Backshop

L. van der Weerden

Prettige zaak met deskundige mensen. Men neemt de tijd voor de klant en voorziet die van een goed advies. Uitproberen van artikelen is nooit een probleem. Ook arbo gerelateerd advies op de werkplek... Prettige zaak met deskundige mensen. Men neemt de tijd voor de klant en voorziet die van een goed advies. Uitproberen van artikelen is nooit een probleem. Ook arbo gerelateerd advies op de werkplek is zonder meerkosten mogelijk.

snelle reactie, goed advies.

Jan M

Uitgebreid aanbod van ergonomische toetsenborden, snelle levering, helemaal tevreden!

Uitgebreide aanbod. Weinig andere aanbieders in NL waar ik zoveel kon vinden.

Ik weet dat er staat "Welkom op onze vernieuwde website" en qua inhoud is het ook hartstikke goed, alleen qua vormgeving voelt het toch beetje gedateerd aan. Misschien dat daar nog winst valt te... Ik weet dat er staat "Welkom op onze vernieuwde website" en qua inhoud is het ook hartstikke goed, alleen qua vormgeving voelt het toch beetje gedateerd aan. Misschien dat daar nog winst valt te behalen.

Sandra van Liempd

Snelle levering, prima product!

Duidelijke omschrijving van het product.

Annicka Verhage

Positieve ervaring(en). Tot op heden twee keer een bestelling geplaatst. De bestelling plaatsen ging makkelijk. Product werd goed omschreven en klopte aan de realiteit. Bestelling werd heel snel... Positieve ervaring(en). Tot op heden twee keer een bestelling geplaatst. De bestelling plaatsen ging makkelijk. Product werd goed omschreven en klopte aan de realiteit. Bestelling werd heel snel geleverd, beide keren werd het de volgende werkdag al bezorgd.

Snelle service, duidelijke website. Producten duidelijk omschreven. Jullie bieden ook ergonomisch advies en de daarbij behorende producten, handig!

Een menu inbouwen zodat je niet altijd helemaal naar beneden hoeft te scrollen om bijvoorbeeld bij contactgegevens te komen.

Bart

Uitstekend advies via telefoon. Bestelling via de webshop de volgende dag geleverd.

goed onderbouwd advies. snelle levering.

Jorik van Tuijl

Herhaal aankoop van een Evoluent muis.

Briq

Producten opgehaald in Rotterdam, prima ervaring

meneer Flemming

Zeer tevreden, zeer persoonlijk en goede begeleiding.

Cindy Pittens

Bestellen ging supermakkelijk. Ik vond snel wat ik wilde. Het is snel bezorgd. Ik ben content

zie eerste ervaring

nope. ik ben gewoon tevreden.