Elfriede Kanatschnig

Vlugge bestelling en zeer correct

elke bestelling voorzien van prachtige stalen

Elly van Huet van Huet-Driessen

Snelle levering zeer goed.

Al die leuke cadeautjes.

Ursula van Maaren

Na bestelling erg snel thuis bezorgd. Erg fijn!

Je krijgt proef zakjes en potjes om uit te proberen. Dat is erg leuk om zo een doos open te maken en om uit te proberen natuurlijk!

Laura

Excellent

Products & Service

Irene de Meijer

Iedere keer als ik bestel krijg ik het zeer vlot binnen, vaak aanbiedingen, prachtige producten. Meer dan tevreden!

De service! De snelle levering! Fantastische producten! De extra cadeautjes bij iedere bestelling zijn iedere keer een feestje!

Astrid

Ik heb in de sale een lippenstift en een oogschaduw gekocht. Beiden helemaal naar wens. Ik was aangenaam verrast door de vele proefjes die in de verpakking erbij waren gedaan. Mijn bestelling had ik... Ik heb in de sale een lippenstift en een oogschaduw gekocht. Beiden helemaal naar wens. Ik was aangenaam verrast door de vele proefjes die in de verpakking erbij waren gedaan. Mijn bestelling had ik de volgende dag ook al in huis. Ben er erg blij mee.

Snelle levering. Veel proefjes om verschillende producten te kunnen testen. Goed merk.

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Daar doen we het voor he, zo leuk om te lezen! Dank je wel voor je review!

librecht Cindy

Goeie service

snelle levering

Esther van Ede

Goed bedrijf dat snel en netjes levert en leuke gratis cadeautjes en monsters toevoegt bij je bestelling. Helemaal top!

Veel gratis monsters/cadeautjes bij je bestelling. Zo ontzettend leuk!!

Reactie BABOR schoonheidsinstituut.nl:

Yesss, we verrassen je graag! Tot een volgende keer!

Ria Leeuwis

Alles werd geleverd zoals op de website staat vermeld

Verschillende proefjes waren bijgesloten ?

Annelies

Goede en snelle service