Backshop

J.W. Bronkhorst

Gedegen advies. Ontzettend handig dat je alles mag 'voelen' en uitproberen.

huib

Zeer tevreden met de snelle afhandeling. jammer dat bezorgdienst aankoop voor 18 uur aanbood. moeilijk als je moet werken. uiteindelijk bij afhaalpunt opgehaald.
groeten

Jelle

Backshop was één van de weinige leveranciers die het product wat ik, met haast, nodig had snel kon leveren. Het ging om een X-keys toetsenbord. Andere leveranciers zouden er dagen/weken over doen,... Backshop was één van de weinige leveranciers die het product wat ik, met haast, nodig had snel kon leveren. Het ging om een X-keys toetsenbord. Andere leveranciers zouden er dagen/weken over doen, terwijl Backshop het twee dagen later al kon leveren!

Specialistische producten die op voorraad zijn.

Ik bestelde in het weekend, daardoor kwam het pakket pas op dinsdag. Dat was tijdens het bestellen niet helemaal duidelijk.

Wendy

Zeer tevreden

Goede producten en er werd de tijd genomen voor je advies.

nee

Sarah

Ik kocht de Ergo Q Hybrid tabletstandaard. De volgende dag kreeg ik de bestelling al afgeleverd. Mooi en veilig verpakt en op tijd! Perfect!

duidelijke uitleg op site, heel gemakkelijk alles terug te vinden en perfecte service

Prima! goede webshop alles snel te leveren

Veel verschillende producten en snelle levering

Producten zijn aardig prijzig allemaal

tactualist

Snelle levering, goede prijs

Accesoires bij de producten. Ik zou graag nog blanco toetsen set bestellen bij mijn kinesis toetsenbord.

Micha

Vriendelijk personeel. Showroom in Rotterdam.

Peter

Duidelijk site en heldere communicatie bij mijn specifieke vragen. Zowel per email als later per telefoon. Bezorging via GLS ging naar wens en was op tijd. We komen graag terug bij Ergo2Go als we... Duidelijk site en heldere communicatie bij mijn specifieke vragen. Zowel per email als later per telefoon. Bezorging via GLS ging naar wens en was op tijd. We komen graag terug bij Ergo2Go als we weer vragen en spullen nodig hebben.

David Trebon

Snelle levering, zelfs met de sinterklaas en black friday drukte.