Backshop

Heel plezierig

advies

nvt

Eerste Kamer der Staten-Generaal / Giel Wijgergangs

De oriëntatie op en de bestelling van een stoel en een buro heb ik niet zelf gedaan maar de medewerker facilitaire zaken in mijn organisatie. Ervaring met de website en het bestellen heb ik daarom... De oriëntatie op en de bestelling van een stoel en een buro heb ik niet zelf gedaan maar de medewerker facilitaire zaken in mijn organisatie. Ervaring met de website en het bestellen heb ik daarom niet. Over de plaatsing en instelling van het buro door een monteur en over de advisering en begeleiding bij het instellen van de stoel door accountmanager/oefentherapeut Lisanne Steenbergen ben ik zeer tevreden. De initiële montage en instelling voldoen nog steeds aan mijn wensen.

Erasmus mc

Geweldig

Aandacht voor de klachten van de cliënt

Nvt

Maison Marques

Top bedrijf met toepasselijke extra service.

Stichting Havensteder

Duidelijk advies en uitleg. snelle service. had mijn toetsenbord de volgende dag al in huis

DSW / L. Cheret

Prettig en vakkundig

veel kennis van de producten die aangeboden worden

op dit moment niet

Eline Korsten

Erg prettige site. Kwaliteit van de producten is ook heel erg goed!

Kwaliteit van de producten

De gebruiksaanwijzing van de producten iets duidelijker maken.

Sonja de Cocq

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Geven goed advies. Leveringen zijn snel.

Het is al een tijd geleden dat ik in de winkel was, maar heb daar toen prima advies gekregen waar ik nog steeds heel blij mee ben. Vandaar dat het ook niet moeilijk was waar ik naar toe moest gaan... Het is al een tijd geleden dat ik in de winkel was, maar heb daar toen prima advies gekregen waar ik nog steeds heel blij mee ben. Vandaar dat het ook niet moeilijk was waar ik naar toe moest gaan toen ik merkte dat de destijds aangeschafte artikelen aan vervanging toe waren.

Stay@Work Ergonomics

Als bedrijfsoefentherapeut maak ik graag gebruik van de expertise van de backshop. De uitgebreide webshop en de snelle levering maakt dat ik mijn klanten ook optimaal kan bedienen.

GGD Zuid Nederland

Goed geadviseerd om mijn thuiswerkplek ergonomisch in te richten

Verstand van zaken