Backshop

Goed bezorgd

Op tijd gestuurd

Dennis van Office Zuid

Zeer fijne conversatie / advies

Vriendelijke mensen om contact mee te hebben. Helpen je met gedegen advies met het zoeken van de juiste producten die je nodig hebt en geven daarbij ook een mooie korting bij grotere aantallen.

Henk

Perfecte en persoonlijke service!

Ivm thuiswerken een laptop standaard besteld. Na een aantal minuten al een verzendbevestiging in mijn e-mail. De volgende dag was de standaard binnen en kon ik het al gebruiken.

Patrick

Eerste kennismaking is gelijk zeer goed bevallen. Top!

Prima prijs betaald, super snelle verzending, goed verpakt. Helemaal leuk. Ik kan deze webshop dus met harte aanbevelen.

A. P.

Geweldig geholpen!

Denkt mee binnen aangegeven mogelijkheden. Kan terug na het uitproberen. Eerlijk.

Reindert Engwerda

Ten eerste was een afspraak maken erg makkelijk, meteen een (joviale) man aan de lijn. De volgende dag kon ik komen.

Ik werd geholpen door Lisanne.

Zeer uitgebreid en...

Ik werd geholpen door Lisanne.

Zeer uitgebreid en nauwkeurig geholpen. Ik zou zeggen dat ik (bijna) nooit zulke goede service heb gehad. Er werd uitgebreid de tijd genomen en op klachten en specifieke werktaken ingegaan.
Alle producten konden worden uitgeprobeerd, ook tijdens de corona crisis, terwijl ze dit naderhand allemaal schoonmaakten en zich verder keurig aan het protocol hielden.

Er werd oprecht gekeken naar wat je als klant nodig had: ik kwam bij de Backshop uit na het zoeken naar een ergonomisch toetsenbord (Kinesis Advantage 2) die erg duur was, maar eigenlijk werd meteen gezegd dat dit voor mijn klachten nu niet nodig was. Geen enkele neiging om me met de duurste producten af te schepen. Wel compleet de motivatie om de juiste producten voor me te vinden, en ook goed uit te leggen waarom dit de goede producten waren. Zelf vind ik het altijd erg prettig als ik ook wat inzicht in de (werking van) producten krijg – wat is de bedoeling, wat hoort of zal waarschijnlijk goed werken en waarom – en ik niet alleen moet vertrouwen op ‘of iets goed voelt’.

Uiteindelijk een toetsenbord, muis, microdesk (schuin plateau om papieren op te leggen) en een bureaustoel aangeschaft. Ik ging erg tevreden weg, en kon de spullen de volgende twee weken uitproberen. Bureaustoel werd na enkele dagen bij mij thuis persoonlijk afgeleverd, en Lisanne hielp bij het instellen van de stoel, zodat die meteen goed staat ingesteld. Bij het toetsenbord deed één toets het slecht, dus het toetsenbord kon ik meteen inruilen voor een nieuw exemplaar.

Aanrader
Ik raad echt iedereen aan hier zijn (ergonomische) werkplekspullen te kopen. Erg goed advies en je werkplek is een investering waard. Ik kom in ieder geval terug (over een paar jaar) als ik weer iets nodig heb.

Ik raad klanten verder aan misschien enkele dagen of weken te noteren waar en wanneer je klachten ervaart (vingers, pols, onderarm, schouder, rug?) en hoe je werkplek eruit ziet (monitor op ooghoogte, verstelbare stoelleuningen, relatieve hoogte bureau, soort muis en toetsenbord?). Dan kom je nog beter voorbereid naar de winkel toe en hoef je niet in je geheugen te graven om te weten wat je klachten zijn en waardoor het zou kunnen komen.

website niet erg bekeken, maar meteen een afspraak gemaakt. Ik kwam bij Backshop terecht omdat het stond aangegeven als verkooppunt van Kinesis Advantage toetsenbord.

Wendy

Zeer prettig

Lisanne heeft alle tijd genomen, goed geadviseerd en mij zeer prettig begeleid dit hele proces.

Geem

WVS

Ik maak inmiddels een aantal weken gebruik van de voetpedaal. Had ik dat maar eerder geweten! Het scheelt heel veel pijnklachten in mijn hand. Ben er dus erg tevreden over.

Dank je...

Dank je wel.

deskundig advies.
na akkoord via de email directe levering.

bosch

Goed, fijne duidelijke uitleg

alles op in showroom om direct te testen

A. Groenendijk

Onze RollerMousePro3 ging na een half jaar stuk. Teruggestuurd waarna probleem door Ergo2Go keurig en snel is opgelost. Helemaal tevreden!