D. Bakboord

Ik gebruik dit product van af mijn 25ste ik wordt 2022 67 jaar maar krijgt allen maar complimenten. Is echt aan te raden.

Dit product is aan te raden.

Dorien

Elke keer is het uitpakken van de bestelling een feestje. En deze keer was het groot feest. Wat een mooie en waardevolle presentjes, zo fijn! De aandacht en betrokkenheid van schoonheidsinstituut is... Elke keer is het uitpakken van de bestelling een feestje. En deze keer was het groot feest. Wat een mooie en waardevolle presentjes, zo fijn! De aandacht en betrokkenheid van schoonheidsinstituut is hartverwarmend.

Snelle levering en persoonlijke aandacht in de vorm van extras die bij mijn huis passen.

Karien Hendriks

Al vaak iets besteld en altijd vlot geleverd met leuke extra's. Deze keer was de bestelling niet compleet; er miste een pot creme. Na één mailtje kreeg ik direct excuses en werd de creme zonder... Al vaak iets besteld en altijd vlot geleverd met leuke extra's. Deze keer was de bestelling niet compleet; er miste een pot creme. Na één mailtje kreeg ik direct excuses en werd de creme zonder problemen naar mij opgestuurd. Met weer leuke extra's. Top gehandeld, klant is koning!

Dank je wel Karien!

Janneke Ingen van

Was de eerste keer

Super verzorgd en mooi ingepakt

Reactie BABORwebshop schoonheidsinstituut.nl:

We zien je graag weer terug Janneke! Je bent zeer welkom en we doen graag ons best voor je.

Prettig om hier je aankopen te doen. Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Leuke extra's!

Nancy Cosyns

Beste, ik heb helaas niet de gevraagde producten gekregen, in de doos zaten totaal andere producten. Mvg Nancy

?

Beste Nancy,
We hebben inmiddels contact met je gehad om het snel voor je op te lossen. Je hoort uiteraard de juiste producten van ons te ontvangen.
Peter
Customer service

Vera

Snelle en goede service en communicatie! Top!

Goede service, extra staaltjes en voordelen

anoniem

Prima ervaring

snelle levering

Patrice

Meer dan goed!

Snelle levering en welke vrouw wordt er niet blij van al die leuke proefmonsters van luxe producten in je pakket?!

Aicha Bokhsei

Professioneel

Snelle levering, leuke cadeautjes om producten te kunnen uittesten.