Gijs

Geweldig reisboek voor het maken van een rode draad tijdens de vakantie. Stuurt je naar de beste plekken!

Dirk-Jan

Geweldig ebook met veel handige tips voor onze reis door Thailand. Het ebook zou ik aan iedereen aanbevelen!

Emma

Erg goed! De ebooks zijn erg handig voor op reis. Staan goede tips in en ook de routes zijn erg handig als je wilt backpacken.

Een duidelijke en informatieve reisgids. Echter wel een groot aantal spellingsfouten die makkelijk voorkomen kunnen worden door het goed na te lezen..

Danielle

Wat een onwijs fijne reisgids voor Sri Lanka! Vooral het overzicht van favoriete hostels in verschillende plaatsen vond ik erg nuttig. Daarnaast handige financiële overzichten en reisroutes. Echt... Wat een onwijs fijne reisgids voor Sri Lanka! Vooral het overzicht van favoriete hostels in verschillende plaatsen vond ik erg nuttig. Daarnaast handige financiële overzichten en reisroutes. Echt een aanrader!

Jurrien

Meest complete gids voor onze reis door Sri Lanka! Het Ebook is persoonlijk, informatief en uitermate gedetailleerd over echt alles. Vooral de uitwerking van verschillende routes door Sri Lanka zijn... Meest complete gids voor onze reis door Sri Lanka! Het Ebook is persoonlijk, informatief en uitermate gedetailleerd over echt alles. Vooral de uitwerking van verschillende routes door Sri Lanka zijn helder en direct bruikbaar, met een paar geweldige (lokale) tips die je anders over het hoofd gaat zien. Wat ons betreft een must-have voor op je reis door Azie!

Dinie

In mijn eerste reactie was ik niet zo blij. Uiteindelijk is alles toch netjes afgehandeld.

EJ VDMeent

Omdat ik 14 eerder een bestelling had geplaatst zou ik bij de nieuwe bestelling het eerste bedrag terug krijgen ik denk dat ik lang kan wachten 😏

Reactie Backpacken in Azië:

Hoi,
Hoi,
Zoals besproken via de mail was dit bedoeld als een leuk gebaar, om het eerdere bedrag terug te storten bij aankoop van het nieuwe e-book. Dit is helaas niet automatisch doorgelopen. Via de mail hebben we contact opgenomen om het bedrag alsnog terug te storten. Uiteraard heb je daar gewoon recht op!
Groeten,
Roger
BackpackenInAzie.nl

Marnix van der Valk

Voor beginner of voor gevorderde, alles staat precies goed uitgelegd, wat of waar je moet wezen, of hoe je er kunt komen, in Jip en Janneke taal, ik raad dit dus iedereen aan,als een soort hand... Voor beginner of voor gevorderde, alles staat precies goed uitgelegd, wat of waar je moet wezen, of hoe je er kunt komen, in Jip en Janneke taal, ik raad dit dus iedereen aan,als een soort hand bijbel bij je te hebben als je even niet meer weet