Backshop

bosch

Goed, fijne duidelijke uitleg

alles op in showroom om direct te testen

A. Groenendijk

Onze RollerMousePro3 ging na een half jaar stuk. Teruggestuurd waarna probleem door Ergo2Go keurig en snel is opgelost. Helemaal tevreden!

Ibis Amsterdam Centre Stopera

Helemaal top!

Ik heb een mail gestuurd en niet op de website gekeken.

Ik heb een mail gestuurd en niet op de website gekeken.

Gemeente Capelle a/d IJssel

Ik heb er enorm veel baat bij, ik merkte echt dat mijn klachten na een paar dagen lichtjes afnamen. De afgelopen 2 weken kon ik met een leen laptop gebruik maken van de Mousetrapper Alpha.
Ik ben kortom dus enorm tevreden met het toetsenboord. Morgen wordt er geregeld dat ik permanent een laptop krijg zodat ik verder met het toetsenboord aan de slag kan. En me pols verder kan herstellen.

De Mousetrapper Alpha kon direct meegenomen worden. Tijdens de proefperiode werden mijn vragen direct beantwoord via de email.

vrouw34

Professionele levering na kundig telefonisch advies.

Claudi

Zeer behulpzaam om het goed product te krijgen
Positief. Ondanks dat ik het product heb teruggestuurd, hebt ik hele goed ervaringen met de klantenservice

Laura

Super en heel vriendelijk met een.leuk kaartje erbij ! Voorbeeld voor veel andere shops !!

Dennis Verweij

Goed advies op basis van klachten. Klachten waren snel weg. Optische ergonomische muis ging helaas na aantal maanden kapot. Is zonder al te veel gedoe vervangen.

Appie Alphatron

Goede, snelle en persoonlijke service.

Inge

Mijn eerste ervaring met Ergo2Go is prima. Een minicute muis gekocht. Ik gebruik hem nu enkele weken en het is echt een verademing ten opzichte van de traditionele muizen.
En supersnel...
En supersnel geleverd! (Dag na bestelling).