V.Bergsma

Customer service is slecht. Zit op mijn bestelling te wachten, moet zelf bij DHL achteraan, ga hier niet meer bestellen

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Dank je wel voor je review Vicoria. Wees er zeker van dat je altijd ontvangt wat je bestelt en betaalt hebt, dat is onze garantie. Je hebt al heel vaak bij ons bestelt en je weet dat het altijd goed... Dank je wel voor je review Vicoria. Wees er zeker van dat je altijd ontvangt wat je bestelt en betaalt hebt, dat is onze garantie. Je hebt al heel vaak bij ons bestelt en je weet dat het altijd goed komt. Je hoeft in deze situatie zelf geen contact op te nemen met DHL, dat doen wij voor je. Op dit moment onderzoeken we waar je zending is, mocht dit geen resultaat hebben dan maken we een nieuwe zending voor je. We vragen je om geduld maar begrijpen dat dit lastig is. We zijn ermee bezig.

Chantalle Alt

Zeer snelle verzending. Ruim aanbod van Babor assortiment.

Gifts 🥰

M Wijnands

Nog steeds geen levering 14 dgn

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Beste M. Wijnands,
Beste M. Wijnands,
Excuses, we hopen op een herkansing! Ik zie dat je bestelling wachtte op één artikel. Het duurde inderdaad veel te lang. Inmiddels heeft onze klantenservice telefonisch contact met je gehad en hebben we de bestelling kunnen verzenden.

Danielle Kleinreesink

Verzorgd verpakt.

Snel verzonden

Maaike

Al jaren klant en dat zegt dan genoeg!

duidelijke webshop, snelle en adequate levering

Maria Leuckx

Heel tevreden

Heel vlugge bediening

Carla

Top!

Altijd leuke staaltjes bij de bestelling

Jolanda Imanse

Prima, snelle service en goede producten

snelheid van aflevering en de leuke extra's bij je bestelling

Nanna Tiemes

Prettige verzorgingsproducten snel bezorgd

Vlotte afwikkeling

annet

Echt geweldig

Ondanks dat je online winkelt, is het echt persoonlijk. Mooie proefjes echt gericht om je huidtype. Top bedrijf.