Backshop

Inge

Mijn eerste ervaring met Ergo2Go is prima. Een minicute muis gekocht. Ik gebruik hem nu enkele weken en het is echt een verademing ten opzichte van de traditionele muizen.
En supersnel...

J v M

Voorheen erg veel last van mijn pols gehad. Ongeveer een jaar geleden een ergonomische muis besteld, dit hielp meteen en sindsdien geen last meer gehad. Na een klein jaar werkte de rechter muisknop...

Joris

Overzichtelijke website met erg veel informatie die helpt om tot de juiste productselectie te kunnen kopen. Ik heb ook het gevoel dat ik eerlijk advies lees en geen commercieel verkooppraatje om de...

* De mogelijkheid om cookies niet te accepteren.
* Zeer gedetailleerde productinformatie, zowel specifiek (merk/type) als algemeen (waar moet je op letten bij een toetsenbord/muis, houding, etc).

* Prominenter vermelden dat prijzen ex. BTW zijn. Dat is voor particulieren wel zo fijn.
* Meer filtermogelijkheden bij de productselectie, bijv op merk. Ik moest alle toetsenborden langs en de voor mij interessante modellen van Kinesis in een nieuwe tab open om te kunnen vergelijken.
* Een optie om alle zoekresultaten ineens of meer resultaten op de pagina te tonen. Ik vond het onhandig om maar 9 producten te zien, te moeten klikken op ‘Laat meer producten zien’ en weer te scrollen voor de volgende 9 producten. En als ik na het bekijken van productdetails terug ging naar de lijst met producten, werden enkel weer de eerste 9 getoond en kon ik opnieuw herhaaldelijk op ‘meer producten’ klikken.

I. van de Pol

Dit is mijn eerste ervaring met Ergo2go. Goede prijs en snelle levering. Prima dus!

M

Er is altijd goede uitleg gegeven over zithouding, juiste hardware (muis & toetsenbord) en type stoel.
Er wordt goed geluisterd naar je en mee gedacht wat het passende apparatuur is voor jou.

Er is veel vrijheid om te overleggen over de verschillende toetsenbord of muis je zelf fijn vind en hoe je het graag in gebruik wilt hebben, daar wordt dan over meegedacht

Ik kan geen verbeterpunten bedenken, jullie doen het goed en komen professioneel over met jullie adviezen

A

Goed advies. To the point.

Goed advies. To the point.

Website oogt niet uitnodigend.

Peter

Eerste levring van ergonomisch toetsenbord was een linkshandige muis. Dit is heel netjes snel hersteld na telefonisch contact.

Ellen

Prima webshop

onze eindklant weet vaak al wat hij/zij wil bestellen, dus we hoeven alleen maar een order te plaatsen

bij sommige artikelen is de naam los of aan elkaar gespeld, dat maakt het zoeken lastiger (voorbeeld Ergo Tight of ErgoTight)

Leo

Niet nodig.
Als het niet bevalt dan bestel ik nooit meer bij jullie.
Voorlopig hebben jullie als pluspunt dat je snel levert en met GLS werkt i.p.v. PostNL.
Want daar heb ik...