Backshop

Marijke Schellinger

Zeer positief

duidelijke toelichting, klantvriendelijk

Kimo

Prima bedrijf, deskundige, vriendelijke medewerkers die de tijd nemen om je goed advies te geven, snelle levering.

Zie eerder

kavita

Links ermee werken gaat moeizaam bij mij

Havensteder

geen gebruik gemaakt van de website, ik heb de persoonlijke aandacht als zeer prettig ervaren.

Rijkswaterstaat

Op de site kon ik een prima keuze maken uit het assortiment.

H. Vos

Het artikel dat ik bestelde was, in tegenstelling tot wat er op de website stond, niet op voorraad. Dat bleek uit een mailtje dat ik kort daarop ontving. Er werd meteen excuus aangeboden voor deze... Het artikel dat ik bestelde was, in tegenstelling tot wat er op de website stond, niet op voorraad. Dat bleek uit een mailtje dat ik kort daarop ontving. Er werd meteen excuus aangeboden voor deze fout. De wachttijd was 4 weken of ik kon kiezen voor een andere kleur. In een tweede mailtje werd nog een alternatief geboden: een andere versie in de door mij gewenste kleur, met een speciale korting.
Ik heb gekozen voor het eerste model in een andere kleur en had het product de volgende dag ik huis.
Goed opgelost!

Remijn

Goede producten en snelle levering.

Cuneus Netherlands

Altijd goed

Goed en professioneel advies

Niet altijd een snelle reactie

Waste2Profit Consultancy

Ik ben zeer goed en klantvriendelijk geholpen. Men nam de tijd en ook met een goed advies.

Klantvriendelijk, luisteren naar de klant en komen met een duidelijk advies. Prijzen zijn marktconform en samen met het advies en het feit dat ze mijn burostoel thuis komen installeren en tips geven... Klantvriendelijk, luisteren naar de klant en komen met een duidelijk advies. Prijzen zijn marktconform en samen met het advies en het feit dat ze mijn burostoel thuis komen installeren en tips geven is het gewoon een goed bedrijf.

?