Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Mevr. de Bilde en Dhr. Evers

Zeer kundig, denken met je mee en als er een probleem is word dit snel opgelost

Afspraken worden altijd nagekomen

Presentatie van de showroom is wat rommelig.

Fam. Kalicharan

De ervaring met jullie bedrijf is goed

Het bedrijf doet z'n best wat ze afspreken

Eind aflevering nota zou beter afgestemd moeten worden met de uiteindelijke oplevering

mevrouw en de heer Kremers

Denken mee over wat je wilt en kunnen ook precies uitleggen wat het allemaal inhoudt. Vindt dit prettig, want zelf ben je toch een leek op dit gebied.

Dat ze een goede en bekwame installateur hebben. Wel lange wachttijd, maar dat is het zeker waard.

Niet echt.

Fam. van Antwerpen

Prima samenwerking,met jullie bedrijf als met de uitvoerende mensen

Als op tijd aan aanwezig, prima service

Voor ons is het prima verlopen

Fam. M

Na een zoektocht voor een nieuwe badkamer hebben we voor badkamer ID gekozen ivm de geboden combinatie van materialen levering en uitvoeren van werkzaamheden. Dit is ons erg goed bevallen. Hoewel de... Na een zoektocht voor een nieuwe badkamer hebben we voor badkamer ID gekozen ivm de geboden combinatie van materialen levering en uitvoeren van werkzaamheden. Dit is ons erg goed bevallen. Hoewel de tegels uit Italië door de corona crisis niet leverbaar waren hebben we dit in goed overleg snel weten op te lossen.

Gebruik van badkamer software in de offerte fase, waarbij het eindresultaat goed te voorspellen is.
Geboden optie om de gehele badkamer renovatie onder jullie regie te brengen.

Goede afspraken maken die nagekomen zijn

Goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen, afspraken worden nagekomen

Familie van der Heijden - Grootswagers

In 1 woord SUPER! Er is tijd genomen om samen de badkamer samen te stellen. Lenny is heel klantvriendelijk en meedenkend! De verbouwing is helemaal naar wens verlopen. En dat binnen het tijdsbestek... In 1 woord SUPER! Er is tijd genomen om samen de badkamer samen te stellen. Lenny is heel klantvriendelijk en meedenkend! De verbouwing is helemaal naar wens verlopen. En dat binnen het tijdsbestek wat afgesproken was. Echte vakmensen, werken netjes en zijn vriendelijk. Er is keurig gewerkt met als resultaat een prachtige badkamer!

Klantvriendelijk, goede communicatie, keurige vakmensen. Top!

Geen!

badkamer id

Prettige gesprekken, goed resultaat

Goede showroom, veel brochures, goede info over duurdere segment

technische aspecten (aansluiting urinoir) volledigheid benodigde ophang- en aansluit hulpstukken.

Verhart

Super service, bij binnenkomst tot aan de levering. Blij met het resultaat, mooie spullen en goede kwaliteit! Top!

Fijn en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de badkamer, erg professioneel en meedenkend. Bij de levering bleek een douchedeur beschadigd wat de eigenaar zelf opviel, meteen mee terug genomen... Fijn en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van de badkamer, erg professioneel en meedenkend. Bij de levering bleek een douchedeur beschadigd wat de eigenaar zelf opviel, meteen mee terug genomen en de volgende week een nieuwe gebracht!

Simonis/Van der Oord

Uitstekende ontvangst en het meedenken van Lenny was fenomenaal. Met de juiste touch zochten we de mooiste spullen uit.

meedenken van Lenny, klantvriendelijke sfeer