Marie-Lou

Zoals steeds ben ik super tevreden :-)

De snelle levering de volgende dag en in de voormiddag vind ik reuze.
Ik ben ook heel blij met de verrassingen die ik erbij krijg.

Altijd snelle en correctie service. En vlotte verzending. Inclusief leuke extra’s bij je bestelling.

De leuke extra’s die je bij elke bestelling ontvangt.

Prima!

Vind de uitlevering altijd heel goed gaan, leuk de extra's deze worden zeer gewaardeerd.

Zou het fijn vinden als ik pakketje bij Post NL punt af zou kunnen halen. Nu is het altijd afwachten met DHL wanneer het afgeleverd wordt en ben ik niet altijd thuis.

Zeer goed

Kwaliteit

Het was een plezier om in de overzichtelijke site de producten uit te zoeken die ik wilde aanschaffen. De bestelling arriveerde verrassend snel en bij het uitpakken was er de verrassing dat er veel...

zie hierboven

Fijne producten

Ik heb de ervaring als prettig ervaren .

De testers vind ik erg prettig omdat je zo beter kan ervaren wat je wel en niet wilt gaan bestellen. Alleen vind ik het jammer dat je bv geen persoonlijke voorkeur kan aangeven waar je behoefte aan heb. Ik heb bv een zeer gevoelige huid met veel vlekken en heb gehoord van de DR Babor Repair en had daar heel graag een tester van gekregen ipv een bodylotion.
Mijn zusje heeft mij daarover verteld omdat ze daar namelijk al bij 2 bestellingen daar een tester van heeft gekregen en de creme is nog al prijzig en is daarom fijn om eerst te testen. Misschien is het een idee dat er aangegeven kan worden voor wat voor huid / problemen /overgevoeligheid/acne/vlekken/oudere huid de testers zijn. Dat lijd tot nieuwe aankopen.

mvg

wendy

Zeer snelle levering en zeer leuke stalen om te testen

snelle levering en zeer leuke stalen om te testen

frank

snelle levering,duidelijk.

Mijntje van Strien-Visser

Snelle levering. Nav van een vraag van mij in het opmerkingenveld, krijg ik keurig een antwoord bij mijn bestelling meegestuurd met eventueel een proefmonster mbt mijn vraag. Ook wordt vermeld dat...

Correcte afhandeling van bestelling.