Backshop

Backshop Ook benieuwd naar feedback over de webshop Backshop? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company368
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Backshop met 9/10. Gebaseerd op 368 ervaringen.

Riet van Hogeloon

De levering viel tegen had het pas na een week in huis..
het moest geleverd worden op dinsdag 12 september de andere dag kreeg ik een mail dat ik niet thuis was dat was niet zo.
want hij zou om half 6 aan de deur zijn geweest.nou wij gaan om 5 uur eten dus ik was wel thuis ik ben de hele dag thuis .
geweest. ik heb toen contact opgenomen met gsl toen zouden ze het donderdag brengen weer de hele dag thuis gebleven.
maar ze kwamen weer niet. weer contact opgenomen ik was toen erg boos. toen zouden ze het vrijdag brengen en eidelijk.
vrijdag had ik het in huis..
ik had het zaterdag 9 september besteld ..

ceylontheedrinker
Goed (8/10)
ceylontheedrinker
Score voor Backshop:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik zou graag willen dat de bestelling zou worden verzonden naar een ophaalpunt en dat je dat zou kunnen kiezen bij de bestelling.

Peter
Uitstekend (10/10)
Peter
Score voor Backshop:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering, retour ook snel en correct afgehandeld. zeer tevreden!.

Marc

Snelle levering, goede service door te bellen dat product niet op voorraad was en een alternatief voor te stellen.

LILLIANE ROSSCHAERT
Uitstekend (10/10)
LILLIANE ROSSCHAERT
Score voor Backshop:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer scherpe prijzen, in mijn geval 30 euro goedkoper dan bij de concurentie. uitgebreide keuze..
snelle levering en goede verpakking.

Laterza
Zeer slecht (2/10)
Laterza

Reactie Backshop:

Geachte J. Laterza,

Bedankt voor uw review. Spijtig dat de service ondermaats was deze keer. De levertijd was door onze fout ronduit slecht. We zijn wel van mening dat dit een incident was en dat 99% wel goed gaat. Onze excuses!

Score voor Backshop:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte service. muis besteld verkeerde postcode aangegeven door ergo2go ik bel de dag van levering direct na openingstijd om dit aan te kaarten ze zullen contact op nemen met de chauffeur, uiteindelijk is dit niet gelukt dus moet ik tot maandag wachten terwijl ik nodig had met spoed ivm met werkgerelateerde zaken. oplossing volgende keer: bekijk de status om 15.00 geen chauffeur contact? stuur een nieuw pakketje welke dan op de vrijdag kan arriveren. groeten j.laterza.

APS
Goed (8/10)
APS
Score voor Backshop:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede producten, snelle levering, makkelijk contact.

TvB

Goede telefonische bereikbaarheid. super snelle levering. ook werd er heel snel op mijn mail gereageerd. vriendelijke meneer gesproken. helemaal tevreden!.

padvinder
Prima (7/10)
padvinder
Score voor Backshop:3.5/5

Makkelijk en snel.

Backshop 1 beoordeling

Ik heb al een behoorlijke tijd last van polsklachten. werken met standaard toetsenbord en muis was pijnlijk. dus ben ik gaan surfen op internet en kwam ik hier terecht. eerst zelf gezocht op de site, daarna toch maar even telefonisch contact opgenomen voor advies. heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen. ik mag de producten 30 dagen proberen en indien ze niet bevallen, terug sturen. mocht ik tussentijds vragen hebben, dan hoef ik maar te bellen en wordt er met me naar een oplossing gezocht. super service dus. heb de spullen nu bijna een week in mijn bezit. even wennen maar prettig om mee te werken.

Bedrijfsinformatie

Backshop BV adviseert en helpt bij het ergonomisch optimaliseren van werkplekken van beeldschermgebruikers. Individueel en bedrijfsmatig. Al ruim 20 jaar zetten wij onze ervaring en kennis in om mensen zo comfortabel mogelijk én klachtenvrij te laten werken. Mochten er toch klachten ontstaan, dan doen wij er alles aan om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Via onze interactieve site, email, telefonisch, onze digitale ergonoom of in ons expertisecentrum. Speciaal opgeleid personeel helpt u graag
Adres
Vareseweg 43