedenken

Nvt

Pieternel Verhoeven

Prettige sfeer, klantvriendelijk. Goede vakmensen die de verbouwing van de badkamer deden. Overleg over alles mogelijk. Afwerking prima.

Klantvriendelijkheid en gericht op service.

Iets meer informatie over plussen en minnen van de te kiezen materialen en accessoires.