Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

De heer en mevrouw van den Heuvel

Goed en duidelijk advies, prettige advisering

prettig, snel en professioneel contact; uitvoering door professioneel en kwalitatief goed personeel

Er was een onderdeel verkeerd geleverd wat snel kon worden hersteld.

Martijn Goossens

Heldere communicatie, afspraken zijn nagekomen, prachtig resultaat.

Heldere communicatie.

Ellen Mauriks

Voor herhaling vatbaar! Goed advies, goed materiaal en je wordt van a tot z ontzorgd.

Het beste materiaal en deskundig advies en uitvoering

Dhr. en Mw. Beekmans

We zijn heel tevreden over het hele proces: goede voorlichting, duidelijke offerte, nakomen van afspraken en geleverde kwaliteit van de producten en diensten.

Duidelijk, vriendelijk en nemen de tijd om alles goed uit te leggen en te adviseren. Denken echt mee.

In de offerte de extra diensten bij betreffende onderdeel vermelden i.p.v. op het einde samengevat.

van Beek

Erg fijn bedrijf. Van A tot Z goed.
Complimenten voor Lenny die ons in de winkel hielp en voor Dennis die de uitvoering heeft gedaan.

Algehele service
Betrokkenheid
Kwaliteit is zeer hoog
Vakmensen

Doordat de glazen douchedeur op maat gemaakt dient te worden, en dat dus tijd kost, krijg je tijdelijk een douchegordijn als tussenoplossing. Op zich fijn meegedacht.
Onze tip in deze is. Als...
Onze tip in deze is. Als je dat dan doet, geef de mensen een schoon/nieuw gordijn en geen gewassen/gebruikt gordijn. Kleine moeite, groot verschil. Wij hebben er zelf maar even een gekocht voor een paar euro.

Mark M.

Zeer vakkundig, erg tevreden met het resultaat

Creatief meedenken, goed verloop van het proces tot oplevering

Dhr. en mw. Vermeijs

Blijven goed bezig

De heer en mevrouw de Laat

Erg prettig. Zowel met jullie als met de uitvoerders Marco en Patrick. Er werd meegedacht met onze wensen. Jullie kwamen zelf met ideeën en praktische tips waar wij zelf niet aan hadden gedacht. Erg prettig. Zowel met jullie als met de uitvoerders Marco en Patrick. Er werd meegedacht met onze wensen. Jullie kwamen zelf met ideeën en praktische tips waar wij zelf niet aan hadden gedacht.
Vertrouwen. Aangezien wij de 3e dag op vakantie zijn gegaan en de huissleutels hebben afgegeven aan de uitvoerders. Er fijn dat ze bij jullie in tweetallen werken die de hele klus klaren.
Er is erg netjes gewerkt en alles werd netjes opgeruimd. Oude badkamer er uit en een nieuwe geplaatst in 10 werkdagen, shapo !!

Vast team maakt de hele klus af
Uitvoering en netheid

De heer en mevrouw van Eyndhoven

Zeer goed! Alles was volledig naar wens en kleine problemen werden keurig opgelost.

Alles is prima bevallen. Dennis werkt ontzettend netjes en precies.

Verwachting duur verbouwing, 10 werkdagen was achteraf niet reeel.

Dhr en mevr Meeuwesen

Zeer tevreden, kundig advies, meedenkend, oplossingsgericht, vriendelijk. Afspraak is afspraak. Betrouwbaar dus. Reëel in verwachting.
Ook de jongens die de verbouwing deden zijn vriendelijk,...
Ook de jongens die de verbouwing deden zijn vriendelijk, rustig en hebben netjes gewerkt. Alles in overleg.
Ik beveel dit bedrijf van harte aan bij vrienden en bekenden.

Zie hierboven