Backshop

Hoe heeft u het persoonlijk advies van de Backshop medewerker ervaren?
Vond u de website duidelijk?
Snelheid levering en verloop bestelling

MKP

Ik heb de penclic vervangen hoewel de nieuwer versie is nog even wennen.

Het is hals pen dat zegt de naam al

Ja ik vind dat het scrollen functie kan iets verbeter worden en bewegings-veld kan kleiner je hebt teveel ruimte nodig bij het bewegen van de muis. Niet binnen de muismat.

Reactie Backshop:

Hartelijk dank voor deze product review.

Ilona

Goede service, snelle levering, duidelijke webshop!

Ik heb telefonisch contact gehad en ik ben zeer snel en duidelijk geholpen.

Linda

Professioneel, snelle levering, goede producten

M.

Eerst telefonisch goed geholpen. Daarna via de website gemakkelijk kunnen bestellen.

Het telefonische gesprek vooraf was zeer behulpzaam. De medewerker was duidelijk en zeer vriendelijk.

Geen.

buiten

Zeer snelle levering.
Ik mis alleen een duidelijke gebruiksaanwijziging bij mijn rollermouse Pro 3.

een duidelijke handleiding meesturen

Katoormeisje

Mooie duidelijke website en vlotte levering

vlotte levering

Priyata

Vriendelijk, behulpzaam, en vragen precies wat er aan de hand is zodat ze iedere persoon goed kunnen adviseren.

Verschillende producten, voorbeeld filmpjes, telefonisch contact

Geen verbeterpunten op dit moment

Ruime keuze, goed advies. Als je zoekt naar mensvriendelijkere pcbediening dan kun je hier slagen.

Het is heel handig dat je een product kunt proberen en als het echt niet werkt, weer kan retourneren.

Monica

Het opzoeken van het juiste product is een beetje lastig.
Het opzoeken van het juiste product is een beetje lastig.
Maar als je eenmaal het juiste product hebt gevonden dan gaat het allemaal prima: makkelijk bestellen en een snelle levering (1 of 2 dagen).

Oogt mooi, veel informatie beschikbaar over de artikelen.
Zit lekker gestructureerd in elkaar.

2 Verbeterpunten:
2 Verbeterpunten:
- Het is irritant dat je niet juiste foto ziet van het product dat je wilt bestellen als je een product selecteert (bijvoorbeeld bij bestelnummer 3309000-PRO: de VIP3 Pro accessoire (330AC920)).
- Het zou fijn zijn, als het winkelwagentje aangeeft hoeveel artikelen er in zitten (dat je dus een cijfertje ziet bij het winkelwagentje, als je nog producten aan het uitzoeken bent).

Reactie Backshop:

Hartelijk dank voor uw review en feedback op onze webshop. Graag nemen wij deze verbeterpunten mee in de ontwikkeling van onze nieuwe webshop, die naar verwachting dit jaar nog live zal gaan.

TCs

Advies op maat en snelle, betrouwbare leveringen. Als jaren mijn adres voor ergonomische producten.

Meedenken, en meerdere opties bieden.