Backshop

buiten

Zeer snelle levering.
Ik mis alleen een duidelijke gebruiksaanwijziging bij mijn rollermouse Pro 3.

een duidelijke handleiding meesturen

Katoormeisje

Mooie duidelijke website en vlotte levering

vlotte levering

Priyata

Vriendelijk, behulpzaam, en vragen precies wat er aan de hand is zodat ze iedere persoon goed kunnen adviseren.

Verschillende producten, voorbeeld filmpjes, telefonisch contact

Geen verbeterpunten op dit moment

Ruime keuze, goed advies. Als je zoekt naar mensvriendelijkere pcbediening dan kun je hier slagen.

Het is heel handig dat je een product kunt proberen en als het echt niet werkt, weer kan retourneren.

Susan

Dit is de tweede muis die ik bij jullie bestel dus bevalt me uitstekend!

Monica

Het opzoeken van het juiste product is een beetje lastig.
Het opzoeken van het juiste product is een beetje lastig.
Maar als je eenmaal het juiste product hebt gevonden dan gaat het allemaal prima: makkelijk bestellen en een snelle levering (1 of 2 dagen).

Oogt mooi, veel informatie beschikbaar over de artikelen.
Zit lekker gestructureerd in elkaar.

2 Verbeterpunten:
2 Verbeterpunten:
- Het is irritant dat je niet juiste foto ziet van het product dat je wilt bestellen als je een product selecteert (bijvoorbeeld bij bestelnummer 3309000-PRO: de VIP3 Pro accessoire (330AC920)).
- Het zou fijn zijn, als het winkelwagentje aangeeft hoeveel artikelen er in zitten (dat je dus een cijfertje ziet bij het winkelwagentje, als je nog producten aan het uitzoeken bent).

Reactie Backshop:

Hartelijk dank voor uw review en feedback op onze webshop. Graag nemen wij deze verbeterpunten mee in de ontwikkeling van onze nieuwe webshop, die naar verwachting dit jaar nog live zal gaan.

TCs

Advies op maat en snelle, betrouwbare leveringen. Als jaren mijn adres voor ergonomische producten.

Meedenken, en meerdere opties bieden.

F

Snelle levering en correcte afhandeling bij foutief geleverd artikel

Everdien

Heb iets retour gestuurd wat niet beviel, en kreeg keurig bevestiging en per ommegaande mijn geld teruggestort.