Backshop

Tank Cleaning Venlo

Ja

AfvalserviceWest

Ik zie alleen een foto van de instellingen van de knoppen op de muis en zo graag deze willen downloaden zodat de gebruiker ze kan lezen.

Beeke

Goede communicatie, snelle levering, veilig verpakt.

Kleinere omdoos : beter voor milieu en economie. TNT vind ik een prettiger transporteur dan GLS vanwege hun betere tijdsplanning.

Kuiper

Prima site, scherp prijzen en nette levering. Op de site stond dat het bestelde voorradig was, maar bleek niet zo te zijn. Hierover is keurig gecommuniceerd en na een paar extra dagen wachten alsnog...

ik had een zoekopdracht voor hoesjes voor de zenfone 3 5.2 inch. achteraf bleken de hoesjes voor de 5.5 te zijn, dus te groot. Jammer

Alex heeft mij enthousiast en vakkundig geholpen. Hij heeft kennis van zaken en heeft echt de tijd genomen om een goed product uit te kiezen en liet mij als klant keuzes maken. De producten mogen...

Vakkundig personeel, ruime product keuze

Misschien op de website het belang onderstrepen van een bezoek aan de winkel, zeer essentieel!

Jacob van Rooijen

Bijzonder snelle opvolging en correcte afhandeling

Goede ervaring. Goed advies. Ruim de tijd genomen.

Goed advies. Ruim de tijd genomen.

Michel Uittenbroek Gemeente Capelle aan den IJssel

Heel goed

menselijk, vriendelijk en hele goede vakmensen

Goede ervaring

Altijd snelle en vriendelijke reactie op vragen

Reactie Backshop:

Bedankt voor je positieve reactie. Fijn te lezen dat ook onze dealers onze snelheid en expertise op prijs stellen.