Astrid Imming

Ik bestel hier al jaren.
Er worden altijd heerlijke proefjes meegestuurd. Levering is snel.
Ik bestel hier al jaren.
Er worden altijd heerlijke proefjes meegestuurd. Levering is snel.
De laatste keer was de doos beschadigd en waardoor een klein deel van de ampullen was beschadigd. Meteen vol vertrouwen is mij een geheel nieuwe doos ampullen gestuurd. Geweldig!

Proefjes, levering, vertrouwen. En Babor is een heel goed merk

Wendy Van Ewijk

Heel fijn en snelle levering

Duidelijk en op voorraad en veel proefmonsters 😍

Tanja C.

Professioneel

Service

Wendy

Uitstekend

Producten zijn van goede kwaliteit, snelle levering, veel extraatjes

Priscilla van Hilst

Fijne en duidelijke webshop

Snelle levering en leuke extra's bij de bestelling

Linda vdn Wildenberg

Gebruiksvriendelijke website, snelle bezorging, persoonlijk betrokken, oplossingsgericht

goede vertegenwoordiging van Babor

Nettie van Wieringen

Ik gebruik al jaren Babor producten, het zijn fijne verzorgingsproducten en ze zijn ook veilig en goed zijn, deze producten zijn niet op dieren zijn getest. Ook het advies en de service zijn heel... Ik gebruik al jaren Babor producten, het zijn fijne verzorgingsproducten en ze zijn ook veilig en goed zijn, deze producten zijn niet op dieren zijn getest. Ook het advies en de service zijn heel erg goed! Zo had ik laats een ander product ontvangen dan ik besteld had. Een kort berichtje was voldoende om een dag later alsnog het bestelde product al in huis te hebben. Zeer goede service en zo'n kleine vergissing wordt dan ook nog extra beloond met een leuk cadeau! Alleen al voor de goede service is het een Topinstituut! En de producten sluiten hier helemaal op aan!

Goede service en fijne en veilige producten

Annie De Kleijn

Heel betrouwbaar, leuke attenties bij je bestelling,!!

Alle producten vind ik toppy.
Wel duur . Maar je kunt er ook lang mee doen .

Yvonne

Positief

snelle levering, goed webshop

Geen bedrijf voor eigen gebruik

Gemakkelijk om online te shoppen
Leuke test stalen erbij om nieuwe dingen te probeer .Regelmatig korting op producten.

Test stalen bij iedere aankoop zeer leuk telkens deze uit te proberen.
Zeer stipt in leveren en afhandelen