Backshop

Wendy

Zeer tevreden

Goede producten en er werd de tijd genomen voor je advies.

nee

Sarah

Ik kocht de Ergo Q Hybrid tabletstandaard. De volgende dag kreeg ik de bestelling al afgeleverd. Mooi en veilig verpakt en op tijd! Perfect!

duidelijke uitleg op site, heel gemakkelijk alles terug te vinden en perfecte service

Prima! goede webshop alles snel te leveren

Veel verschillende producten en snelle levering

Producten zijn aardig prijzig allemaal

tactualist

Snelle levering, goede prijs

Accesoires bij de producten. Ik zou graag nog blanco toetsen set bestellen bij mijn kinesis toetsenbord.

Micha

Vriendelijk personeel. Showroom in Rotterdam.

Peter

Duidelijk site en heldere communicatie bij mijn specifieke vragen. Zowel per email als later per telefoon. Bezorging via GLS ging naar wens en was op tijd. We komen graag terug bij Ergo2Go als we... Duidelijk site en heldere communicatie bij mijn specifieke vragen. Zowel per email als later per telefoon. Bezorging via GLS ging naar wens en was op tijd. We komen graag terug bij Ergo2Go als we weer vragen en spullen nodig hebben.

David Trebon

Snelle levering, zelfs met de sinterklaas en black friday drukte.

Maya Kali

Het geleverde product voldoet aan de gestelde eisen. Gevraagde maten en ergonomie correct gecommuniceerd.

Ton Savenije van Dit (Design in technology)

Het bedrijf is een mooi initiatief. Goed erchonomisch werken is een must voor mijn bedrijf. Maar onze bestelling van 6 muizen werd verkeerd geleverd we kregen een compleet andere bestelling. Ze... Het bedrijf is een mooi initiatief. Goed erchonomisch werken is een must voor mijn bedrijf. Maar onze bestelling van 6 muizen werd verkeerd geleverd we kregen een compleet andere bestelling. Ze proberen het op te lossen maar de bezorg/ophaaldienst van het verkeerde pakket belde niet dat hij voor de deur stond. We wachten nu al een week op de bestelling, Helaas is hun fout nu ons probleem geworden. En dat is echt onnodig.

Reactie Backshop:

Zonder werkende deurbel is het afleveren lastig...

autoglasgereedschap.nl

Prima site en snelle levering. Geheel volgens verwachting