Backshop

Ingrid

Op zoek naar een ergonomische muis voor linkshandigen. Toch maar telefonisch contact opgenomen omdat ik het moeilijk vond om te beslissen wat een goede aankoop was. Snel en vakkundig te woord... Op zoek naar een ergonomische muis voor linkshandigen. Toch maar telefonisch contact opgenomen omdat ik het moeilijk vond om te beslissen wat een goede aankoop was. Snel en vakkundig te woord gestaan en zodoende een goede keus kunnen maken.

De visualisatie van de gebieden waar een en ander voor geschikt is. En de snelle levering, echt super!

Al jaren prima!

Grote deskundigheid in huis.
Klantvriendelijk.
Snelheid van leveren.

k

Snelle service, netjes verzorgd

Rob

Prima. Niets op aan te merken.

Vlot geleverd.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

TTzO

Prima service, snelle beantwoording van de telefoon en kundig

Summit Health & Business

Summit Health & Business geeft als arbodienst ook ergonomische adviezen, zowel bij verzuim wanneer dit de (duurzame) re-integratie kan bevorderen als preventief om uitval te voorkomen.
Wij...
Wij werken al jaren prettig samen met de Backshop. Zij hebben een ruim assortiment producten, die goed aansluiten bij onze visie.

De website geeft bij bestellen niet altijd alle mogelijke opties weer. Of ik kan ze niet vinden natuurlijk ;-)
Sommige meer complexe producten moeten natuurlijk worden afgestemd na nader...
Sommige meer complexe producten moeten natuurlijk worden afgestemd na nader advies, maar een kruk met/zonder rugleuning zou ik prettig vinden om rechtstreeks via de site te kunnen bestellen.

Promese Logistics BV

Duidelijke website en makkelijk besteld, snel geleverd.

Goede extra uitleg bij de verschillende mogelijkheden

Niet echt, misschien wat hippere kleuren ;)

HvB

Duidelijk, vlot en betrouwbaar. Simpelweg een goede ervaring dus.

SDD

Super en klantvriendelijk

Hans

Snelle levering van ergonomische producten en waar nodig en gewenst uitstekend advies over ergonomie en ergonomische producten

Niet alleen advies op de eigen ergonomische producten maar ook een helpende hand, een advies bij vragen naar producten die niet door de Backshop geleverd kunnen worden.

Eigenlijk niet