Backshop

Hoe heeft u het persoonlijk advies van de Backshop medewerker ervaren?
Tevredenheid bezoek showroom
Snelheid levering en verloop bestelling

Stichting Havensteder

Duidelijk advies en uitleg. snelle service. had mijn toetsenbord de volgende dag al in huis

DSW / L. Cheret

Prettig en vakkundig

veel kennis van de producten die aangeboden worden

op dit moment niet

Eline Korsten

Erg prettige site. Kwaliteit van de producten is ook heel erg goed!

Kwaliteit van de producten

De gebruiksaanwijzing van de producten iets duidelijker maken.

Sonja de Cocq

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Geven goed advies. Leveringen zijn snel.

Het is al een tijd geleden dat ik in de winkel was, maar heb daar toen prima advies gekregen waar ik nog steeds heel blij mee ben. Vandaar dat het ook niet moeilijk was waar ik naar toe moest gaan... Het is al een tijd geleden dat ik in de winkel was, maar heb daar toen prima advies gekregen waar ik nog steeds heel blij mee ben. Vandaar dat het ook niet moeilijk was waar ik naar toe moest gaan toen ik merkte dat de destijds aangeschafte artikelen aan vervanging toe waren.

Stay@Work Ergonomics

Als bedrijfsoefentherapeut maak ik graag gebruik van de expertise van de backshop. De uitgebreide webshop en de snelle levering maakt dat ik mijn klanten ook optimaal kan bedienen.

GGD Zuid Nederland

Goed geadviseerd om mijn thuiswerkplek ergonomisch in te richten

Verstand van zaken

L. van der Weerden

Prettige zaak met deskundige mensen. Men neemt de tijd voor de klant en voorziet die van een goed advies. Uitproberen van artikelen is nooit een probleem. Ook arbo gerelateerd advies op de werkplek... Prettige zaak met deskundige mensen. Men neemt de tijd voor de klant en voorziet die van een goed advies. Uitproberen van artikelen is nooit een probleem. Ook arbo gerelateerd advies op de werkplek is zonder meerkosten mogelijk.

snelle reactie, goed advies.

Jan M

Uitgebreid aanbod van ergonomische toetsenborden, snelle levering, helemaal tevreden!

Uitgebreide aanbod. Weinig andere aanbieders in NL waar ik zoveel kon vinden.

Ik weet dat er staat "Welkom op onze vernieuwde website" en qua inhoud is het ook hartstikke goed, alleen qua vormgeving voelt het toch beetje gedateerd aan. Misschien dat daar nog winst valt te... Ik weet dat er staat "Welkom op onze vernieuwde website" en qua inhoud is het ook hartstikke goed, alleen qua vormgeving voelt het toch beetje gedateerd aan. Misschien dat daar nog winst valt te behalen.

Sandra van Liempd

Snelle levering, prima product!

Duidelijke omschrijving van het product.

Annicka Verhage

Positieve ervaring(en). Tot op heden twee keer een bestelling geplaatst. De bestelling plaatsen ging makkelijk. Product werd goed omschreven en klopte aan de realiteit. Bestelling werd heel snel... Positieve ervaring(en). Tot op heden twee keer een bestelling geplaatst. De bestelling plaatsen ging makkelijk. Product werd goed omschreven en klopte aan de realiteit. Bestelling werd heel snel geleverd, beide keren werd het de volgende werkdag al bezorgd.

Snelle service, duidelijke website. Producten duidelijk omschreven. Jullie bieden ook ergonomisch advies en de daarbij behorende producten, handig!

Een menu inbouwen zodat je niet altijd helemaal naar beneden hoeft te scrollen om bijvoorbeeld bij contactgegevens te komen.